Maar kunnen ze je in februari wel gwn uitschrijven met de datum 31 januari?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar wel even opletten bij je uitschrijving van school. Daar moet echt 31 januari op staan, en niet 2 februari of zo. Scholen zijn nog al eens " nonchalant" hiermee.
pas gewoon de ''VANAF NU BETAAL IK HEULEMAAL NERGENS MEER VOOR a.k.a. new kids''-regel toequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar kunnen ze je in februari wel gwn uitschrijven met de datum 31 januari?
Want mijn school houdt me een beetje aan het lijntje op dit moment.
Moet ik straks lesgeld betalen voor een maand teveel...
Interesseert ze geen zakquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:43 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
pas gewoon de ''VANAF NU BETAAL IK HEULEMAAL NERGENS MEER VOOR a.k.a. new kids''-regel toe?
Oh, dat is dan weer heel fijn, kun je hem vaak zien!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noah mag zondag verhuizen, die naakte reu die ik zo graag wilde, hij komt naar onze vriendjes in de chique winkel![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een knuppels zeg , gewoon niet meegeven en hopen dat je het niet merkt of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Strega het volgende:
Verdomme, haalt Pagan net de medicijnen op, zit er geen tramadol bij. Heb ik toch echt nodig, ander word ik gillend gek van de pijn![]()
Dus huisarts, die ook apotheek is gebeld. Assitente, oh ja, tramadol. De fabrikant kan niet leveren. Nu moet er eerst toestemming zijn van de zorgverzekeraar voor tramadol van een andere leverancier. Nou ga dan maar bellen Miep. En vertel zoiets even terwijk Pagan nog aan de balie staat. Nou, ik hoop dat ze zo belt. Ik ben toch echt niet van plan het weekend zonder in te gaan.
Ja, zondag komen ze allemaal naar mij, gaan we eerst samen wandelen en dan gaat ie met zn nieuwe baasjes meequote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer heel fijn, kun je hem vaak zien!
Ja, je school weet dit donders goed, maar ze proberen het heel vaak. Je hoeft ook geen stage meer waar je ingeschreven moet blijven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daarom goed opletten. Voor 1 februari uitgeschreven = geen lesgeld betalen. In februari of daarna uitgeschreven = heel jaar lesgeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, dus als uitschrijfdatum kunnen ze gwn 31 januari invoeren terwijl ze me werkelijk uitschrijven in februari?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je school weet dit donders goed, maar ze proberen het heel vaak. Je hoeft ook geen stage meer waar je ingeschreven moet blijven?
Heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, zondag komen ze allemaal naar mij, gaan we eerst samen wandelen en dan gaat ie met zn nieuwe baasjes mee
Ja daar zijn ze altijd lekker nauwkeurig inquote:
Ja, als jij helemaal klaar bent nu, geen stage meer hoeft waarvoor je ingeschreven moet blijven, je OV kaart inlevert en SF opzegt, moeten ze je per 31 januari uitschrijven. Moet je ingeschreven blijven voor bv een stage, dan heb je ook recht op SF en je OV kaart.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, dus als uitschrijfdatum kunnen ze gwn 31 januari invoeren terwijl ze me werkelijk uitschrijven in februari?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Gaat het trouwens een beetje met de baasjes van Sandor
Nee, kan ik me voorstellen.quote:
Oke, dankjewelquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, als jij helemaal klaar bent nu, geen stage meer hoeft waarvoor je ingeschreven moet blijven, je OV kaart inlevert en SF opzegt, moeten ze je per 31 januari uitschrijven. Moet je ingeschreven blijven voor bv een stage, dan heb je ook recht op SF en je OV kaart.
quote:
Ik heb de mijne op een prikbord gehangen net als mijn schoolpasjes uit die tijd..Hangt nog op mijn oude slaapkamer bij pa..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam laatst nog een oude OV-kaart tegen in m'n foto-album
Nee helemaal niet, het is gewoon te veel. Je moet nu eerst maar even genieten van Chicoquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik loop gewoon maar ff niet door die straat. Stom he...
Kleine moeite!quote:
Naja, het lijkt me ook nog es totaal niet leuk voor hun om mij met mn honden te zien nu eigenlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het is gewoon te veel. Je moet nu eerst maar even genieten van Chico
Moet ik je ff een strip sturen???????quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef Strega het volgende:
Verdomme, haalt Pagan net de medicijnen op, zit er geen tramadol bij. Heb ik toch echt nodig, ander word ik gillend gek van de pijn![]()
Dus huisarts, die ook apotheek is gebeld. Assitente, oh ja, tramadol. De fabrikant kan niet leveren. Nu moet er eerst toestemming zijn van de zorgverzekeraar voor tramadol van een andere leverancier. Nou ga dan maar bellen Miep. En vertel zoiets even terwijk Pagan nog aan de balie staat. Nou, ik hoop dat ze zo belt. Ik ben toch echt niet van plan het weekend zonder in te gaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik je ff een strip sturen???????
Nee, ze zijn wss helemaal kapotquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me ook nog es totaal niet leuk voor hun om mij met mn honden te zien nu eigenlijk
Ach, z'n gangetje, na zondag ben ik gisteren en eergisteren helemaal kapot geweest, maar het gaat nu wel weer een beetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Qwea het volgende:
StregaThnx voor jullie kaartje
Hoest met je?
De buurvrouw had ik gewhatsappt, en die ging tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ren dr ff mee naar de brievenbus wil je Q?
I have a bet to win
Kut zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, z'n gangetje, na zondag ben ik gisteren en eergisteren helemaal kapot geweest, maar het gaat nu wel weer een beetje.
Voor jou is het ook nog even afzien hé
Dan denk ik dat je het vrijdag wel kunt schudden, want wss toch nog iets ontstoken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut zegWel fijn dat het een beetje weer gaat iig.
Ja hier gaat het kut hoor. Poot loeidik. Tintelen als een mofo (ook als ik hem aanraak heel erg) pijn, warm, ach, what's new
Ben benieuwd wat de fysio zegt vrijdag. Ik denk dat ze zegt dat ik onverrichte zaken naar huis mag
Verwacht ik ook hoor. Of de fysio moet het toch willen proberen... maar de pijn die mijn voet doet als ik hem beweeg denkt daar momenteel heeeeel anders overquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je het vrijdag wel kunt schudden, want wss toch nog iets ontstoken.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn naaimachine is er al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan mijn pakjesmeneer wederom, briefje in de bus dat ik hem mocht bellen, en hij was er al na 3 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn naaimachine is er al
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan mijn pakjesmeneer wederom, briefje in de bus dat ik hem mocht bellen, en hij was er al na 3 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik, en het is de traktor gewordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe. Ze had er drie gepost toen, vandaar
Ik heb er geen geidentificeerd als tractor, sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik, en het is de traktor geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |