Ben een sportvrouw joh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef Happel het volgende:
Jojoortje rookt shag en drinkt bier uit de fles, want tukker.
Trekt me totaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Africa cup maar gaan volgen. Die laatste 20 minuten vandaag waren wel geweldig om te zien
Speler maakt een schwalbe ziet dat het geen zin heeft dus gaat in een plas water zitten (Hele veld stond onder zo'n beetje). Vervolgens ziet hij de scheidsrechter toch weer kijken en zeker 5 seconden na zijn schwalbe begint hij weer over de grond te rollen. Ik heb genoten hoor zeker toen de keeper even later deedquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Trekt me totaal niet eigenlijk.
Wehehe, zeker een Spaanse achtergrondquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speler maakt een schwalbe ziet dat het geen zin heeft dus gaat in een plas water zitten (Hele veld stond onder zo'n beetje). Vervolgens ziet hij de scheidsrechter toch weer kijken en zeker 5 seconden na zijn schwalbe begint hij weer over de grond te rollen. Ik heb genoten hoor zeker toen de keeper even later deed
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_teamquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wehehe, zeker een Spaanse achtergrond
Leuk dat hij zijn faal van afgelopen zaterdag zonet weer deed dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speler maakt een schwalbe ziet dat het geen zin heeft dus gaat in een plas water zitten (Hele veld stond onder zo'n beetje). Vervolgens ziet hij de scheidsrechter toch weer kijken en zeker 5 seconden na zijn schwalbe begint hij weer over de grond te rollen. Ik heb genoten hoor zeker toen de keeper even later deed
Na de 2-0 ben ik ook Africa cup gaan kijken en na afloop terug geschakeld en geen doelpunt gemist. Best een leuk verhaal toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik die el clasico´s (oid) nog kijk. Elke wedstrijd erger ik me weer helemaal kapot aan die twee schijtclubs.![]()
Al is het bij vlagen ook weer erg leuk vermaak.
Of nog erger, Ajaxquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
Goede wedstrijd ja. Al die haters moeten maar lekker Jupiler League of Feyenoord gaan kijken
Ik totaal niet, lekker achterover hangen wetende dat er weer van alles gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik die el clasico´s (oid) nog kijk. Elke wedstrijd erger ik me weer helemaal kapot aan die twee schijtclubs.![]()
Al is het bij vlagen ook weer erg leuk vermaak.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
Goede wedstrijd ja. Al die haters moeten maar lekker Jupiler League of Feyenoord gaan kijken
Idd...het is net zo'n dumpert filmpje. Je weet dat er iets grappigs gaat komen, maar wanneer precies is altijd even afwachten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik totaal niet, lekker achterover hangen wetende dat er weer van alles gaat gebeuren.
Tsja, dat ook wel weer. Maar vooral dat jankgedrag kan ik zo slecht tegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik totaal niet, lekker achterover hangen wetende dat er weer van alles gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |