Komt mij nog steeds over als een verkapt dreigement wat volledig de plank misslaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is dit? [DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #7
Oh, oefenvijand?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Zij die heroisch gestorven zijn melden zich.
Uiteindelijke verloop was kut. Vraag maar aan Lightning_NL.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel is. Ben wel benieuwd naar 't verloop.
In de catagorie F mag ik ook alleen maar automaat rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...
Hoezoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Uiteindelijke verloop was kut. Vraag maar aan Lightning_NL.
True. Zijn ook wel leuke foto's gemaakt van ons OPFOR optreden, maar die blijven intern. In eerste instantie zou dus een complete cie van lmb de fabriek aanvallen met 3 chinooks en apache steun. Wij hadden echt een compleet fort van die fabriek gemaakt door echt alle ingangen, gangetjes, deuren etc te baricaderen met concertina's, friese ruiters, beton, hout etc. Ook paar hele mooie vupo's in het gebouw opgezet. Aanval zou begin van de avond plaatsvinden. Kregen wij eind van de middag te horen dat 2 van de 3 Chinooks kaduuk waren en er dus maar 1 pel zou komen. Vervolgens opdracht gekregen om alle versperringen etc weer af te breken om die gasten nog enigzins de kans te geven om binnen te komen. Anders zou het 20 tegen 40 worden in een fort van opstakels. Nu waren we uiteindelijk maar met 14 man zonder erg veel dekking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Pumatje het volgende:
Zo, mooi filmpje zeg.
Dat is erg goed voor de werving.
Ongeveer elk jochie rijdt naar huis met papa ik wil militair worden.
Check.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef Pumatje het volgende:
Deze landmachtdagen worden trouwens ook erg erg gaaf
iedereen trouwens op FB al lid van de 13mechbrig ?
Niet enkel voor 13mechbrig lui natuurlijk![]()
Daar staat ook altijd alles aangekondigd over oefeningen. Is wel leuk om te volgen en ik post
er onder andere berichten op.
Lol, wat gebeurt er dan als zo'n groep entree maakt en dan compleet tot mootjes gehakt wordt door vuur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:07 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)efening-Defensie.htm
Die entry op 0.47 dat was echt prijsschieten toen ze binnenkwamen. We hadden 4 a 5 vupo's op die deur gericht.
Niks, ze lopen gewoon door.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lol, wat gebeurt er dan als zo'n groep entree maakt en dan compleet tot mootjes gehakt wordt door vuur?
Ik? Neu, 50e.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef Pumatje het volgende:
enkel wel oefeningen van 13 mechbrig.
zit jij bij het 45e ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |