Dat klinkt meer als de Africa Cup hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...het is net zo'n dumpert filmpje. Je weet dat er iets grappigs gaat komen, maar wanneer precies is altijd even afwachten.
Ver van mijn bed show dus het boeit echt 0,0.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dat ook wel weer. Maar vooral dat jankgedrag kan ik zo slecht tegen
Koud compresje...scheelt een hoop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dat ook wel weer. Maar vooral dat jankgedrag kan ik zo slecht tegen
Inderdaad, wat is dat slecht zegquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als de Africa Cup hoor
Vind ik juist tegenvallen. Het zijn vaak de standaard beschuldigingen en bashes. Echte emotie en drama levert al snel een ban op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Moet vooral lachen om de mensen in het wedstrijdtopic die er emotioneel helemaal in opgaan.
Zou het niet doen, gamen is slecht voor je ogenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Maar even de ekte klassieker PES'sen dan.
ik pak m'n retro Xbox er ook nog maar ff bij. Fifa '07quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Maar even de ekte klassieker PES'sen dan.
je kunt ook emotioneel reageren zonder schelden enz.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik juist tegenvallen. Het zijn vaak de standaard beschuldigingen en bashes. Echte emotie en drama levert al snel een ban op.
Die reacties van jou ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik juist tegenvallen. Het zijn vaak de standaard beschuldigingen en bashes. Echte emotie en drama levert al snel een ban op.
[..]
Zou het niet doen, gamen is slecht voor je ogen![]()
Heb hier nog een omgebouwde Xbox staan. Zo'n zwarte. Staan een stuk of 25 spellen op en dan nog praktisch alle ooit uitgebrachte super nintendo en nes games.quote:
Dat zijn er zo'n 160.000. Denk niet dat je een kwart in je bezit hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hier nog een omgebouwde Xbox staan. Zo'n zwarte. Staan een stuk of 25 spellen op en dan nog praktisch alle ooit uitgebrachte super nintendo en nes games.
Toch vind ik je een baas. Alleen je moet echt ff aan je grappen werken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan valt mijn gebrek aan verstand van voetbal minder op.
Bedoelde de games die aansloegen. Heb er iig meer dan 2000 op staan. (gok ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn er zo'n 160.000. Denk niet dat je een kwart in je bezit hebt.
Heb je Donkey Kong Country Competition ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedoelde de games die aansloegen. Heb er iig meer dan 2000 op staan. (gok ik.)
Heb mijn originele Xbox sinds 2003 of zo niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hier nog een omgebouwde Xbox staan. Zo'n zwarte. Staan een stuk of 25 spellen op en dan nog praktisch alle ooit uitgebrachte super nintendo en nes games.
De Fifa '07 carriere modus is legendarisch btw.
Ga ff voor je kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je Donkey Kong Country Competition ?
2003 lijkt me redelijk stug.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb mijn originele Xbox sinds 2003 of zo niet meer aangeraaktJa behalve om het elders op te bergen of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |