1998-2004 Lid gemeenteraad van Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
Hij werkt toch in Den Haag, hoezo I Amsterdam
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef alors het volgende:
Sammy van ramses william speelt die rol
Tijd in de bunkers telt niet mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tijd gaat wel langzaam
Derhalve is Frits niet de Molquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als Frits I Am is, waarom zou die dat dan zeggen als hij de mol was.
dat had ik met liesbeth al met palindroomquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als Frits I Am is, waarom zou die dat dan zeggen als hij de mol was.
Ja je zou haast denken dat 1 iemand het expres doet?quote:
Ja, is gezegd.quote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 26-01-2012 om 20:31:29Nu kijken en ... Meet The Parents! #widm reageer retweet
Ik heb dat ook gemist bij de opdrachtuitleg.quote:
Iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja je zou haast denken dat 1 iemand het expres doet?
Marit heeft genoeg gedaanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Of het bord: "Ik kom je later wel even aftrekken."
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat het weer een beetje? > http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert-Jan_Dr%C3%B6ge ??
Dat is zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef roos85 het volgende:
Ik zit een trio dat eigenlijk een duo is.. jaja
Ja nouja.quote:
Best gaaf inderdaad.quote:
haaaiquote:
Ik ontken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij the mole bent.
ze kan het bijna niet zijn, anders had ze wel naar een andere bunker gereden om nog langer in t spel te kunnen blijvenquote:
dat laatste zei Art toch aan het begin?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Mijn gedachten. Blijf eraf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.
Nee dat zouden ze een hele serie moeten doen.quote:
Ik was gewoon aan het testen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3x3=6. Wiedewiedewiet en 2 is 7.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het testen.
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef franklop het volgende:
daar komen dus de plaatjes ervandaan
Ja dit was ook al een tijd duidelijk geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |