Beter dat je er nu achterkomt toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is kut als je eigenlijk al een hele tijd bezig was om iemand anders te leren kennen, en je dan opeens verliefd wordt op een derde. Dat is een beetje het dilemma hier.
Ik vind dit lullig en kut en awkward en bahen ik voel me kk gemeen nu.
Je bent te laat, TS is al verliefd op iemand anders en als je dacht te neuken, dan kan je dat ook wel vergeten, want daar houdt TS blijkbaar niet zo vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ik vind je eigenlijk wel cool![]()
wie wil mij piano leren spelen? :S
herkenbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb wel eens van die dagen dat ik verliefd ben op ieder meisje die er enigszins lekker uitziet.
Verwar je verliefdheid niet met lust dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb wel eens van die dagen dat ik verliefd ben op ieder meisje die er enigszins lekker uitziet.
Zou ook kunnen. Ik denk als gezonde hetero natuurlijk wel meteen aan seks en kijk naar haar billen/borsten/heupen maar ik ga me ook voorstellen hoe het zou zijn om een relatie met haar te hebben enz.:') Heel raar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
Verwar je verliefdheid niet met lust dan?
Je moet elkaar toch wel iets beter leren kennen voordat er een vonk is?
Dit. Who fucking cares TSquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
wat ben jij een aandachts-hoer
wat ben jij een aandachts-hoer
Niet alleen op Facebook, nu ook al op FOK!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
Is dat dezelfde jongen als van die lipbijtings?
En dat is juist leuk, Phan. Binnenkort ga je het vast waarderen.
Watquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet alleen op Facebook, nu ook al op FOK!
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef mymoodfentje het volgende:
TS komt als NL'se meid er ineens achter dat ze een vrouw is
Je was al een hele tijd bezig om iemand te leren kennen en die...had gevoelens voor jou? Of...wat was de bedoeling? Dat je eigenlijk verliefd op hem moest worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is kut als je eigenlijk al een hele tijd bezig was om iemand anders te leren kennen, en je dan opeens verliefd wordt op een derde. Dat is een beetje het dilemma hier.
Ik vind dit lullig en kut en awkward en bahen ik voel me kk gemeen nu.
Telkens 'Phantomesse' moeten typen kost zoveel moeitequote:
mag ik je centen aflikken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Telkens 'Phantomesse' moeten typen kost zoveel moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |