Hoe kan jij die nagels erop nagelen als dat riemlusje recht omhoog gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef Mylene het volgende:
Van die Diesel spijkerbroek, wat is nu de toegevoegde waarde om dat riemlusje zo raar naar schuin te naaien met daarnaast 2 platte knoopjes?
Zou je iets kopen bij iemand waarvan je weet dat ie jodenvervolging goedkeurt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je ook anti-snelwegen omdat die door de nazi’s gebouwd werden?
Niet iedereen zat vrijwillig in zo'n partij. Mijn overgrootoma naaide ook in de Hitlerjugend, betekent niet dat ze een poster van em boven haar bed had hangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je iets kopen bij iemand waarvan je weet dat ie jodenvervolging goedkeurt?
Als het goedkoop isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, maar hij sponsorde de SS met financiële middelen en had POW's in dienstquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Niet iedereen zat vrijwillig in zo'n partij. Mijn overgrootoma naaide ook in de Hitlerjugend, betekent niet dat ze een poster van em boven haar bed had hangen.
Ah das wat anders dan jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, maar hij sponsorde de SS met financiële middelen en had POW's in dienst.
Ooit een Disney-film gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind sommige Clarks zooo verschrikkelijk! sorry maar ik begrijp gewoon niet wat daar zo mooi aan isquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef Moffol het volgende:
Ontopic:
• Clarks;
• Jeans;
• Mooie wollen vesten en truien;
• Levi's;
• Winterparka's van een goede kwaliteit.
allebei echt spuug en spuug lelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Diesel is te doen. G-star niet echt.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Echt? Allebei? Ik vind die G-star om te janken. (het merk nooit meer serieus genomen na de broeken met 96 er op en de RAAAAWWWW shirtjes) Maar dat dieseltje is wel gewoon een neutraal spijkerbroekje. (tenzij de voorkant verneukt is) Maar zelf zou ik hem niet in het rijtje plaatsen van de jack & jones, G-star en weet ik het wat voor crap.quote:
Ik vind ze echt vreselijk, pauperschoenen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Speciaal voorSchatje
en
CopyCat
:
[ afbeelding ]
Dit wordt het vandaag
Ik heb veel van je gelezen, blijf het daarom ook erg leuk vinden dat je blijft dragen wat jij leuk vind en ook op topics durft te reageren waar je weet dat je gezeik over je heen krijgt. (al snap ik dat je daar moe van wordt).quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit soort topics.. opzich wel interessant maar het blijft toch een kwestie van eigen maak. Al is natuurlijk ook wat kleding dat vrijwel niemand mooi vindt.
Neem bijvoorbeeld Uggs bij vrouwen, als ik FOK! moet geloven vind vrijwel niemand het mooi bij vrouwen, terwijl het buiten FOK! toch echt anders is.
Zelfde geldt voor Uggs bij mannen, als ik hier eveneens FOK! moet geloven, is het deel dat het mooi vind nog kleiner dan bij vrouwen met Uggs maar buiten FOK! blijkt dit ook geheel anders te zijn. Ofwel, je kan je kledingkeuze wel enigszins baseren via internet maar neem het allemaal niet te serieus aangezien er genoeg mensen zijn die alles lelijk vinden, omdat ze simpelweg een simpele, danwel wansmaak hebben.
Draag wat je zelf wilt, waar jij je gelukkig in voelt.
Die neppe heb ik ook niet meer, echte.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:01 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ik heb veel van je gelezen, blijf het daarom ook erg leuk vinden dat je blijft dragen wat jij leuk vind en ook op topics durft te reageren waar je weet dat je gezeik over je heen krijgt. (al snap ik dat je daar moe van wordt).
Dit neemt echter niet weg dat als ik je tegen zou komen op straat zou denken *pauper*.
Ook ik vind het grappig dat o.a. uggs compleet de grond in geboord worden, ik zie merken als Red Wing en andere soorgelijken toch echt een reactie op de uggs voor mannen. Ik vind het frappant dat mensen die deze laarzen dragen helemaal stuk gaan op Uggs, terwijl ze zelf weer eens de zoveelste zijn die lekker laat in stappen.
Ik heb zelf ook uggs, niet die dingen die jij laatst nep probeerde te bestellen maar ik geloof Hartsville ofzo. Zal ook niet mijn broek in de laars doen.
Dat laatste probeerde ik dus ook te zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Audreyoot het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik sieraden niet echt iets uitdagends. Nu vind ik schakelkettingen echt niet mooi bij mannen maar zelf draag ik ook niet veel sieraden. Leren armbanden of stoere horloges vind ik wel weer mooi bij mannen maargoed, smaken verschillen en dat is maar goed ook toch?
Altijd goed om in de kast te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef alexandervdb het volgende:
Om niet teveel offtopic te gaan,
[ afbeelding ]
De navy blazer
Netjes!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Altijd goed om in de kast te hebben.Ik heb de volgende:
[ afbeelding ]
(snelle snapshot)
Thnxquote:Op zondag 5 februari 2012 19:35 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Netjes!
Alleen zit hier een streep inIk doel echt op de blauwe blazer.
Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte, blijft lastig. Het plaatje wat ik poste was er 1 van katoen van Boglioli.
Maar nogmaals mijn complimenten! (is het een compleet pak wat je aan heb? De knitted tie is zeker vet!)
Ik gebruik idd ook veel jasjes voor over de spijkerbroek, maar het blijft dan toch erg formeel als je dit zonder pochet of knitted tie draagt. (jij doet het vind ik dan heel goed op deze manier, je haalt het zakelijke weg in wat toch wel ''overduidelijk'' een jasje van een pak is)quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik ben qua maat vrij makkelijk dus ik kan in feite makkelijk slagen, alleen het blijft altijd lastig om dat te vinden waar je echt hebberig van wordt.
Het is idd onderdeel van een pak. Moet voor m'n werk een pak dragen en dan mag het ook leuk zijn.
Thnxquote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ik gebruik idd ook veel jasjes voor over de spijkerbroek, maar het blijft dan toch erg formeel als je dit zonder pochet of knitted tie draagt. (jij doet het vind ik dan heel goed op deze manier, je haalt het zakelijke weg in wat toch wel ''overduidelijk'' een jasje van een pak is)
Kwa maat zit ik dan weer net niet goed, moet altijd sleutelen aan de mouwen.
btw welke knoop? Lijkt te recht voor een Four in hand?
Ik heb kortere armenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx![]()
Is 'gewoon' de four in hand hahah.
Mouwen vermaken is altijd kut. Heb een collega die daarom heel veel moet laten liggen ivm lange armen.
Ik draag geen pakken. Houd er absoluut niet van...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:20 schreef Mylene het volgende:
Hou je nou maar op Raymond.
Kijk don-diablo, dat is nou een baas. Hij heeft altijd mooie kleding.
Ben het met de bovengenoemde punten eens!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef M1stral het volgende:
Is Momotaro dragen een vereiste om als baas bestempeld te worden?
Zo ja, count me in.
Overigens om even on topic te blijven. Less is more. Geen opzichtige branding, grote logo's en dergelijke.
Wel: Minimalistisch. Kleine logootjes. Niet te druk.
Gezien ik zelf denimfanatic ben. Hoe simpeler iets is, hoe mooier vaak. APC is hier een goed voorbeeld van, maar niet waar mijn interesse ligt (high end).
Best leuk ding zo'n tas, je laat toch merken dat je met mode bezig bent maar in mijn ogen helemaal niet storend ofzo. En ook nog eens lekker praktischquote:Op maandag 6 februari 2012 01:15 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ben het met de bovengenoemde punten eens!
Ik heb een tijd de jeans topic gevolgd om tot de conclusie te komen dat ''raw'' denim niet helemaal mijn ding is. Geen idee waarom, als ik er tegen aan loop zou ik het wel kopen om eens te proberen maar zou er zeker niet naar op zoek gaan. De jeans welke ik geniaal vind (en jij misschien totaal niet) zijn toch wel de jacob cohen broeken. Ik vind de finish echt mooi, en heb o.a. een limited edition met een blauw rode selvage. De broek heeft ook een mooi denim kleur, heb er nu 4 ofzo.
Ik draag ze ook niet cuffed vind ik niet bij mijn lengte passen. (ook al hebben ze een mooie selvage, welke tevens in de fly zit)
Pff nu moet ik wel weer wat toevoegen om ontopic te blijven.
De tas die we horen te dragen voor een weekend weg,
[ afbeelding ]
Een Mulberry
doe je normaal dan doe je gek genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zijn tierlantijntjes, kennelijk om de blits mee te maken. Ik vind het goedkoop. Mooie eenvoudige kleding spreekt voor zich zonder enige poespas. Een simpel mooi overhemd zonder teksten. Een spijkerbroek van mooie degelijke denim zonder rare stikkels.
Ik heb gezocht naar een boek met dat soort kledingadvies voor vrouwen, maar heb slechts twee of drie titels gevonden die een beetje in de buurt komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
Is er ook zo'n basic schema voor vrouwen? Vind hem super cool maar kan zoiets niet vinden op internet!
Zon tasje doet 620, tis de medium geloof ik. Heb zelf een grotere hier liggen, maar die is dan ook 25 jaar oudquote:Op maandag 6 februari 2012 10:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Best leuk ding zo'n tas, je laat toch merken dat je met mode bezig bent maar in mijn ogen helemaal niet storend ofzo. En ook nog eens lekker praktisch![]()
Wat betaal je voor zo'n tasje als ik vragen mag?
En lekker jasje Don! Waar heb je die vandaan? Zo'n wintervacht lijkt me ook fijn om te hebben, wordt daar bij jou niet moeilijk over gedaan?
pauperpolo met die bedrukkingquote:Op maandag 6 februari 2012 10:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een maandje geduld, dan kan ik erin!
Dude ik gebruik dan gewoon een voetbal/sport-tas.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:15 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ben het met de bovengenoemde punten eens!
Ik heb een tijd de jeans topic gevolgd om tot de conclusie te komen dat ''raw'' denim niet helemaal mijn ding is. Geen idee waarom, als ik er tegen aan loop zou ik het wel kopen om eens te proberen maar zou er zeker niet naar op zoek gaan. De jeans welke ik geniaal vind (en jij misschien totaal niet) zijn toch wel de jacob cohen broeken. Ik vind de finish echt mooi, en heb o.a. een limited edition met een blauw rode selvage. De broek heeft ook een mooi denim kleur, heb er nu 4 ofzo.
Ik draag ze ook niet cuffed vind ik niet bij mijn lengte passen. (ook al hebben ze een mooie selvage, welke tevens in de fly zit)
Pff nu moet ik wel weer wat toevoegen om ontopic te blijven.
De tas die we horen te dragen voor een weekend weg,
[ afbeelding ]
Een Mulberry
Maak van de pre wash een dry en vervang de sneakers door goede (bijvoorbeeld Chelsea) boots en je hebt een goede retro look.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:10 schreef Allessio het volgende:
voor alle boys die hun swag willen upgraden :
sjaal niet halen boys is geen swag
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |