Je was al een hele tijd bezig om iemand te leren kennen en die...had gevoelens voor jou? Of...wat was de bedoeling? Dat je eigenlijk verliefd op hem moest worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is kut als je eigenlijk al een hele tijd bezig was om iemand anders te leren kennen, en je dan opeens verliefd wordt op een derde. Dat is een beetje het dilemma hier.
Ik vind dit lullig en kut en awkward en bahen ik voel me kk gemeen nu.
Telkens 'Phantomesse' moeten typen kost zoveel moeitequote:
mag ik je centen aflikken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Telkens 'Phantomesse' moeten typen kost zoveel moeite
care?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef LMo21 het volgende:
Ondertussen zijn er ook weer 350000 mensen dood gegaan in Afrika
Zit ik hier een liefdespoepverhaal te lezen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Phantomesse het volgende:
Ik
Ik haat
Ik haat dit
Ik haat dit heel
Ik haat dit heel heel
Ik haat dit heel heel heel
Ik haat dit heel heel heel héél
Ik haat dit heel heel heel héél erg
Ik ben verliefd
Gewoon zomaar, ineens, en ik voel me zwaar kansloos en soft nu. Heb met een jongen gedanst hier uit de buurt, anderhalve week terug en sindsdien hebben we elkaar elke dag gezien. Echt niet goed gewoon, ik heb gewoon gezoend in het openbaar. IN HET OPENBAAR!!!
We hebben film gekeken met KAARSEN aan en urenlang gezoend op R. Kelly en Alicia Keys en gewoon niet geneukt, enkel romantisch kusjes geven aan elkaar en staren in ogen enzo, de hele nacht door gewoon tot 7 uur in de ochtend ofzo echt niet goed. Ik voel me echt alsof ik in een foute Lady en de Vagebond film ben beland en er klopt gewoon geen meter van want ik ben helemaal niet snel verliefd en al helemáál niet romantisch.
Romantiek.
Straks gaan we nog een spaghettisliert delen ofzo.![]()
Ahja, ondanks dit alles heeft hij wel al tal van krassen en bijtplekken op zijn lichaam, dat jullie het even weten.
Ach, over een paar maanden klaag je hier wat je toch ooit in die slappe zak gezien hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Matchende feromonen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Inderdaad, zo vanzelfsprekend is wederzijdse verliefdheid niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef seiramu het volgende:
Wat een kuttopic. Wat wil je hier nou mee bewijzen? Boehoe ik ben verliefd. Boeiend, er zijn mensen op deze aarde die forever alone zijn en elke dag wensen of naar God bidden, whatever, dat ze een leuke persoon vinden om een romantische avond mee te hebben zoals jij.
Inderdaad. Als het niet wederzijds is is het enorm kut. Je onzekerheid groeit dan meteen door door de verliefdheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zo vanzelfsprekend is wederzijdse verliefdheid niet.
Inderdaad. Ik heb het nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zo vanzelfsprekend is wederzijdse verliefdheid niet.
Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue'squote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het nog nooit meegemaakt
Ik zou toch niet graag met jou ruilen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef Meloewa het volgende:
ben ik blij dat ik niet verliefd ben.. totaal geen gevoelens hier relax leven
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue's. Dat doet ook zo'n enorme hartpijn.
Dat ja. Dat doet heel veel pijn (ervaring mee helaas).quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue's. Dat doet ook zo'n enorme hartpijn.
En ook hier heb ik ervaring mee. Ik ben echt zo een figuur die altijd verliefd wordt op de verkeerde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Het is ook kut als de ander jou wel leuk vindt dit dat alles maar niet leuk genoeg. Hartpijn is klote
Dat heb ik nog gelukkig nog niet mogen meemaken. Ik werd tot nu toe 2x echt verliefd waarvan de eerste meteen jarenlang mijn vriendin was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Het is ook kut als de ander jou wel leuk vindt dit dat alles maar niet leuk genoeg. Hartpijn is klote
Dit is dus écht een typische vrouwenreactie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schattigggg hoe TS de OP geschreven heeft!
Liefde, verliefdheid.![]()
Sorry, komt omdat zelf ook al aantal maanden in de wolkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit is dus écht een typische vrouwenreactie.
Ahh dat is wel mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat heb ik nog gelukkig nog niet mogen meemaken. Ik werd tot nu toe 2x echt verliefd waarvan de eerste meteen jarenlang mijn vriendin was.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
wat ben jij een aandachts-hoer
wat ben jij een aandachts-hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |