abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 15:55:59 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107560473
in Nieuw Zeeland is het vooral de Franse geheime dienst die flauwe grappen uithaalt met Hollanders op bootjes ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107560509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef sp3c het volgende:
in Nieuw Zeeland is het vooral de Franse geheime dienst die flauwe grappen uithaalt met Hollanders op bootjes ;)
mwa.. ik zou een moord nou niet echt een "flauwe grap" noemen, om eerlijk te zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 16:00:53 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107560619
het was iig een beetje flauw allemaal _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 16:02:44 #214
137949 Disana
pi_107560669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Annefleur in het gastenboek is dan wel weer schattig:

[..]

u O+
Goed opgevoed, maar helaas wat te ver doorgeslagen. "u" is niet iets dat iemand voor een 16-jarige hoeft te gebruiken, ook al ben je zelf jonger.
En ach, we laten de tyefoutjes en het feit dat ze niet helemaal consequent is met "u" maar even achterwege ;)

PS: ik vermoed een dubbele achternaam, Gooise rrrrrr en vermogende ouders ;)
Ik vermoed een Belgische ;)
pi_107560717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:02 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed een Belgische ;)
Belgen zijn meestal erg consequent, juist omdat ze niks anders gewend zijn dan "u" zeggen tegen iedereen. Annefleur gebruikt nog een paar keer "je" tussendoor.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:16:37 #216
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107561162
Achja, de troll in het gastenboek, die is best grappig.. je kunt ook nog steeds 26 berichten achter elkaar lezen van schoolkinderen die van de meester opdracht hebben gekregen vragen in te sturen.

En dat vragen ze alle 26 hetzelfde, want, het vastgestelde lijstje.. meest gestelde vraag, hoe zit het met douchen..
pi_107561216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Perico het volgende:
En dat vragen ze alle 26 hetzelfde, want, het vastgestelde lijstje.. meest gestelde vraag, hoe zit het met douchen..
En de verjaardag he! Hoe ging dat dan in godsnaam?! :D
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:34:26 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107561777
Dan zal bij die kinderen het wel helemaal een raadsel zijn hoe het dan zit met douchen op de verjaardag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107566836
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wie pikt hier mijn idee? Wanneer gaat Dick het gastenboek sluiten? Dit wordt echt te erg.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:31:25 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107570012
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Wie pikt hier mijn idee? Wanneer gaat Dick het gastenboek sluiten? Dit wordt echt te erg.
En wat denk jij? Is het Laura of een trol onder Laura's naam?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107576769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

En wat denk jij? Is het Laura of een trol onder Laura's naam?
Het is een troll, maar wel opvallend, ik riep gisteren op om de tocht te saboteren.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 4 februari 2012 @ 05:52:46 #222
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107586493
Er wordt weer gemodereerd, alle berichten die onder Laura Dekker werden getrolld, zijn verwijderd...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:59:41 #223
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_107586990
Eindelijk zijn die nare gastenboek berichtjes opgeruimd wat een kinderachtig gedoe zeg! Dit soort berichten waren er niet bij in andere talen alleen in het Nederlands ;(
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_107589968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 08:59 schreef Tide het volgende:
Eindelijk zijn die nare gastenboek berichtjes opgeruimd wat een kinderachtig gedoe zeg! Dit soort berichten waren er niet bij in andere talen alleen in het Nederlands ;(
Dat zal uiteraard ook te maken hebben met de media-aandacht (inclusief tv) die ze hier in NL kreeg, ten opzichte van een berichtje op pagina 6 van 3 regels in de buitenlandse media. De meeste mensen in het buitenland kennen haar niet, en als ze haar al kennen, weten ze alleen dat ze rond de wereld zeilt. Ze weten niets van de misleiding, leugens en verdere zaken die de Dekkers hebben gedaan om maar onder de wet uit te komen zonder consequenties.
Waarbij ik uiteraard dat soort belachelijke berichten in haar gastenboek niet goedkeur.
Buitenlanders zullen het gastenboek alleen opzoeken om haar te feliciteren. Anderen halen hun schouders op en steken die moeite er helemaal niet in.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:41:12 #225
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107600548
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 08:59 schreef Tide het volgende:
Mwoah was gewoon balorigheid. Moet je eens zien wat volwassen mensen in debat met een politicus als Frans Timmermans op zijn Facebook schrijven.

Als je een YouTube kanaal hebt, is 60% van de comments ook negatief. Het is ook best gezond om niet de hele tijd maar te lezen hoe geweldig je wel niet bent en hoe naar Nederland en de overheid is en doet.
pi_107600755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:41 schreef Perico het volgende:
Mwoah was gewoon balorigheid.
Voeg daaraan toe dat het anoniem is (naam en e-mailadres kan gewoon fout zijn, en IP adres kunnen de Dekkers juridisch niks mee), en het is te verwachten dat er getrold wordt. Welcome to the internet.
quote:
Het is ook best gezond om niet de hele tijd maar te lezen hoe geweldig je wel niet bent en hoe naar Nederland en de overheid is en doet.
Eens. Maar dat kan ook op een volwassen manier. Dat hoeft niet door te schrijven "ik hoop dat je zinkt".
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:52:13 #227
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107600923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:

Eens. Maar dat kan ook op een volwassen manier. Dat hoeft niet door te schrijven "ik hoop dat je zinkt".
Dat ben ik helemaal met je eens, die tekst gaat te ver.

Maar ik ben er ook achter gekomen, dat jonge tieners die dat schrijven... dat ze als commenters heel snel naar de doodswens grijpen. Ga je er even mee in gesprek, zullen ze zeggen dat ze je even wilde testen, om te zien hoe snel ze een doodsverwensing terug krijgen.

Helaas is dat de internetstandaard. Maar tis niet gemeend.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:14:58 #228
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107666195
De fans bedreigen nu ook elkaar met de dood:

"william newton LEE06-02-2012 just say a few magic words and look who posts . missed you laura. even a weekly post is nice. glad to hear your dad push guppy a little harder. looks like you got a good old boat for a while yet. guess i got some bloggers mad at me for what i posted. oh well. wonder what i will use next time i want to hear from you. sure glad i carry a colt 45 auto they sure sounded mad. hey if you cant have fun in this life its not worth it. enjoy life . take care. iam good for a month."
  maandag 6 februari 2012 @ 11:33:29 #229
3542 Gia
User under construction
pi_107666679
Och, vrijdag of zaterdag hebben we de elfstedentocht en daar gaat het op TV nog jaren over.

Van Laura horen we weinig tot niets meer.

:W
  maandag 6 februari 2012 @ 11:35:48 #230
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_107666747
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:51 schreef Disana het volgende:
Flink zeg, prinses Maxima krijgt ook een flinke veeg uit de pan:.... De echte Nederlander bestaat wel, en de onechte prinses die koningin wil worden, d
Misschien wel heel erg off-topic, maar commentaar van mensen die niet snappen, dat de vrouw van een koning geen koningin heet, maar gewoon prinses, is zowiezo te verwaarlozen :7
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 6 februari 2012 @ 11:39:52 #231
3542 Gia
User under construction
pi_107666868
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Misschien wel heel erg off-topic, maar commentaar van mensen die niet snappen, dat de vrouw van een koning geen koningin heet, maar gewoon prinses, is zowiezo te verwaarlozen :7
_O-

Foutje! Maxima wordt wel degelijk koningin! Leer je vaderlandse geschiedenis.

overigens: mensen die 'sowieso' fout schrijven.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:51:35 #232
340258 MrFoureyes
pi_107667218
Ja, een prinses wordt wel koningin, maar de echtgenoot van een koningin blijft altijd prins, en wordt geen koning. De gedachte hierachter is dat een koning hoger in rangorde staat dan een koningin - als de prins wel koning zou worden, zou de aangetrouwde kant een hogere positie bekleden dan de oorspronkelijke troonbezitster.

On-topic: het verbaast me wel dat er nog geen stemmen zijn opgegaan (in de eerste plaats van de zijde van de familie Dekker) dat Laura koningin van Nederland moet worden.

On-topic: we horen niets meer over een afdracht van sponsorgelden aan Sea Shepherd. Complementeert het beeld, lijkt me.In zoverre lijkt Laura wel een beetje op andere prominenten leden van het koninklijk huis - die hadden nogal eens schimmige handeltjes.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:54:01 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107667323
Ik verwacht nou niet direct dat ze administratief de zaken heel erg op orde hebben. Dus de afdracht aan Sea Shepherd zal best nog een lastige klus worden. Wat ik wel echt verdacht vind is dat ze Sea Shepherd tot de verboden woorden in het gastenboek hebben gemaakt.

Volgens mij doe je dat alleen als je iets te verbergen hebt over een onderwerp.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:20:56 #234
153506 Captain_Fabulous
pi_107668477
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, een prinses wordt wel koningin, maar de echtgenoot van een koningin blijft altijd prins, en wordt geen koning. De gedachte hierachter is dat een koning hoger in rangorde staat dan een koningin - als de prins wel koning zou worden, zou de aangetrouwde kant een hogere positie bekleden dan de oorspronkelijke troonbezitster.
Dus daarom is het nooit koning Claus geworden...had het de beste man wel gegund ;)
Maar na Koningin Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix, is het ook wel lang geleden :+ dus vergeef me mijn geheugenzwakte :7
  maandag 6 februari 2012 @ 12:27:14 #235
340258 MrFoureyes
pi_107668724
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus daarom is het nooit koning Claus geworden...had het de beste man wel gegund ;)
Maar na Koningin Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix, is het ook wel lang geleden :+ dus vergeef me mijn geheugenzwakte :7
Nee, dat ligt anders. Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix waren directe troonopvolgers (oudst geborenen) en niet aangetrouwd.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:29:25 #236
153506 Captain_Fabulous
pi_107668796
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Nee, dat ligt anders. Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix waren directe troonopvolgers (oudst geborenen) en niet aangetrouwd.
Snap ik, biij hun bleef de aangetrouwde man gewoon prins heten...zo langzaam ben ik nou ook wer niet :7
pi_107669159
quote:
Marieke
06-02-2012
Hello Laura it is pity that you do not want to speak dutch more, but we understand you. We try to writing in english because we want to stay in contact. Are you emigrating to Australie from Bonaire and are you going to school there? And when is your book ready and is it in English or in Dutch? I also hate Holland but I can not leaf because I have no boat!
boohoohoo wat een huillie.
Je hebt geen boot nodig om Nederland te verlaten, dom wijf.
Als je wilt, ga je. Als je blijft, wil je niet echt. Allebei prima, maar zeik dan ook niet. Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen :r
En dan ook nog eens een stapel taalfouten maken EN gewoon geen idee hebben dat Australie =/= Nieuw Zeeland.
Hoe triest.
pi_107669308
quote:
John
06-02-2012
Wow! 470 miles in 69 hours is over 6.8 knots average speed. Dad is not one to reef the mainsail. Can you tell us about your plans for school? When will you fly to Amsterdam for HISWA? Will you keep your flight secret to avoid the media? I suspect you have enough fans in Netherlands to swamp Schiphol.
De aankomst van de Beatles is er niks bij! :')
pi_107670340
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht nou niet direct dat ze administratief de zaken heel erg op orde hebben. Dus de afdracht aan Sea Shepherd zal best nog een lastige klus worden. Wat ik wel echt verdacht vind is dat ze Sea Shepherd tot de verboden woorden in het gastenboek hebben gemaakt.

Volgens mij doe je dat alleen als je iets te verbergen hebt over een onderwerp.
De censuur is weer niet van de lucht in het gastenboek:

Weg is-ie, de vragen van "Herman".
  maandag 6 februari 2012 @ 14:01:43 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107671891
Zouden ze echt een totale censuur hebben op Nederlandstalige berichten?
Het moet niet gekker worden, dan.
En hoe moet het dan met die arme Desirée?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')