mwa.. ik zou een moord nou niet echt een "flauwe grap" noemen, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:55 schreef sp3c het volgende:
in Nieuw Zeeland is het vooral de Franse geheime dienst die flauwe grappen uithaalt met Hollanders op bootjes
Ik vermoed een Belgischequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Annefleur in het gastenboek is dan wel weer schattig:
[..]
u![]()
Goed opgevoed, maar helaas wat te ver doorgeslagen. "u" is niet iets dat iemand voor een 16-jarige hoeft te gebruiken, ook al ben je zelf jonger.
En ach, we laten de tyefoutjes en het feit dat ze niet helemaal consequent is met "u" maar even achterwege
PS: ik vermoed een dubbele achternaam, Gooise rrrrrr en vermogende ouders
Belgen zijn meestal erg consequent, juist omdat ze niks anders gewend zijn dan "u" zeggen tegen iedereen. Annefleur gebruikt nog een paar keer "je" tussendoor.quote:
En de verjaardag he! Hoe ging dat dan in godsnaam?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Perico het volgende:
En dat vragen ze alle 26 hetzelfde, want, het vastgestelde lijstje.. meest gestelde vraag, hoe zit het met douchen..
Wie pikt hier mijn idee? Wanneer gaat Dick het gastenboek sluiten? Dit wordt echt te erg.quote:
En wat denk jij? Is het Laura of een trol onder Laura's naam?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wie pikt hier mijn idee? Wanneer gaat Dick het gastenboek sluiten? Dit wordt echt te erg.
Het is een troll, maar wel opvallend, ik riep gisteren op om de tocht te saboteren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wat denk jij? Is het Laura of een trol onder Laura's naam?
Dat zal uiteraard ook te maken hebben met de media-aandacht (inclusief tv) die ze hier in NL kreeg, ten opzichte van een berichtje op pagina 6 van 3 regels in de buitenlandse media. De meeste mensen in het buitenland kennen haar niet, en als ze haar al kennen, weten ze alleen dat ze rond de wereld zeilt. Ze weten niets van de misleiding, leugens en verdere zaken die de Dekkers hebben gedaan om maar onder de wet uit te komen zonder consequenties.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:59 schreef Tide het volgende:
Eindelijk zijn die nare gastenboek berichtjes opgeruimd wat een kinderachtig gedoe zeg! Dit soort berichten waren er niet bij in andere talen alleen in het Nederlands
Mwoah was gewoon balorigheid. Moet je eens zien wat volwassen mensen in debat met een politicus als Frans Timmermans op zijn Facebook schrijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:59 schreef Tide het volgende:
Eindelijk zijn die nare gastenboek berichtjes opgeruimd wat een kinderachtig gedoe zeg! Dit soort berichten waren er niet bij in andere talen alleen in het Nederlands
Voeg daaraan toe dat het anoniem is (naam en e-mailadres kan gewoon fout zijn, en IP adres kunnen de Dekkers juridisch niks mee), en het is te verwachten dat er getrold wordt. Welcome to the internet.quote:
Eens. Maar dat kan ook op een volwassen manier. Dat hoeft niet door te schrijven "ik hoop dat je zinkt".quote:Het is ook best gezond om niet de hele tijd maar te lezen hoe geweldig je wel niet bent en hoe naar Nederland en de overheid is en doet.
Dat ben ik helemaal met je eens, die tekst gaat te ver.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Eens. Maar dat kan ook op een volwassen manier. Dat hoeft niet door te schrijven "ik hoop dat je zinkt".
Misschien wel heel erg off-topic, maar commentaar van mensen die niet snappen, dat de vrouw van een koning geen koningin heet, maar gewoon prinses, is zowiezo te verwaarlozenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:51 schreef Disana het volgende:
Flink zeg, prinses Maxima krijgt ook een flinke veeg uit de pan:.... De echte Nederlander bestaat wel, en de onechte prinses die koningin wil worden, d
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Misschien wel heel erg off-topic, maar commentaar van mensen die niet snappen, dat de vrouw van een koning geen koningin heet, maar gewoon prinses, is zowiezo te verwaarlozen
Dus daarom is het nooit koning Claus geworden...had het de beste man wel gegundquote:Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, een prinses wordt wel koningin, maar de echtgenoot van een koningin blijft altijd prins, en wordt geen koning. De gedachte hierachter is dat een koning hoger in rangorde staat dan een koningin - als de prins wel koning zou worden, zou de aangetrouwde kant een hogere positie bekleden dan de oorspronkelijke troonbezitster.
Nee, dat ligt anders. Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix waren directe troonopvolgers (oudst geborenen) en niet aangetrouwd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus daarom is het nooit koning Claus geworden...had het de beste man wel gegund![]()
Maar na Koningin Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix, is het ook wel lang geledendus vergeef me mijn geheugenzwakte
Snap ik, biij hun bleef de aangetrouwde man gewoon prins heten...zo langzaam ben ik nou ook wer nietquote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Nee, dat ligt anders. Emma, Wilhelmina, Juliana en Beatrix waren directe troonopvolgers (oudst geborenen) en niet aangetrouwd.
boohoohoo wat een huillie.quote:Marieke
06-02-2012
Hello Laura it is pity that you do not want to speak dutch more, but we understand you. We try to writing in english because we want to stay in contact. Are you emigrating to Australie from Bonaire and are you going to school there? And when is your book ready and is it in English or in Dutch? I also hate Holland but I can not leaf because I have no boat!
De aankomst van de Beatles is er niks bij!quote:John
06-02-2012
Wow! 470 miles in 69 hours is over 6.8 knots average speed. Dad is not one to reef the mainsail. Can you tell us about your plans for school? When will you fly to Amsterdam for HISWA? Will you keep your flight secret to avoid the media? I suspect you have enough fans in Netherlands to swamp Schiphol.
De censuur is weer niet van de lucht in het gastenboek:quote:Op maandag 6 februari 2012 11:54 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht nou niet direct dat ze administratief de zaken heel erg op orde hebben. Dus de afdracht aan Sea Shepherd zal best nog een lastige klus worden. Wat ik wel echt verdacht vind is dat ze Sea Shepherd tot de verboden woorden in het gastenboek hebben gemaakt.
Volgens mij doe je dat alleen als je iets te verbergen hebt over een onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |