Waarschijnlijk moeten we idd als eerste in de eerste halve finale en zal dat degene zijn met 19 landen èn dat is de dag dat het Nederlands elftal speeltquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:02 schreef TheVulture het volgende:
We zullen wel weer in de zwaarste halve finale zitten met een vroege loting, karma
En:quote:This will be followed by a draw which will determine in which Semi-Final this year's 37 semifinalists will compete in as well as where will France, the UK, Spain, Italy, Germany and Azerbaijan - the six countries with a spot in the final already granted - vote in. Also, the host broadcaster Ictimai TV will present the theme art for this year's contest.
quote:Woensdag 25 januari zal in Baku middels loting worden bepaald in welke halve finales de landen uitkomen. De startplaatsen worden weer later bekend gemaakt.
Ik las ergens dat ze groepen landen die altijd op elkaar stemmen gaan splitsen over de twee halve finalesquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:15 schreef Karina het volgende:
Laten we hopen dat we niet bij alle Oost-Europese landen terechtkomen in de halve finale
quote:Potindeling
Op 25 en 26 januari vindt in Bakoe de loting plaats om te bepalen welke landen in welke halve finale uitkomen. Voor de verdeling van de halve finalisten over twee halve finales, wordt net als voorbijgaande jaren gebruik gemaakt van een potindeling. Landen die vaak op elkaar stemmen, werden in dezelfde groep geplaatst. Uit elke groep gaan drie landen naar de ene halve finale, de rest (drie of vier, naargelang de pot), gaan naar de andere halve finale.
Wahahaha jaquote:Het is net de loting voor het EK of WK met al die potjes
In dat geval zou ik Tatjana en Daniël Dekker een goede keuze vinden om Nederland te representeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:23 schreef Karina het volgende:
Het blijft gewoon lastig met het stemmen. EIGENLIJK zou je een onafhankelijke jury moeten hebben, maar ja, wie dan?
Die loting was juist gunstig voor Nederland.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het vorig jaar ook niet zo ongunstig dat landen die normaal wel een paar puntjes overhebben voor Nederland juist niet in onze halve finale mochten stemmen?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Griekenland is nog steeds mijn grootste witte vlek vorig jaar...wat mensen DAAR nou tof aan vonden
Ik bedoel eigenlijk die van 2010, ik ben er nog steeds niet overheen dat ze toen niet hebben gewonnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Griekenland is nog steeds mijn grootste witte vlek vorig jaar...wat mensen DAAR nou tof aan vonden
My thoughts exactly, wat een draak van een lied!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contestquote:The Eurovision Song Contest final is traditionally held on a spring Saturday evening, at 19:00 UTC (20:00 BST, or 21:00 CEST). Usually one Saturday in May is chosen, although the Contest has been held on a Thursday (in 1956)[25] and as early as March.[26]
Via eurovision.tv lukt mij niet, krijg die speler niet aan de praat maar die andere link doet het gewoon wel bij me. is nu nog iets over andere muziek. En turksquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:13 schreef Greys het volgende:
Van esctoday:
[..]
En:
How to watch?
The event will be aired live at 17:00 CET (20:00 Baku time) by the host broadcaster Ictimai TV as well as a number of national broadcasters all over Europe. It can followed online as well:
eurovision.tv
TRT Müzik
En op Songfestival.nl staat:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |