Maar kunnen ze je in februari wel gwn uitschrijven met de datum 31 januari?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar wel even opletten bij je uitschrijving van school. Daar moet echt 31 januari op staan, en niet 2 februari of zo. Scholen zijn nog al eens " nonchalant" hiermee.
pas gewoon de ''VANAF NU BETAAL IK HEULEMAAL NERGENS MEER VOOR a.k.a. new kids''-regel toequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar kunnen ze je in februari wel gwn uitschrijven met de datum 31 januari?
Want mijn school houdt me een beetje aan het lijntje op dit moment.
Moet ik straks lesgeld betalen voor een maand teveel...
Interesseert ze geen zakquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:43 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
pas gewoon de ''VANAF NU BETAAL IK HEULEMAAL NERGENS MEER VOOR a.k.a. new kids''-regel toe?
Oh, dat is dan weer heel fijn, kun je hem vaak zien!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noah mag zondag verhuizen, die naakte reu die ik zo graag wilde, hij komt naar onze vriendjes in de chique winkel![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een knuppels zeg , gewoon niet meegeven en hopen dat je het niet merkt of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Strega het volgende:
Verdomme, haalt Pagan net de medicijnen op, zit er geen tramadol bij. Heb ik toch echt nodig, ander word ik gillend gek van de pijn![]()
Dus huisarts, die ook apotheek is gebeld. Assitente, oh ja, tramadol. De fabrikant kan niet leveren. Nu moet er eerst toestemming zijn van de zorgverzekeraar voor tramadol van een andere leverancier. Nou ga dan maar bellen Miep. En vertel zoiets even terwijk Pagan nog aan de balie staat. Nou, ik hoop dat ze zo belt. Ik ben toch echt niet van plan het weekend zonder in te gaan.
Ja, zondag komen ze allemaal naar mij, gaan we eerst samen wandelen en dan gaat ie met zn nieuwe baasjes meequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer heel fijn, kun je hem vaak zien!
Ja, je school weet dit donders goed, maar ze proberen het heel vaak. Je hoeft ook geen stage meer waar je ingeschreven moet blijven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daarom goed opletten. Voor 1 februari uitgeschreven = geen lesgeld betalen. In februari of daarna uitgeschreven = heel jaar lesgeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, dus als uitschrijfdatum kunnen ze gwn 31 januari invoeren terwijl ze me werkelijk uitschrijven in februari?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je school weet dit donders goed, maar ze proberen het heel vaak. Je hoeft ook geen stage meer waar je ingeschreven moet blijven?
Heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, zondag komen ze allemaal naar mij, gaan we eerst samen wandelen en dan gaat ie met zn nieuwe baasjes mee
Ja daar zijn ze altijd lekker nauwkeurig inquote:
Ja, als jij helemaal klaar bent nu, geen stage meer hoeft waarvoor je ingeschreven moet blijven, je OV kaart inlevert en SF opzegt, moeten ze je per 31 januari uitschrijven. Moet je ingeschreven blijven voor bv een stage, dan heb je ook recht op SF en je OV kaart.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, dus als uitschrijfdatum kunnen ze gwn 31 januari invoeren terwijl ze me werkelijk uitschrijven in februari?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Gaat het trouwens een beetje met de baasjes van Sandor
Nee, kan ik me voorstellen.quote:
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, als jij helemaal klaar bent nu, geen stage meer hoeft waarvoor je ingeschreven moet blijven, je OV kaart inlevert en SF opzegt, moeten ze je per 31 januari uitschrijven. Moet je ingeschreven blijven voor bv een stage, dan heb je ook recht op SF en je OV kaart.
quote:
Ik heb de mijne op een prikbord gehangen net als mijn schoolpasjes uit die tijd..Hangt nog op mijn oude slaapkamer bij pa..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam laatst nog een oude OV-kaart tegen in m'n foto-album
Nee helemaal niet, het is gewoon te veel. Je moet nu eerst maar even genieten van Chicoquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik loop gewoon maar ff niet door die straat. Stom he...
Kleine moeite!quote:
Naja, het lijkt me ook nog es totaal niet leuk voor hun om mij met mn honden te zien nu eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het is gewoon te veel. Je moet nu eerst maar even genieten van Chico
Moet ik je ff een strip sturen???????quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Strega het volgende:
Verdomme, haalt Pagan net de medicijnen op, zit er geen tramadol bij. Heb ik toch echt nodig, ander word ik gillend gek van de pijn![]()
Dus huisarts, die ook apotheek is gebeld. Assitente, oh ja, tramadol. De fabrikant kan niet leveren. Nu moet er eerst toestemming zijn van de zorgverzekeraar voor tramadol van een andere leverancier. Nou ga dan maar bellen Miep. En vertel zoiets even terwijk Pagan nog aan de balie staat. Nou, ik hoop dat ze zo belt. Ik ben toch echt niet van plan het weekend zonder in te gaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik je ff een strip sturen???????
Nee, ze zijn wss helemaal kapotquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me ook nog es totaal niet leuk voor hun om mij met mn honden te zien nu eigenlijk
Ach, z'n gangetje, na zondag ben ik gisteren en eergisteren helemaal kapot geweest, maar het gaat nu wel weer een beetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Qwea het volgende:
StregaThnx voor jullie kaartje
Hoest met je?
De buurvrouw had ik gewhatsappt, en die ging tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ren dr ff mee naar de brievenbus wil je Q?
I have a bet to win
Kut zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, z'n gangetje, na zondag ben ik gisteren en eergisteren helemaal kapot geweest, maar het gaat nu wel weer een beetje.
Voor jou is het ook nog even afzien hé
Dan denk ik dat je het vrijdag wel kunt schudden, want wss toch nog iets ontstoken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut zegWel fijn dat het een beetje weer gaat iig.
Ja hier gaat het kut hoor. Poot loeidik. Tintelen als een mofo (ook als ik hem aanraak heel erg) pijn, warm, ach, what's new
Ben benieuwd wat de fysio zegt vrijdag. Ik denk dat ze zegt dat ik onverrichte zaken naar huis mag
Verwacht ik ook hoor. Of de fysio moet het toch willen proberen... maar de pijn die mijn voet doet als ik hem beweeg denkt daar momenteel heeeeel anders overquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je het vrijdag wel kunt schudden, want wss toch nog iets ontstoken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn naaimachine is er al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan mijn pakjesmeneer wederom, briefje in de bus dat ik hem mocht bellen, en hij was er al na 3 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn naaimachine is er al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan mijn pakjesmeneer wederom, briefje in de bus dat ik hem mocht bellen, en hij was er al na 3 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik, en het is de traktor gewordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe. Ze had er drie gepost toen, vandaar
Ik heb er geen geidentificeerd als tractor, sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik, en het is de traktor geworden
Wat snel! (Van je tante?) Wat voor één?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn naaimachine is er al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn! Dat word dus pakken maken!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb m zelf gekocht maar mn tante gaat m toch dokken zei ze![]()
Een Husqvarna Emerald 183 of zo, was 200 euro afgeprijsd, met drie jaar garantie
Wauw dat ziet er futuristisch uit. (Als er één ding is wat ik niet kan, is het naaien met een naaimasjienquote:
Niet in dat uitschuifdingetje bij de naald?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat was allemaal enkel vlees, gedroogde kip, gedroogd rund.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja geef hem dan godverdomme ook es wat, of wou je het allemaal zelf opvreten?
![]()
Ik baal, er mist toch een onderdeeltje![]()
Het afdekplaatje van het spoelhuis zat dr niet bij
Gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja geef hem dan godverdomme ook es wat, of wou je het allemaal zelf opvreten?
![]()
Ik baal, er mist toch een onderdeeltje![]()
Het afdekplaatje van het spoelhuis zat dr niet bij
Zo dan komen de hondjes goed in de kleren te zittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb m zelf gekocht maar mn tante gaat m toch dokken zei ze![]()
Een Husqvarna Emerald 183 of zo, was 200 euro afgeprijsd, met drie jaar garantie
O jammer ik zie het nu pas , nog even geduld dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Nja, hij komt gewoon van een goede winkel, ik heb gemaild, hij heeft al teruggemaild dat ie er morgen achteraan gaat.
Maar nu kan ik nie naaien nie
Ja ach ik kan ook gaan flippen als een Qwea, maar ach, ik kan nog wel tot vrijdag wachten hoor, ik wacht al zo langquote:
Ik moest gniffelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ach ik kan ook gaan flippen als een Qwea
Nog nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaaaafje, of je al geboekt hebt jonguh
Ja die laatste 2 dagen kunnen er nog wel bij, maar wat jammer wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ach ik kan ook gaan flippen als een Qwea, maar ach, ik kan nog wel tot vrijdag wachten hoor, ik wacht al zo lang
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Anders stuur ik jou langs daar, met hond
Dat moet haast wel, lijkt me ook een goeie winkel!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is echt een aardige man, ik weet zeker dat ie het wel snel regelt hoor
Oh dat is echt ideaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Hij is wel echt heeeeeeeeel stil vergeleken met die andere machines die ik had zeg, wow
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Das ook mooi kut, is je broer te dik mag JIJ geen chocomel meer drinken
Ja allebeiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Wat een leuke moeder en wat een heerlijk kind
Skypen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:56 schreef DeZwabber het volgende:
Zo voor een kwartiertje naar school om een gedprek met iemand te hebben, ga daarna denk ik recht naar huis om in stilte te kunnen slapen
Nu 10 minuten lopen omdat ik bij een klasgenoot ben gaan slapen. Maar slapen is een groot woordquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hoe lang is je reistijd?
Arme zieke jongen
Je hebt de hele nacht geneukt als een malle?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu 10 minuten lopen omdat ik bij een klasgenoot ben gaan slapen. Maar slapen is een groot woord
Met zijn zwabber de vloer laten blinken bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht geneukt als een malle?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn god neequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh je droomt ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:19 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een minuutje of 10 voor de wekker gaat
Nou zo naar is dat niet hoorquote:
Echt, dat lijkt me kei niet verkeerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een zwaar bepiercde gast van 27?
Ik liever nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, dat lijkt me kei niet verkeerd
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een zwaar bepiercde gast van 27?
Kiek um goan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent wel kieskeurig dudequote:
Sexist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft wel de hele nacht keihard gebatst?
![]()
Hear, hear!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nu steeds blijven liggen om hem niet wakker te maken Zwabsk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
Nu said snurkende klasgenoot nog wakker krijgen, hij is nu al drie keer overeind geveerd om op de snooze te drukken, om vervolgens in een steeds raardere positie terug te rollen en verder te snurken
Uhm, die die Engels sprak?quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, heb je die ene Duitser aan de lijn?
Kom je nou alleen maar zwaaien?quote:
Ja diequote:Op donderdag 26 januari 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, die die Engels sprak?
Nee gisteren wel, hoezo
Godverdomme neequote:
Ooooh datquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dieoh nee zomaar, door je unglaublich
Wanneer ga je weer naar Sneekquote:
Dan pas?????quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:29 schreef Pagan het volgende:
Eerder trok het personeel het niet, die zijn nog aan het bijkomen.
Ja, enormquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan pas?????
Heb je niet al heimwee???
Heb je thuis geen bel naast jouw bed of bank dan?quote:
Whehe, dat is tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh dat![]()
Wij spreken hier echt vaak Duits hoor, just for fun
YES!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat pas kak is? Dat die naaimachineman nog niet gemaild heeft dat ie mn klepje gevonden heeft...
Zal ik nog es mailen?????????
Is mijn kaartje nog niet nagestuurd, dadelijk ben je al weer aan het rondhupsen en dan komt ie pas en dan slaat het nergens op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een geweldig kaartje van ing gehad
Ja doen !!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat pas kak is? Dat die naaimachineman nog niet gemaild heeft dat ie mn klepje gevonden heeft...
Zal ik nog es mailen?????????
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik smeer me suf met lippenzalf, maar ik loop al 2 weken met een kapotte bakkes, het gaat maar niet weg, het ziet er niet uitTot bloedens toe, mweh
Ja die combi is echt top!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zie nu echt een zombie voor me met rode doorlopen ogen een een bloedbakkes
![]()
![]()
Nu hopen dat post-anaal opschietquote:
Ik doe er meestal gewoon uierzalf op is lekker vet en geneest snel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik smeer me suf met lippenzalf, maar ik loop al 2 weken met een kapotte bakkes, het gaat maar niet weg, het ziet er niet uitTot bloedens toe, mweh
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die combi is echt top!Kun je nagaan hoe fris en zulks
Ja als je lippen gezond zijn wel, op een bloedende bek kun je niks met parfum smeren, eigenlijk is alles dikke ellende.quote:
Ja, die pot heb ik net laatst weggemikt, dat stond ook al 10 jaar in de kast. Ik kijk het ff aan of het verbetert en anders haal ik een potje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef indaha het volgende:
Ik doe er meestal gewoon uierzalf op is lekker vet en geneest snel.
Parfumvrijquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je lippen gezond zijn wel, op een bloedende bek kun je niks met parfum smeren, eigenlijk is alles dikke ellende.
Nah ik laat de details ff zitten
Aldi heeft goeie, creme en zalf, grote potten, 1.49quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die pot heb ik net laatst weggemikt, dat stond ook al 10 jaar in de kast. Ik kijk het ff aan of het verbetert en anders haal ik een potje.
Ook uiers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aldi heeft goeie, creme en zalf, grote potten, 1.49
Ja die cocos zal vast nie ruiken nie!quote:
Uiercreme en uierzalf ja, geel deksel en blauw deksel, mn vriendinnen smeren die altijd op hun tattoosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja daar heb ik die pot ook jaren voor gehad, maar ik ben uitgeïnkt. Dus de pot mocht weg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiercreme en uierzalf ja, geel deksel en blauw deksel, mn vriendinnen smeren die altijd op hun tattoos![]()
Thanks voor de tip, dat scheelt weer een flinke ritquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiercreme en uierzalf ja, geel deksel en blauw deksel, mn vriendinnen smeren die altijd op hun tattoos![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
staat in de keuken mijn H&M folder die ze uit het oud papier gegrist heeft op dr gemak door te nemen.
Daar over gesproken, die sleeve, uit de planning of voor ooit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:35 schreef Pagan het volgende:
Een van de meisjes bij de Aldi heeft grote uiers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier alleen oudere dames bij de Aldi!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ORLY?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van een client nog een tattoo tegoed, zodra ie vrij komt krijg ik die zegt ie
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ORLY?Waar kwam m'n vraag vandaan denk je
Faalhaasquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Toen ie m beloofde zat ie nog niet vast, maar ik was te laat met innen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Er zit hier een Spaans/Oostblok vrouwtje bij de Aldi, jaar of 45, dat is echt een dikke drama, tassen openen, vragen of je andere spullen niet uit haar winkel komen, brrrrrr.
En er zit een grijze dame, jaar of 55, relaxed, lacht als ik de tassen laat zien, halelujah for her
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Faalhaas
Ik wacht nog steeds op het nieuwtje, we zijn al 8 maanden verder!
Elke keer als die donkere dame hier zit ben ik meteen weer 3 weken van de Aldi genezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik hoef ook nooit, meestal zit de moeder van Diego aan de kassa als ik ga
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke keer als die donkere dame hier zit ben ik meteen weer 3 weken van de Aldi genezen
WOW, een enorme woonkamer en slapen op het balkon. Geweldig lijkt mij dat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-9/fotos/#foto-3
Een kerk te koop op Ameland, huu
Ik heb een beetje kerkangst, maar als je er zou durven wonen dan is het wel heel tof ja! Al is Ameland geen Texel, maar toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
WOW, een enorme woonkamer en slapen op het balkon. Geweldig lijkt mij dat.
Ik ken Ameland helemaal niet, maar wonen in een kerkje zou mij best trekken. Jammer alleen dat er alleen een kansel en geen altaar staat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje kerkangst, maar als je er zou durven wonen dan is het wel heel tof ja! Al is Ameland geen Texel, maar toch.
Zou jij er in je eentje durven slapen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh die staat al heel lang te koop, ik zou er echt zo gaan zitten hoor
Ja, zo'n tuin als je nu hebt krijg je niet snel weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou dr zit geen tuin bij, daarom zou ik m dan niet willen
That would be somethingquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Pagan het volgende:
Begin ik er in de zomermaanden een piercingshop.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij er in je eentje durven slapen?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, zo'n tuin als je nu hebt krijg je niet snel weer.
Gewoon wat schuttingen gaan knallen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, zo'n tuin als je nu hebt krijg je niet snel weer.
Oh die is tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
http://koudijs-ameland.nl/objecten/burelaan12.html
Die wil ik wel hoor
Werk zequote:
En cheap assquote:
Ja ik denk ik er niet kan staanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Het ziet er niet echt piepklein uit he. Alleen dat lage plafond is ruk denk ik
Beneden is echt helemaal tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de tuin zo leuk, en de keuken en de badkamer zijn ook echt prima![]()
Nja...
Pauze
Ja nou ja, ik heb er nu twee, ik zou gewoon een naaihoekje in de woonkamer doen en een slaapbank ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja kijk, 1 grote slaapkamer, dat is wel echt klein, zal wel 50 ofzo zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer lekker hardgelopen, nu echt 15 minuten aan een stuk. Blijft wel pittig, maar het plezier blijft
Die woonkamer heeft wel ruimte en een vorm voor hoekjes jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik heb er nu twee, ik zou gewoon een naaihoekje in de woonkamer doen en een slaapbank ookDie badkamer is wel awesome
![]()
Ik zag me wel lekker in bad liggen met het kantelraam open
quote:
We kunnen allemaal wel verhuizenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Strega, mij lijkt het heerlijk zo een wad
Ja, ik ben dol op de Wadden. Mooie stranden, mooie duinen. Heerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
We kunnen allemaal wel verhuizen
Nee, nog ven kijken naar goede datum. Onze trouwdag 29 mei, valt precies op 2e pinksterdag. Dus we zijn nog niet helemaal uit de datumquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja, jammer dat jij niet met ons in die kerk wil![]()
Strega, had je nog naar Avanti gebeld trouwens???
Lekker een uurtje op de Griend geweest net, koud maar heerlijk zeg![]()
Sjon weer helemaal waus wild doen daaro![]()
Chico mag dan heen en terug in mn tas, zit ie te rillen als ene malle, en daar laat ik hem wel lopen, loopt ie als een showboy te paraderen![]()
Ik wil ook naar Ameland of een ander waddeneiland , heerlijk de zeequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef Strega het volgende:
Lijkt me wel wat, op Ameland wonen. Heb er van mijn 1e jaar tot mijn 16de zo'n beetje iedere zomer doorgebracht. Heerlijk!
Ik zoek zo'n 1979-huisquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja, jammer dat jij niet met ons in die kerk wil![]()
7 tot en met 11 mei ben ik drquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ameland of een ander waddeneiland , heerlijk de zee
Ik heb 10 jaar aan de kust gewoond, 5 minuten vanaf het strand, als ik daar nu zou gaan wonen dan zat ik best dichtbij Qwea en Texel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ameland of een ander waddeneiland , heerlijk de zee
O waarom zou je daar ooit weggaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar aan de kust gewoond, 5 minuten vanaf het strand, als ik daar nu zou gaan wonen dan zat ik best dichtbij Qwea en Texel.
Ja, ze hebben het er ook vreselijk druk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even te kijken of Joker al heel misschien een huisje had... kom ik toch wel honden tegen die helemaal in de verkeerde groep staan gesorteerd. Dat is wel jammer, als iemand een specifiek ras zoekt, dan komt hij een hond niet tegen.
Je echtgenoot mag al wat belasten of dat nog niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef indaha het volgende:
[..]
O waarom zou je daar ooit weggaan
Toen was ik nog kindquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef indaha het volgende:
[..]
O waarom zou je daar ooit weggaan
Nee nog lang nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Je echtgenoot mag al wat belasten of dat nog niet?
Ja, ik bedoel ook een eiland.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou niet gewoon hier aan de kust willen wonen hoor, wel op Texel of zo maar dan niet eens persé bij het strand. Dat is het enige wat me leuker lijkt dan mn heuvels
Ah, gelukkig wel krukken. Hebben ze alweer foto's gemaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, hij heeft weer gips voor 5 weken en mag wel met krukken lopen nu maar nog niet belasten.
Maar het is al fijn dat de voet niet de hele tijd hoog hoeft te liggen.
Nou niet perse aan zee , maar dat je er eens gemakkelijk even heen kan ipv 2 uur te moeten reizen zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou niet gewoon hier aan de kust willen wonen hoor, wel op Texel of zo maar dan niet eens persé bij het strand. Dat is het enige wat me leuker lijkt dan mn heuvels
Nee echt niet, ik woon zo fijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou niet perse aan zee , maar dat je er eens gemakkelijk even heen kan ipv 2 uur te moeten reizen zou wel fijn zijn
Nee ook over 5 weken en dan kijken of er botgroei plaatsvind , dat wordt het moment supreme want als het niet aangroeit dan valt er ook weinig meer aan te doen ben ik bang.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ah, gelukkig wel krukken. Hebben ze alweer foto's gemaakt?
Ja maar jij hebt nog heuvels en uitgestrekte velden , hier is alles plat .quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik woon zo fijn![]()
Fijn dat je man alweer ietsje mobieler is!
Ik heb destijds in een badplaats gewoond, maar dat was echt minimaal druk en gezellig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook een eiland.
Badplaatsen zijn me veel te druk.
Wij gaan hier regelmatig naar de Waddenzee, vlakbij Muntendam. Altijd heerlijk rustig.
Binnenkort wil Pagan er zelf oesters rapen.
Nee, daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ook over 5 weken en dan kijken of er botgroei plaatsvind , dat wordt het moment supreme want als het niet aangroeit dan valt er ook weinig meer aan te doen ben ik bang.
Maar jouw regio vind ik dan ook echt helemaal niks aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog heuvels en uitgestrekte velden , hier is alles plat .
Ja hij is echt leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef Strega het volgende:
En lieve Joker, die gaat me zo aan het hart, maar hij kan niet met andere reuen, en ik heb drie reuen.
Ik vind Sjon echt geweldig als hij zo op de uitkijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was echt amper op 4 poten te krijgen vandaag, too much to see
Nee, goede tipquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook bang voor.
http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/urticalcin.php
Gebruikt hij dit erbij? Helpt allicht een beetje.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jouw regio vind ik dan ook echt helemaal niks aan![]()
![]()
Wij gingen vroeger altijd naar camping de reiger daar ergens![]()
Dat was ook echt alleen maar leuk omdat we met hele Molukse wijken daar zaten![]()
Goed eten, badmintonnen, en lekker keten met die kids.
En op schoolkamp met de basisschool, naar een of andere boerderij, of met het kerkkoor geloof ik dat dat was![]()
En volgens mij zelfs met brugklaskamp met de fiets
Dat is volkomen tegenovergesteld dan onze Kundun. Hij is totaal onverstoorbaar. Maar goed, hij en ik hebben nu bijna dertien jaar elkaars gedachten kunnen lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt alleen maar agressieve sharpeis die altijd in de aanval gaan.
Billy had als pup een pei vriendje die even oud was als hij, het eerste jaar speelden ze echt leuk, maar daarna was het helemaal over
Ik heb laatst nog een huis bekeken, daar woonde een gezin met shar-pei, heel verlegen was hij, ging achter baasje staan. Wilde ook niet geaaid worden. Ik kom echt enkel verlegen versies tegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt alleen maar agressieve sharpeis die altijd in de aanval gaan.
Billy had als pup een pei vriendje die even oud was als hij, het eerste jaar speelden ze echt leuk, maar daarna was het helemaal over
Kundun moet net als Chico minimaal 20 wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is volkomen tegenovergesteld dan onze Kundun. Hij is totaal onverstoorbaar. Maar goed, hij en ik hebben nu bijna dertien jaar elkaars gedachten kunnen lezen.![]()
Hij is alleen wat oud aan het worden, ik moet er echt niet aan denken dat hij er niet meer is.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Strega het volgende:
Maar goed, hij en ik hebben nu bijna dertien jaar elkaars gedachten kunnen lezen.![]()
Dat zij-shot is ook zo geestigquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Hij was echt amper op 4 poten te krijgen vandaag, too much to see
Ze zijn niet zo zeer verlegen, maar naar vreemden toe wat afstandelijk. Geen allemansvrienden. Ik weet nog dat ik Kundun toen ie een puppy was, mee had de stad. Pagan moest even de Hema in. Iedereen wilde Kundun toen aaien en knuffelen, die ging echt helemaal achter me staan. Zo van...laat ze nou ophouden....quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een huis bekeken, daar woonde een gezin met shar-pei, heel verlegen was hij, ging achter baasje staan. Wilde ook niet geaaid worden. Ik kom echt enkel verlegen versies tegenNet voor kerst een wat wildere gezien in de stad hier, maar dat is echt de eerste sinds jaren die wat meer pit heeft.
Ik denk persoonlijk weleens dat het aan sommige baasjes ligt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken er echt een paar nu Strega, en geen een is er lang leuk gebleven helaas. Ze worden schijnbaar ook vaak door andere honden gebeten en zo ,het is vaak niet helemaal aan de pei's te wijten, maar toch...
Ja zo zie ik ze ook steeds, ook buiten, en als ze je een beetje leren kennen dan zijn ze wel benaderbaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo zeer verlegen, maar naar vreemden toe wat afstandelijk. Geen allemansvrienden. Ik weet nog dat ik Kundun toen ie een puppy was, mee had de stad. Pagan moest even de Hema in. Iedereen wilde Kundun toen aaien en knuffelen, die ging echt helemaal achter me staan. Zo van...laat ze nou ophouden....
Ja dat klopt helemaal. En als ze je kennen gaan ze voor je door het vuur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo zie ik ze ook steeds, ook buiten, en als ze je een beetje leren kennen dan zijn ze wel benaderbaar
Ik moet zeggen, ik vind de pei geen prototype baasje hebben. Mn oude buurvrouw had dr eentje, die was echt helemaal doorgedraaid, maar die werd echt altijd gebeten en aangevallen door andere honden. Dat vriendje van Billy is echt godsgruwelijk macho geworden, en in het veld loopt dr ook altijd eentje die echt heel macho is. Ik had jaren geleden es een fotoshoot met Chico in Amsterdam, ging over chinese rassen, kwam er na ons iemand met twee of drie peitjes binnen, nou, die moesten echt weer naar buiten en de honden weer in de auto smijten, tot wij het pand uit warenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk weleens dat het aan sommige baasjes ligt.
Tja dan hebben we duidelijk andere denkbeelden over peienquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vind de pei geen prototype baasje hebben. Mn oude buurvrouw had dr eentje, die was echt helemaal doorgedraaid, maar die werd echt altijd gebeten en aangevallen door andere honden. Dat vriendje van Billy is echt godsgruwelijk macho geworden, en in het veld loopt dr ook altijd eentje die echt heel macho is. Ik had jaren geleden es een fotoshoot met Chico in Amsterdam, ging over chinese rassen, kwam er na ons iemand met twee of drie peitjes binnen, nou, die moesten echt weer naar buiten en de honden weer in de auto smijten, tot wij het pand uit waren
Nja, das geen kwestie van denkbeeld dat is een kwestie van hoe ik het ras ervaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja dan hebben we duidelijk andere denkbeelden over peienMaar dat maakt niet uit.
Tja, zullen we er maar over ophouden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, das geen kwestie van denkbeeld dat is een kwestie van hoe ik het ras ervaar
Ik vind dat wel een beetje raar hoor, dat ik dat schijnbaar niet uit mag spreken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, zullen we er maar over ophouden?
Ik bedoel meer dat ik geen zin heb in een welles/nietes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje raar hoor, dat ik dat schijnbaar niet uit mag spreken.
Ik ken zat kutchihuahua's en kutchineesjes, kan ik echt niet mee zittenZolang ze maar niet van mij zijn of in mijn enkels hangen
Ik zag eergister bij de bieb nog een chihuahua van 13 wekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje raar hoor, dat ik dat schijnbaar niet uit mag spreken.
Ik ken zat kutchihuahua's en kutchineesjes, kan ik echt niet mee zittenZolang ze maar niet van mij zijn of in mijn enkels hangen
In de bieb? Mocht dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag eergister bij de bieb nog een chihuahua van 13 weken, maar ze zijn aan het verbouwen in de bieb, dus de hele toko stond in rep en roer, niemand kon boeken scannen, anders had ik ff een foto gemaakt, maar er stonden wat zuchters achter me
MUIS IK MIS JEquote:
Nu je het zegtquote:
Maar Sjon = gekquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben erliefjen.
Wat een toffe foto's van Sjon
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Nee, maar ja deze is natuurlijk zo klein, al liep hij gewoon aan de lijn binnen...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeed hoor. Ik DM je evenkenne we roddelen.
Nou maar ff kijken vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/01_januari/entertainment/bram_moszkowicz_wil_talkshow_met_winston.xml
Oh mijn god, die katquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Billy heeft zn kattenhaat niet van zn papa![]()
[ afbeelding ]
Hoe is het met kleine Percy, Muis?quote:
Normaal kijk ik het niet, maar nu maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben op donderdag altijd boodschappen doen dus dan kijk ik never
OMG wat een katquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Billy heeft zn kattenhaat niet van zn papa![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Normaal kijk ik het niet, maar nu maak ik een uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |