Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Kut, iemand dat bijgehouden waar The Big Five meestemmen in welke halve finale?
Misschien valt de eerste semi samen met iets belangrijks daar ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? Duitsland stemt in semi-finale 2 op speciaal verzoek.
Heeft met de uitzendrechten te maken ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh? Duitsland stemt in semi-finale 2 op speciaal verzoek.
Voetballen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien valt de eerste semi samen met iets belangrijks daar ofzo?
Werd niet gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom? Dat heb ik dan weer gemist...
Maar waarom zeggen ze dat dan niet vooraf?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien valt de eerste semi samen met iets belangrijks daar ofzo?
Dan had Nederland ook een verzoekje moeten indienen voor de 2e halve finalequote:
Sufferds hebben er vast nooit aan gedacht om een verzoek in te dienen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had Nederland ook een verzoekje moeten indienen voor de 2e halve finale
Want het Ned. elftal speelt op de avond van de 1e halve finale.
Maar er is nogal een verschil tussen alleen stemmen of stemmen + zingen, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Sufferds hebben er vast nooit aan gedacht om een verzoek in te dienen.
Oh ik haal het misschien door elkaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is nogal een verschil tussen alleen stemmen of stemmen + zingen, toch?
Daarom ben ik toenstraks ook maar naar de ESF stream gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Door die Turken versta ik die Azerbeidzjani's nauwelijks
Daar kom ik niet zomaar omquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom ben ik toenstraks ook maar naar de ESF stream gegaan.
Ik geef zo wel even een overzichtjequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
Wie was die vorige??? Die eerste uit deze poule?
1e helft 2e halve finale
Ukraine
2e helft 2e halve finale
Noorwegen
Oh, dus ik zit alles voor Jan Lul mee te typen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik geef zo wel even een overzichtje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |