200km schaatsen, waarbij bij elk slootje een bordje staat "hier naar links/rechts", ja, dat is veel beter dan 50.000km solo zeilen, waarbij je zelf de route moet plannen, op delen 24/7 wakker moet zijn en onderweg rekening houden met gevaren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:19 schreef Redefine het volgende:
Daarnaast vind ik de prestatie van de elfstedentocht schaatsers toch wel van een wat hogere orde.
Wel als ze langs de route wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Elfstedentochtschaatsers kunnen niet even naar huis onderweg.
Net zoals Laura langs haar route woonde?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Wel als ze langs de route wonen.
Het vliegveld was wél langs de route.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net zoals Laura langs haar route woonde?
Je zicht op de realiteit is enigszins vertroebeld, vriend. Zeilen is niet niks, maar doe niet zo denigrerend over 200 km schaatsen, dat siert je niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar het om gaat is dat het deelnemen aan een schaatstochtje van veel lagere orde is dan een solozeiltocht om de wereld.
Als mijn informatie juist is zijn Babs en Kim weer teruggekomen in Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef Tide het volgende:
Het gastenboek kan niet bijgehouden worden omdat ze op zee zitten onderweg naar Bonaire
En er zijn geen mensen die ingehuurd kunnen worden? Of gevraagd kunnen worden om een oogje in het zeil te houden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef Tide het volgende:
Het gastenboek kan niet bijgehouden worden omdat ze op zee zitten onderweg naar Bonaire
Een schaatstochtje wel ja. Maar de Elfstedentocht is geen schaatstochtje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar het om gaat is dat het deelnemen aan een schaatstochtje van veel lagere orde is dan een solozeiltocht om de wereld.
de elfstedentocht is niet bepaald een 'schaatstochtje' maar dat is niet het bijzondere van de tocht in kwestie, dat waren de weersextremen omstandigheden waarin geschaatst moest worden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het vliegveld was wél langs de route.
Laura lijkt sprekend op haar oma.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Tide het volgende:
Oma Riek bij omroep Max vandaag > http://www.tijdvoormax.nl/?waxtrapp=nkqusNsHnHUViBdBGC
Dan is Nederland er nog genadig vanaf gekomen en heeft Nederland dus gioed gehandeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:52 schreef livelink het volgende:
Aha, dus dat wordt Laura's nieuwe droom? Zoveel mogelijk problemen veroorzaken? Nou ja, gelukkig heeft ze Nieuw Zeeland als haar nieuwe vaderland verkozen.
quote:Laura Dekker02-02-2012
Beste Leerlingen, Ik hoor dat iedereen in de ban is van de Elfstedentocht. Maar ik haat ijs, water moet stromen. Ik roep dan ook iedereen op om zout op de sloten, vaarten en meren van Friesland te strooien, en wakken te hakken. Het Friese water hoort aan de zeilers toe, niet die stomme schaatsers. Een dagje schaatsen levert meer op dan mijn reis rond de wereld van een jaar vol gevaar? Mooi niet!!!! Hak die wakken!!! Laura
volgens mij is er iemand in naam van Laura ongelooflijk aan het trollen. Want anders is ze echt niet helemaal 100%.quote:
Denk het ook, maar de elfstedentocht saboteren uit naam van de zeilwereld, hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand in naam van Laura ongelooflijk aan het trollen. Want anders is ze echt niet helemaal 100%.
Ik denk dat ze gewoon echt niet 100 % is. Kom op, ze is 16!! Dit soort reacties zijn typisch voor 16-jarige, verwende kutkinderen die hun zin niet krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
volgens mij is er iemand in naam van Laura ongelooflijk aan het trollen. Want anders is ze echt niet helemaal 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |