Met Reimpie maar zonder Herman dit keer.quote:Meneer Reimers gaat horecagelegenheden redden die vanwege slecht of matig gastheerschap weinig of geen klandizie meer hebben. Een avondje uit gaat tenslotte niet alleen over lekker eten, het gastheerschap is minstens zo belangrijk.
Meneer Reimers, dé expert op het gebied van gastheerschap, neemt diverse horecagelegenheden zoals een restaurant, een eetcafé of wijnbar, onder de loep en pakt de ‘zwarte brigade’ aan. Met behulp van deskundigen uit het vak zal hij er voor zorgen dat de zaak weer opbloeit en het hele jaar vol zit.
Vanaf 28 februari 22:30 bij RTL 4.
Ja, dat snap ik ook niet zo. Die eigenaar heeft alle reden om kwaad te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker vrolijk doen tegen iemand die uren te laat is.
Maar het eten is sinds vorig jaar wel echt beter, nu gewoon goed en lekker. Alleen weten mensen dat niet en durven ze het niet meer aan. (best logisch)quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
Overigens al vanaf 2006 slechte recensies:
http://www.iens.nl/restau(...)agina=1&perPagina=10
Dus die eigenaar heeft echt boter op z'n kop.
Ik niet, want als hij komt doen ze echt hun best wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis het terugkomen van Reimpie na enkele weken
quote:Meneer Reimers zorgt ervoor dat het bedienend personeel van restaurant De Voogd in Sassenheim beseft dat ze bezig zijn met een écht vak. Na het bekijken van de verborgen camerabeelden zal meneer Reimers het personeel laten inzien dat zij niet goed bezig zijn en dat eigenaren Jelle en Anika niet langer het hoofd boven water kunnen houden als het zo doorgaat in De Voogd.
Coach Johan Veneman laat het bedienend personeel vragen beantwoorden over hun werkgevers en bij ieder fout antwoord krijgen Jelle en Anika een bak vla over zich heen. Coach Laura de Weerdt werkt met het bedienend personeel van De Voogd aan hun houding.
Wel op een nare manier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
De uitbater van de tent waar hij vorige week was, De Zaak, die Erik is eind vorige week door de eigenaar (Grolsch) de tent uitgezet vanwege huurschulden.
Dat ligt het altijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:22 schreef Paul-89 het volgende:
2e week op rij dat de grootste fout gewoon bij eigenaren ligt.
Ja. Hopelijk komt er nog een 'echt restaurant' voorbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ligt het altijd.
Mensen die geen leiding kunnen geven en personeel niet goed instrueren en geen productkennis bij brengen.
Wel opvallend dat Reimers zich alleen maar waagt aan veredelde eetcafe's en zich niet met echte restaurants bezig houdt.
Dat zijn prima dingen die je doet in de tijd waarin ze nu op hun telefoon kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat Meneer Reimpie getrouwd is, met een vrouw kan ik nog altijd moeilijk bevatten
Misschien moeten die uitbaters ook niet zo gierig zijn en een x aantal uren reserveren om het personeel daar te laten studeren op de kaart op de meest basale vragen om daar vervolgens een MO over te houden
quote:Meneer Reimers zorgt ervoor dat het bedienend personeel van restaurant Pinoccio, De Leeren Doedel in Arnhem weer beseft hoe ze mensen een heerlijke avond uit kunnen bezorgen.
Na het bekijken van de verborgen camerabeelden laat meneer Reimers de personeelsleden inzien dat er flink aan de gastvrijheid gewerkt moet worden. Dit doet hij onder andere door ze mee te nemen naar een voorbeeldrestaurant en hen te laten ervaren hoe het is om 'gezien' te worden.
Daarnaast krijgt meneer Reimers hulp van de experts Tanja Schilthuizen en Johan Kragtwijk. Tanja leert de zwarte brigade om overzicht te houden tijdens een kinderfeestje en Johan leert het bedienend personeel van De Leeren Doedel welk water bij welk gerecht geschonken kan worden.
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Chaudfontaine", tjsa...dus een uitgebreid sponsormomentje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:44 schreef E.T. het volgende:
.. een pizzeria dat kinderfeestjes organiseert en met een 'wijnkaart' van 6 flessen ga je 'waterkaart' invoeren????![]()
![]()
Of zou je een heel item kunnen vullen met de verschillen tussen plat en bruisend?
Ik heb 'm uitgezet toen de eigenaar die ene gozer die niet wilde gewoon weg liet gaan zonder wat te zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Chaudfontaine", tjsa...dus een uitgebreid sponsormomentje.
Sowieso was al dat personeel ongeschikt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb 'm uitgezet toen de eigenaar die ene gozer die niet wilde gewoon weg liet gaan zonder wat te zeggen.
Ik had 'm echt nooit meer opgesteld (er vanuitgaande dat het allemaal oproepkrachten zijn)...
quote:Het restaurant van kegel- en zalencentrum Hindriks in Emmer-Compascuum is in januari verbouwd en eigenares Leonie heeft de hulp van meneer Reimers ingeschakeld om de boel vanaf nu professioneel aan te gaan pakken.
Maar haar personeel is jong en onervaren en Leonie en haar man Hans, die tevens gastheer is, geven niet het juiste voorbeeld als het om vakkennis gaat.
Hospitality expert Tanja Schilthuizen leert het personeel de basisprincipes van gastheerschap en zorgt ervoor dat de zwarte brigade weet wat er in het restaurant geserveerd wordt.
Coach Johan Veneman leert het bedienend personeel van Hindriks assertiever te handelen en heeft een emotioneel gesprek met eigenaren Leonie en Hans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |