Met inmiddels een drie keer zo hoog inkomen en een bult spaargeld op de bank zal het die klanten aan hun reet roestenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Moet kunnen volgens dino... want banken kunnen zelf wel beslissen hoe zo'n zware molensteen ze om de nek van hun klanten hangen. Dit gaat inderdaad nog een hoop gehuil van zowel hypotheekgever als nemer opleveren. "Dit had niemand kunnen voorzien" zal wel weer een veel gebruikte uitspraak zijn
HOAX, want:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef poemojn het volgende:
Dat was ook op het Nos-journaal. Volgens een vlaamse makelaar zijn nederlandse huizen minder waardevast, maar het item eindigde ermee dat de belgische kopers wel een troef hebben: de hypotheekrenteaftrek.
dat zal dus een reden zijn voor mevrouw om een baantje in Nederland erbij te nemen, als kinderopvang of zoquote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Wellicht wel voor de vraag waar ie een baan accepteert.
Geen belasting betalen is ook geen deel ervan terugkrijgen, he....quote:Op zondag 29 januari 2012 02:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zal dus een reden zijn voor mevrouw om een baantje in Nederland erbij te nemen, als kinderopvang of zo
Wat ik eerder apart vond was dat de Belgische makelaar stelde dat je beter niet in Nederland kan kopen omdat hij de kans op een prijsstijging klein achtte, en vervolgens fier verstelde dat de Belgische huizenprijzen al jaren stabiel waren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef poemojn het volgende:
Dat was ook op het Nos-journaal. Volgens een vlaamse makelaar zijn nederlandse huizen minder waardevast, maar het item eindigde ermee dat de belgische kopers wel een troef hebben: de hypotheekrenteaftrek.
Is dat niet gewoon de huisbutler?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:59 schreef WammesWaggel het volgende:
In die huizen net over de grens verstoppen de eigenaren zich zelfs als de makelaar een foto komt maken![]()
![]()
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)at-3-5/fotos/#foto-3
betalen mensen in de kinderopvang geen belasting , welke regeling is dat ??quote:Op zondag 29 januari 2012 02:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Geen belasting betalen is ook geen deel ervan terugkrijgen, he....
Niet als ze een 'baantje' hebben, zoals je denigrerend opmerkte; Nederland is ook koning heffingskortingenquote:Op zondag 29 januari 2012 07:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
betalen mensen in de kinderopvang geen belasting , welke regeling is dat ??
* Bijvlagenzinvol wacht op de wannabeekopers die menen dat locatie er niet toe doet, zelfs voorbeelden aandragen van het buitenland waar het goedkoper schijnt, maar vreemd genoeg toch(!) in NL blijven hangen...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft wacht op de leners die weer komen roepen dat je echt 5 keer zo veel moet uitgeven om de riolering aan te sluiten![]()
O ja?? Hier een tabel voor jequote:Op zondag 29 januari 2012 08:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Niet als ze een 'baantje' hebben, zoals je denigrerend opmerkte; Nederland is ook koning heffingskortingen
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
* Bijvlagenzinvol wacht op de wannabeekopers die menen dat locatie er niet toe doet, zelfs voorbeelden aandragen van het buitenland waar het goedkoper schijnt, maar vreemd genoeg toch(!) in NL blijven hangen...
Vooral niet inhoudelijk reagerenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
* Bijvlagenzinvol wacht op de wannabeekopers die menen dat locatie er niet toe doet, zelfs voorbeelden aandragen van het buitenland waar het goedkoper schijnt, maar vreemd genoeg toch(!) in NL blijven hangen...
Ik reageerde perfect inhoudelijk op jouw post....quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Vooral niet inhoudelijk reageren![]()
O wacht, je weet geen argumenten zeker![]()
Wedden dat Remco het niet snapt?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik reageerde perfect inhoudelijk op jouw post....
Dat jij een en ander niet zelfstandig kunt combineren kun je mij wel aanrekenen, maar of dat realistisch is mag je, net zoals het je vrijstaat een huis in NL of in het veel goedkopere buitenland te kopen, helemaal zelf * bepalen. Goed he?
*Moet je niet te goedkoop gaan wonen natuurlijk, dan bepaal je zelf helemaal niets meer... Niets eens of je vrouw zonder hoofddoek over straat mag...
Doe maar niet, die weddenschap verlies ik altijd...quote:
Q: Is 6000 euro voor een tweedehands middenklasse auto veel of weinig geld?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef Artimunor het volgende:
vraagje:
is 149k voor een huis wat in 2008 nog voor 249k (door de verkopers) gekocht is, een reëele prijs?
(het is de vraagprijs)
Als er net iemand met enorme geestelijke of andere problemen naast is gaan wonen niet, probeer alle buren te ontmoeten en vraag ze de oren van het hoofd voor je eventueel een bod doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef Artimunor het volgende:
vraagje:
is 149k voor een huis wat in 2008 nog voor 249k (door de verkopers) gekocht is, een reëele prijs?
(het is de vraagprijs)
ik zelf ben best wel verbaasd dat ik 40% daling nu al als vraagprijs tegenkom in een flat die ik op het oog had, ik had gedacht dat dit eind 2013 pas het geval zou zijn...
het zal er misschien mee te maken hebben dat appartementen helemaal uit trek raken en starters direct voor de vrijstaande woning gaan tegenwoordig?
Kijk of dit voor huizen in de omgeving ook geldt, zo ja dan is er iets met de wijk op stapel.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:59 schreef Artimunor het volgende:
vraagje:
(het is de vraagprijs)
ik zelf ben best wel verbaasd dat ik 40% daling nu al als vraagprijs tegenkom in een flat die ik op het oog had, ik had gedacht dat dit eind 2013 pas het geval zou zijn...
het zal er misschien mee te maken hebben dat appartementen helemaal uit trek raken en starters direct voor de vrijstaande woning gaan tegenwoordig?
Die mensen bestaan niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel je woont samen en hebt in 2007 een huis gekocht voor 250000 en je hebt een hypotheek aflossingsvrij voor 225.000, je netto maandlasten zijn 800 euro en je verdient samen 2500 netto. Je hebt inmiddels 25.000 gespaard en je huis is 200.000
Waarom zou je dan gaan aflossen?
Meld. Nu jij weer. Bedragen verschillen wel iets, maar situatie is identiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |