Ja idd, volgens mij is ze na dat auto-ongeluk nog lekker doorgegaan met vrijwillig opknappenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik meen dat ze een stuk glas in haar oog kreeg. Het was volgens mij niet dat haar gezicht verder in de kreukels lag.
ja doei, er is een zonnebril in haar gezicht uiteen gebroken, maar dat verklaart niet die opgespoten lippenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...
eerst kom je in dit topic met de "voor en na" foto's, als dan blijkt dat ze ziek is en in een artikel schijt op oppervlakkige lui die gelijk hun oordeel vellen als iemand een dik hoofd heeft, kom jij nog ff met: "een prednison-koppie? verklaart een hoop". shame on you, nanningaquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een prednison koppie? Verklaart een hoop.
ook nog mbt hetzelfde onderwerp. vort, snel weer achter de begonia's de bladen uitkammenquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus een overmaat aan fillers. Of een onvoorziene reactie op de fillers.
Ik was even zoeken of er nog meer te vinden was, of ze nou wel of niets gedaan heeft:quote:
http://blog.zap2it.com/po(...)plastic-surgery.htmlquote:'Jersey Shore's' Deena Nicole Cortese: 'I have not got any plastic surgery'
Despite rumors to the contrary, "Jersey Shore" star Deena Nicole Cortese (aka "Meatball No. 2") denies she's had any recent plastic surgery. Instead, she says she lost some weight and learned how to do her makeup.
The rumor hit warp speed thanks to some recent pictures showing Cortese with what appears to be a svelter, more skulpted face.
"just to let ya know..I have not got any plastic surgery," tweets Cortese. "yes in the past i have had a nose job..and i am not against plastic surgery at all..i have thought about getting it redone to round the tip but haven't yet..and don't know if I am."
"I am not afraid to ADMIT i got plastic surgery so if I do.. I'll let u know.. I thinned my eyebrows..and lost weight thanks to the @freshdiet .. and learned how to do my makeup..lighter eye shadow brings out my eyes..and highlight under my eyes gives an effect of higher cheek bones.. the end. If I get the nose job I'll let ya know =]"
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook nog mbt hetzelfde onderwerp. vort, snel weer achter de begonia's de bladen uitkammen
Vervelende gast.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je de leesmap al uit, je bent er snel bij?![]()
lees ff terug
He's all yours, lieve schat. Meer jouw stijl.quote:
dag omaaaaaquote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
He's all yours, lieve schat. Meer jouw stijl.
waarom val je haar nou weer ineenkeer aan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
He's all yours, lieve schat. Meer jouw stijl.
Dat is hip in dit forum.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
waarom val je haar nou weer ineenkeer aan?
Ik denk het ookquote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
En Deena heeft echt wel opnieuw plastische chirurgie gehad. Dat kan niet anders.
Omg die was echt knap...en nu is het een lelijk spookquote:Op woensdag 11 april 2012 23:12 schreef Deckard het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna jameson zonder behandeling (zou er bijna verliefd op raken)
En nu
[ afbeelding ]
Mijn partner heeft net zo'n koppie gehad, vandaar dat ik er echt wel begrip voor heb. Bovendien: tig miljoen mensen hebben blijkbaar hetzelfde gedacht, moraalridder.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst kom je in dit topic met de "voor en na" foto's, als dan blijkt dat ze ziek is en in een artikel schijt op oppervlakkige lui die gelijk hun oordeel vellen als iemand een dik hoofd heeft, kom jij nog ff met: "een prednison-koppie? verklaart een hoop". shame on you, nanninga![]()
wel erg vreemd dat je dan evengoed -ondanks je prednisoneffectenkennis- hier die "voor en na" onthulling doet.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn partner heeft net zo'n koppie gehad, vandaar dat ik er echt wel begrip voor heb. Bovendien: tig miljoen mensen hebben blijkbaar hetzelfde gedacht, moraalridder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |