Als je snel een paar honderd euro wilt verdienenquote:
Ik ben na 2 stukken Xboxen gestopt met consoles. Ik speelde er toch vrijwel nooit op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb mijn originele Xbox sinds 2003 of zo niet meer aangeraaktJa behalve om het elders op te bergen of zo...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2003 lijkt me redelijk stug.
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2003 lijkt me redelijk stug.
Heb hier Donkey Kong Country (competition). Zo staat het iig weergeven op m'n xbox. Het is geen los spel he...ze staan allemaal op m'n harde schijf van m'n Xbox.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je snel een paar honderd euro wilt verdienenDie zoek ik namelijk al jaren
3 dagen verhoord ofc.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ban? of zijn je dreigbrieven aan Ten Have getraceerd en ben je 3 dagen verhoord?
Niet je echte naam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pittig hoor, mij toch niet verraden he
Ok jammer.... Ik spaar alleen MIB (Mint in Box) allerlei oude spullen trouwensquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hier Donkey Kong Country (competition). Zo staat het iig weergeven op m'n xbox. Het is geen los spel he...ze staan allemaal op m'n harde schijf van m'n Xbox.
Ah zo. Nee toen kocht ik The Wind Waker en had ik geen zin meer in mijn Xboxquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik dacht dat je al bedoelde dat je toen al een 360 had gekocht als opvolger.
Je bedoelt originele spellen in originele verpakking in goede staat? Heb al die dozen niet meer man. Heb thuis nog wel een Sega, Super Nintendo, 4 gameboys, PS1 en PS2 liggen. Maar daar kun je vast niks mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok jammer.... Ik spaar alleen MIB (Mint in Box) allerlei oude spullen trouwens
Jepquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stokstaart http://www.ebay.com/ctg/D(...)_trksid=p3286.c0.m14 Deze gewoon?
Ik ook. Ik speel www.quakelive.comquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Halo 2 op xbox. Maarja, ben PC gamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |