quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
kijk maar eens naar het puntje van dr neus
Dan staat het sowieso anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie alleen dat ze andere tanden, facings waarschijnlijk, heeft? Verder niets, eigenlijk. Bij de een kijkt ze omhoog en de ander wat omlaag.
Dat, en d'r ogen zijn gelift.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Wenkbrauwlift, neus is aardig aan gesleuteld, bovenlip is opgevuld en dan die 'tanden'.
Deena van Jersey Shore.quote:
Een prednison koppie? Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:02 schreef Vivi het volgende:
Ashley Judd zit dus niet aan de botox. http://jezebel.com/590044(...)tm_medium=socialflow
Dus tochquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:25 schreef Mryc het volgende:
Damn.. Ze is niet aangekomen of Prednison gebruiker?
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...quote:
Ik meen dat ze een stuk glas in haar oog kreeg. Het was volgens mij niet dat haar gezicht verder in de kreukels lag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die heeft een zwaar auto-ongeluk gehad en naar aanleiding daarvan plastische chriurgie..beetje ongepaste opmerking dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |