Wie is D Kroes?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Met ene D. Kroes heb ik wel eens wat aangerotzooid, toen we nog in Friesland woonden en ik, net als D. een jaar of 14 was. Ze zat bij me in de klas. Al heel lang geen contact gehad, en eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook niet. Ik weet wat er gebeurd is en stiekem wind me dat soms nog best wel op.
met die kleine tietjes, is het net een jongenquote:
Voor tieten zat je bij Joop Braakhekke wel goed ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
met die kleine tietjes, is het net een jongen
oh geil.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Was ooit voorzitter van de Elfsteden vereniging geloof ik
Ach man, wat doe je nou helemaal met 14 jaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Met ene D. Kroes heb ik wel eens wat aangerotzooid, toen we nog in Friesland woonden en ik, net als D. een jaar of 14 was. Ze zat bij me in de klas. Al heel lang geen contact gehad, en eerlijk gezegd hoeft dat van mij ook niet. Ik weet wat er gebeurd is en stiekem wind me dat soms nog best wel op.
quote:
12 méter sessies ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Twee meter de lucht in" krijgt in deze context wel een wat andere lading....
Dat is bijna de mile high clubquote:
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
[..]
met iemand met genitale puntjes?
Precies, ik heb diverse mensen gehad van bekend tot beroemd, maar dat ga ik hier echt niet openbaar maken. Een aantal zijn nog hetero ook, of leven een hetero leven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef Yreal het volgende:
Alsof hier iemand eerlijk antwoord op gaat geven![]()
![]()
Slet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Precies, ik heb diverse mensen gehad van bekend tot beroemd, maar dat ga ik hier echt niet openbaar maken. Een aantal zijn nog hetero ook, of leven een hetero leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |