Is inderdaad heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:52 schreef Selestha het volgende:
Waar? Maoz Vegetarian in Amsterdam
Wanneer? 20-02-12
Wat at je?
Pita met gefrituurde aubergine en falafel, véél salade en knoflooksaus/tomaat-uienchutney
Impressie?
Alles was vers, zag er prachtig uit in de saladebar (niets verlept) en er was veel keus. Alles was schoon en het broodje was écht heerlijk. Falafel warm en knapperig, smakelijke aubergine, de sauzen waren heerlijk, de groente was knapperig en vers en het broodje was ook goed.
Kosten? 7.50 voor broodje en blikje cola
Cijfer? 8,5
Voor een fastfoodketen is dit de beste die ik ooit ben tegengekomen. Zo kan je nog eens ergens gezond én lekker eten onderweg.
Knallen in de Horeca met Meneer Reimersquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:26 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Hebben jullie Knallen in de horeca gezien? (Geen idee of er een topic over is. Niet gezocht.)
Ik vond het tof. Maar ik vind meneer Reimers ook.
Ja, iets anders. (bekakt niet, met zijn leenbakkergordijntjes) Ingewikkeld om uit te leggen, dus laten we het er maar bij houden dat ik gewoon allergisch voor 'm ben. Geeft verder niks, maar ik ben dan oprecht verbaasd dat mensen hem wel leuk vinden om naar te kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
O? Te bekakt voor je? Of iets anders?
Er zijn er zelfs die op hem geilenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, iets anders. (bekakt niet, met zijn leenbakkergordijntjes) Ingewikkeld om uit te leggen, dus laten we het er maar bij houden dat ik gewoon allergisch voor 'm ben. Geeft verder niks, maar ik ben dan oprecht verbaasd dat mensen hem wel leuk vinden om naar te kijken.
Vraag ik me opeens af, zouden er ook mensen zijn die Gordon leuk vinden?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt niet. Dat kan niet. NIET! Onmogelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn er zelfs die op hem geilen
SOL bijv.
Huh? Dat vind ze vast niet erg, ze postte het zó vreselijk vaak zelf, en dat bedoelde ze echt niet in alleen 'waarderen'quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:39 schreef Staal het volgende:
Ik vind het een beetje vals om dit achter SOL's rug om te ouwehoeren ook.
Iemand waarderen is iets anders dan op iemand "geilen" natuurlijk.
Ik dacht dat het over een andere Gordon gingquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Das lullig voor je als vrouw zijnde
LOLquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik bedoelde niet Gordon Ramsay.![]()
Die vind ik soms best te pruimen. Ligt beetje aan zijn programma.
Maar bij Gordon & niet te harden personen dacht ik toch echt aan iemand anders.
Dus tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik bedoelde niet Gordon Ramsay.![]()
Die vind ik soms best te pruimen. Ligt beetje aan zijn programma.
Maar bij Gordon & niet te harden personen dacht ik toch echt aan iemand anders.
Hier verder dan maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
Zullen we het weer hebben over waar je gegeten hebt en niet met wie je een beschuitje zou willen eten
ik ben de Gordon nu ook kwijtsiefoetsie, zijn er meerdere?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Maar die kookt toch niet?
Ik kan er geen touw meer aan vast knopen
Ze doelt op Cornelis Willem Heuckeroth. Nu ja, die coked.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben de Gordon nu ook kwijtsiefoetsie, zijn er meerdere?
Wat is belachelijk duur?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Physics het volgende:
Ouders zijn afgelopen weekend bij Beluga geweest, voor hun het beste restaurant waar ze geweest zijn, alsmede door 1 amuse waar ze het al 6x over gehad hebben. (refentiekader: Da Vinci, Parkheuvel etc.)
Wel belachelijk duur, maar dan ook echt belachelijk.
Dus, een 7 gangenmenu met bijpassende wijnen voor 235 ppquote:Bietjes / pitjes / ganzenlever pralines / kokos
Zoet-zoute karamel / krab / yoghurt / kaviaar / frisse ponzu / curry dressing
Wintertruffel / pistache / ansjovis / Limburgse grotchampignons / jacobsmossel
Beignets zwezerik / grapefruit / pompoen / appel / citroen / knoflook
Risotto oester / salade fruits de mer
'Black Angus' beef / tweemaal wortel / spruitjescouscous / schorseneer / selderij / aardappel
Seizoenskazen / kweepeer / huisgebakken brood
of
De passie van vanille
Het parfum van frisheid
Menu smaken, geuren en kleuren van de winter ¤ 160,-
Begeleidende wijnen ¤ 75,-
Eventuele uitbreiding: Tarte tatin van witlof / kreeft (specialiteit 2001)
¤ 20,- supplement
Dat is toch die blonde krullebol?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze doelt op Cornelis Willem Heuckeroth. Nu ja, die coked.
300 pp betaaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is belachelijk duur?
Vind de menuprijzen voor dit soort (twee sterren is het toch?) restaurants helemaal niet duur wat ik zo op de site zie
[..]
Dus, een 7 gangenmenu met bijpassende wijnen voor 235 pp
Veel geld maar als ik het zou hebben zou ik ook luxe restaurants bezoekenquote:
A la carte gegeten?quote:
Geloof me, het is het waardquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel geld maar als ik het zou hebben zou ik ook luxe restaurants bezoeken
Ze hadden geloof ik als aperitief champagne, het 7-gangen menu, een extra gang (waar ze ooit een prijs mee gewonnen hebben o.i.d.), het wijnarrangement en koffie met friandises achteraf. Oh, en water, dat schijnt ook geld te kosten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
A la carte gegeten?
Met wijnen?
Als je bij een bistro een voorafje neemt, een steak en een toetje, wat wijnen en een digestief ben je al snel meer 100 Euro pp kwijt.
Het eten staat dan niet in vergelijking, de wijn ook niet, en de bediening al helemaal niet. Het vlees is niets bijzonders en de friet diepvries.
Maar ze vonden het dus duidelijk het geld waard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Physics het volgende:
[..]
Ze hadden geloof ik als aperitief champagne, het 7-gangen menu, een extra gang (waar ze ooit een prijs mee gewonnen hebben o.i.d.), het wijnarrangement en koffie met friandises achteraf. Oh, en water, dat schijnt ook geld te kosten.
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar ze vonden het dus duidelijk het geld waard.
Nou ja zeg. Het begon net gezellig te worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
Zullen we het weer hebben over waar je gegeten hebt en niet met wie je een beschuitje zou willen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |