Als je een sympathieke kassajuffrouw hebt wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Tinos85 het volgende:
Volgens mij krijg je 3 euro gewoon terug als wisselgeld.
Dat gaat niet meer op tegenwoordig. Vaak krijg je dan gewoon een cadeaubon terug. Juist vanwege dat soort praktijken is dat al een jaar of 5 niet meer aan de orde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Koop iets van 40 euro of meer, breng het terug. Bij de meeste winkels krijg je dan gewoon geld terug.
Dit dus. Zelfs afrondingen als 39,99 zijn niet toegestaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef Sylver_ het volgende:
Nee, je moet iets van precies 40,- kopen, anders mag je de bon niet inleveren!
Ik had ook een keer zo'n bon van de cdzaak. Koop ik een CD van 19.99 euro. Zit je daar te zoeken naar iets van 1 cent. Uiteindelijk kon ik er een extra balon bij krijgen, anders was ik mooi de pineut.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs afrondingen als 39,99 zijn niet toegestaan.
Ze wilden ook niet akkoord gaan met teruggave van een cadeaubon van 1 cent? Dat vind ik dan wel weer complete naaierij. Of mocht je dan de CD helemaal niet aanschaffen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zo'n bon van de cdzaak. Koop ik een CD van 19.99 euro. Zit je daar te zoeken naar iets van 1 cent. Uiteindelijk kon ik er een extra balon bij krijgen, anders was ik mooi de pineut.
Ik mocht geen bon van 1 cent omdat de bonnen zelf al 50 cent kosten om te drukken. Dus zodoende moest ik er wat bijzoeken. Begrijpelijk, maar nu zit ik dus met een lelijke balon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze wilden ook niet akkoord gaan met teruggave van een cadeaubon van 1 cent? Dat vind ik dan wel weer complete naaierij. Of mocht je dan de CD helemaal niet aanschaffen?
Ik had dat dus ook bij Ici Paris, iets gevonden voor 39,- maar had een bon van 40,- .. Nou dat was erg passen en meten voordat ik iets gevonden had wat precies 40,- was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik ben eens de winkel uitgezet, wilde perse een boek kopen maar dat klote boek was 12,50 en de bon 15,- van mij mochten ze het verschil echt wel houden maar nee
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook bij Ici Paris, iets gevonden voor 39,- maar had een bon van 40,- .. Nou dat was erg passen en meten voordat ik iets gevonden had wat precies 40,- was.
Uiteindelijk naar huis gegaan met 2 geurtjes van 19,90 en 20,10 - maar de geurtjes waren helemaal niet lekker![]()
Ik zou dan ook nooit een cadeaubon voor iemand kopen - stelletje afzetters!
Dat. 39,99 is niet mogelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef Sylver_ het volgende:
Nee, je moet iets van precies 40,- kopen, anders mag je de bon niet inleveren!
Daarom ben ik ook zo blij dat je tegenwoordi van die cadeabonnen hebt waar je zelf kan bepalen hoeveel het waard isquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik had laatst een cadeubon gekregen van ¤44,17 bij de V&D. Heb wel drie uur lopen zoeken en rekenen voordat ik dat precies had.
Die "credit cards" zijn wel handig, maar mag je dan, als je een kaart hebt van 40 euro en je koopt iets van 41, wel 1 euro zelf bijleggen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij dat je tegenwoordi van die cadeabonnen hebt waar je zelf kan bepalen hoeveel het waard is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |