Met Reimpie maar zonder Herman dit keer.quote:Meneer Reimers gaat horecagelegenheden redden die vanwege slecht of matig gastheerschap weinig of geen klandizie meer hebben. Een avondje uit gaat tenslotte niet alleen over lekker eten, het gastheerschap is minstens zo belangrijk.
Meneer Reimers, dé expert op het gebied van gastheerschap, neemt diverse horecagelegenheden zoals een restaurant, een eetcafé of wijnbar, onder de loep en pakt de ‘zwarte brigade’ aan. Met behulp van deskundigen uit het vak zal hij er voor zorgen dat de zaak weer opbloeit en het hele jaar vol zit.
Vanaf 28 februari 22:30 bij RTL 4.
Ja, dat snap ik ook niet zo. Die eigenaar heeft alle reden om kwaad te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker vrolijk doen tegen iemand die uren te laat is.
Maar het eten is sinds vorig jaar wel echt beter, nu gewoon goed en lekker. Alleen weten mensen dat niet en durven ze het niet meer aan. (best logisch)quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
Overigens al vanaf 2006 slechte recensies:
http://www.iens.nl/restau(...)agina=1&perPagina=10
Dus die eigenaar heeft echt boter op z'n kop.
Ik niet, want als hij komt doen ze echt hun best wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis het terugkomen van Reimpie na enkele weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |