Als je snel een paar honderd euro wilt verdienenquote:
Ik ben na 2 stukken Xboxen gestopt met consoles. Ik speelde er toch vrijwel nooit op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb mijn originele Xbox sinds 2003 of zo niet meer aangeraaktJa behalve om het elders op te bergen of zo...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2003 lijkt me redelijk stug.
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2003 lijkt me redelijk stug.
Heb hier Donkey Kong Country (competition). Zo staat het iig weergeven op m'n xbox. Het is geen los spel he...ze staan allemaal op m'n harde schijf van m'n Xbox.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je snel een paar honderd euro wilt verdienenDie zoek ik namelijk al jaren
3 dagen verhoord ofc.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ban? of zijn je dreigbrieven aan Ten Have getraceerd en ben je 3 dagen verhoord?
Niet je echte naam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pittig hoor, mij toch niet verraden he
Ok jammer.... Ik spaar alleen MIB (Mint in Box) allerlei oude spullen trouwensquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hier Donkey Kong Country (competition). Zo staat het iig weergeven op m'n xbox. Het is geen los spel he...ze staan allemaal op m'n harde schijf van m'n Xbox.
Ah zo. Nee toen kocht ik The Wind Waker en had ik geen zin meer in mijn Xboxquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik dacht dat je al bedoelde dat je toen al een 360 had gekocht als opvolger.
Je bedoelt originele spellen in originele verpakking in goede staat? Heb al die dozen niet meer man. Heb thuis nog wel een Sega, Super Nintendo, 4 gameboys, PS1 en PS2 liggen. Maar daar kun je vast niks mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok jammer.... Ik spaar alleen MIB (Mint in Box) allerlei oude spullen trouwens
Jepquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stokstaart http://www.ebay.com/ctg/D(...)_trksid=p3286.c0.m14 Deze gewoon?
Ik ook. Ik speel www.quakelive.comquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Halo 2 op xbox. Maarja, ben PC gamer.
Ja geweldig manquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Desert Strike! Met dat helikoptertje in de woestijn lekker knallen. Wie kent het?
Ah vandaar ik begreep de paar honderd euro al niet terwijl de triologie 40 dollar waard wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JepMaar dan met doosje en boekje. Zijn extreem rare.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik speel www.quakelive.com
Had ik 't dan geweten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JepMaar dan met doosje en boekje. Zijn extreem rare.
Ben 'm nu aan t spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja geweldig manOp de Amiga hadden we ook zoiets.
International Super Star Soccer! *yaaayyy*quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat was jullie eerste voetbalspel trouwens?
Wij hadden thuis een of andere manager spel met Hans Kraay (sr) op de cover
Een Fifa deel waarin je zowel in de zaal als op een veld kon spelen. Geen idee welke het was, maar ik ben ook nog niet zo oud.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
International Super Star Soccer! *yaaayyy*
Ja, ik ook volgens mij. Al stond er bij mij volgens mij Wim Kieft ofzo opquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wajooo dies best oudquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
International Super Star Soccer! *yaaayyy*
Dat spel heb ik echt jarenlang gespeeld.quote:
Fifa 2001quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Heb je hem nog? Moet je voor de gein een keer spelen met Feyenoord, dan was Van Vossen soms 3 weken niet inzetbaar omdat hij "tot in de late uurtjes op stap was geweest" Of spelers die elkaar " een tik geven" op de training. En griepvirussen die 5 maanden durenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ook volgens mij. Al stond er bij mij volgens mij Wim Kieft ofzo op
En dan steeds hetzelfde commentaar bij wedstrijden.
quote:
Jewaitsquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat spel heb ik echt jarenlang gespeeld.![]()
Solo's vanaf de keeper naar de goal.
Een of ander oud spelletje met Maradona nog. Dat was op de basisschool. Maar m'n eerste eigen game was Fifa '95. Toen kon je nog zaalvoetballen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een of ander oud spelletje met Maradona nog. Dat was op de basisschool. Maar m'n eerste eigen game was Fifa '95. Toen kon je nog zaalvoetballen.
Die zal het geweest zijn danquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Fifa deel waarin je zowel in de zaal als op een veld kon spelen. Geen idee welke het was, maar ik ben ook nog niet zo oud.
Die schattingen moet je niet te serieus nemenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wens je veel succes Stokstaart. Dat spel wordt op een waarde van 650 dollar geschat
Edit: http://videogames.pricech(...)-competition-edition correctie 1200 dollar
Wat een hobbyquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die schattingen moet je niet te serieus nemen
Dit model :
[ afbeelding ]
Staat op Ebay voor een 2000 dollar, terwijl ik hem in Nederland laatst gekocht heb voor 280 euro
Klopt ja. Al was mijn allereerste spelletje ooit een zwart-wit versie van Prince of Persia vanaf een diskette op de laptop van m'n vader.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die zal het geweest zijn danJe kon ook tegen elkaar de 1 speelde met de muis de andere met het toetsenbord
Fifa kom uit 1994 dacht ik. Dus lijkt mij sterk dat het ouder is dan 1 van je eerdere Youtube links.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef msnk het volgende:
Er was nog zo'n voetbalspel, ook op de SNES dacht ik, dat misschien ouder is dan ISS. Maar dat weet ik niet zeker. Weet ook niet meer hoe het heet, maar ik gok dat het een FIFA-deel was(???).
De spelers waren allemaal dik/rond/vierkant en ik weet nog dat het fucking moeilijk was. Zo'n toernooi voor landen, moest je één voor één alle landen verslaan. Van makkelijk tot moeilijk. En ik verloor altijd van Japan
Die bedoel ik dus. Maradona was een fucking dik propje met zon bolle bos haar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:40 schreef msnk het volgende:
Er was nog zo'n voetbalspel, ook op de SNES dacht ik, dat misschien ouder is dan ISS. Maar dat weet ik niet zeker. Weet ook niet meer hoe het heet, maar ik gok dat het een FIFA-deel was(???).
De spelers waren allemaal dik/rond/vierkant en ik weet nog dat het fucking moeilijk was. Zo'n toernooi voor landen, moest je één voor één alle landen verslaan. Van makkelijk tot moeilijk. En ik verloor altijd van Japan
Bijna 2000 stuks. Zal binnenkort wel eens in een topic zetten. Veel mensen denken dat je niet helemaal lekker bent, maar net als videospellen zijn het prima investeringen die elke 10 jaar 2x over de kop gaan qua waarde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een hobby. Al een grote collectie dan?
ISS begon ook rond 1994quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fifa kom uit 1994 dacht ik. Dus lijkt mij sterk dat het ouder is dan 1 van je eerdere Youtube links.
Oh zou kunnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus. Maradona was een fucking dik propje met zon bolle bos haar.
Fifa is ouder of de voorloper althans, ik werkte vroeger in een gameshop op de retro afdelingen,quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fifa kom uit 1994 dacht ik. Dus lijkt mij sterk dat het ouder is dan 1 van je eerdere Youtube links.
Niks mis mee, houd je ook bezig qua zoeken naar koopjes op het internet. Ga je ook echt de rommelmarkt op of houd je het bij Ebay en dergelijke?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bijna 2000 stuks. Zal binnenkort wel eens in een topic zetten. Veel mensen denken dat je niet helemaal lekker bent, maar net als videospellen zijn het prima investeringen die elke 10 jaar 2x over de kop gaan qua waarde.
Dat. Spel. Was. BRUUT!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op het moment Lion King van de Super Nintendo aan het spelen. Iemand die ooit als kind gespeeld?
GTA is toch dat je mensen dood kan slaan op straat en auto's kan pikken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen Super nintendo, toen PS1, toen PS2, Xbox en X360 gehad.
Maar nooit echt een heel fanatiek gamer.
Kan sowieso totaal niet tegen shooters. Word daar echt enorm zenuwachtig van.
Speel(de) eigenlijk voornamelijk sportspellen en wat arcade shooters zoals GTA ofzo.
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA is toch dat je mensen dood kan slaan op straat en auto's kan pikken?
Ik heb de eerste gameboy gehad, een pocket daarna. Tevens een Super Nintendo, PS1, PS2. Hebben nu thuis ook nog een Sega en een Xbox en een Xbox 360. Toen overgegaan op pc shooters. Heb 4 jaar lang fantiek Counterstrike online gespeeld met een groep vrienden. Dat was ook legendarisch hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen Super nintendo, toen PS1, toen PS2, Xbox en X360 gehad.
Maar nooit echt een heel fanatiek gamer.
Kan sowieso totaal niet tegen shooters. Word daar echt enorm zenuwachtig van.
Speel(de) eigenlijk voornamelijk sportspellen en wat arcade shooters zoals GTA ofzo.
Ligt eraan hoe je het speelt. Je hebt alle ruimte, en dat maakt het voor mij als 1 van de weinige games juist leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja pc versie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ben op het moment Lion King van de Super Nintendo aan het spelen. Iemand die ooit als kind gespeeld?
Jup. Heb die oude variant vorige maand eens gedownload. GTA2 is gratis te downloaden op de site van Rockstar. Best grappig om nog eens te spelen hoor. Lekker die Hare Krishna's in de fik zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha die ken ik nog welquote:
Ben precies ook dat eerste level aan het spelen.quote:
Meestal koop ik online, via MP of Ebay.En dit forum http://www.3inchforum.nl/ Is een klein clubje dus als er iets leuks staat kom je vanzelf dezelfde mensen tegen. En er zijn hier een aantal verzamelaars in de buurt die ook een fikse collectie hebben. Heel soms een beurs, maar echt rommelmarkten afgaan gaat weer te ver.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee, houd je ook bezig qua zoeken naar koopjes op het internet. Ga je ook echt de rommelmarkt op of houd je het bij Ebay en dergelijke?
Download het dan van de Rockstar site! Het is gratis tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef msnk het volgende:
Heb GTA2 trouwens wel veel meer gespeeldDus misschien moet ik dat het beste deel noemen
"And remember: respect is everything!"
Elvis have left the building !quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef msnk het volgende:
Heb GTA2 trouwens wel veel meer gespeeldDus misschien moet ik dat het beste deel noemen
"And remember: respect is everything!"
Maat van mij heeft dat ook. Laatst gingen we stoned en dronken spelen. Vroeg me serieus af of dat spel ook een doel had verderquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Heb die oude variant vorige maand eens gedownload. GTA2 is gratis te downloaden op de site van Rockstar. Best grappig om nog eens te spelen hoor. Lekker die Hare Krishna's in de fik zetten.
Ja weet ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Download het dan van de Rockstar site! Het is gratis tegenwoordig.
Vette shit ! kwam zelfs op het nieuws,quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Of Carmageddon! Wat een opschudding bracht dat spel toen teweeg zeg.Mooie tijden.
Fuck die nieuwe games. Vorig jaar ook nog eens Rollercoaster Tycoon gespeeld. Blijft geweldig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar vandaag de dag speel ik toch liever andere games
Mja, misschien voor nostalgische waarde.
quote:
Heel veel over gehoord ja... Nooit gespeeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Of Carmageddon! Wat een opschudding bracht dat spel toen teweeg zeg.Mooie tijden.
QFTquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Sowieso Davilex, echt alleen maar rotzooi.
Sowieso alles van Davilexquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck die nieuwe games. Vorig jaar ook nog eens Rollercoaster Tycoon gespeeld. Blijft geweldig.
Vakantieracer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Je leerde er wel van Delft naar Rotterdam mee rijden hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
Ja ken sommige cheats nog steedsquote:
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso alles van Davilex
Heb ze gevonden:
[ afbeelding ]
Jij had deze?
[ afbeelding ]
Die speel ik nog steeds. Deel 3quote:
Goed spel ja, maar ik speelde veel meer ditquote:
Oja, die heb ik ook echt heel veel gespeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook wel een vette, toen:
[ afbeelding ]
Nieuwe games weten mij ook helemaal niet te boeien. Ik haak na maximaal een uur spijtig genoeg af bij de meeste. Dus dan kom ik maar weer op Fok me als een mongooltje gedragenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook echt heel veel gespeeld.
Eigenlijk speel ik nu alleen nog maar PES en soms een racespelletje.
Deze had ik die spande de kroon, Mijn pa speelde hem ook !quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso alles van Davilex
Heb ze gevonden:
[ afbeelding ]
Jij had deze?
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel erger gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe games weten mij ook helemaal niet te boeien. Ik haak na maximaal een uur spijtig genoeg af bij de meeste. Dus dan kom ik maar weer op Fok me als een mongooltje gedragen
Starcraft?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heet dat ene strategie spel ook alweer met die aliens? Je speelt dan op een andere planeet en je kunt dan van die robots bouwen. Kleurstellingen waren een beetje zwart/grijs en rood tinten als ik het me goed herinner.
Is best oud. Van de tijd dat A2-racer ook hot was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |