quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Griekenland is nog steeds mijn grootste witte vlek vorig jaar...wat mensen DAAR nou tof aan vonden
Ik bedoel eigenlijk die van 2010, ik ben er nog steeds niet overheen dat ze toen niet hebben gewonnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Griekenland is nog steeds mijn grootste witte vlek vorig jaar...wat mensen DAAR nou tof aan vonden
My thoughts exactly, wat een draak van een lied!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef TheVulture het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contestquote:The Eurovision Song Contest final is traditionally held on a spring Saturday evening, at 19:00 UTC (20:00 BST, or 21:00 CEST). Usually one Saturday in May is chosen, although the Contest has been held on a Thursday (in 1956)[25] and as early as March.[26]
Via eurovision.tv lukt mij niet, krijg die speler niet aan de praat maar die andere link doet het gewoon wel bij me. is nu nog iets over andere muziek. En turksquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:13 schreef Greys het volgende:
Van esctoday:
[..]
En:
How to watch?
The event will be aired live at 17:00 CET (20:00 Baku time) by the host broadcaster Ictimai TV as well as a number of national broadcasters all over Europe. It can followed online as well:
eurovision.tv
TRT Müzik
En op Songfestival.nl staat:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |