Meen je niet! Dat is kut man.. Omdat het glad is ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verdomme, eindelijk niet zenuwachtig, vroeg op. Wordt het toch nog afgelast!
Mja, de examens die plaatsvonden in de week voor ik examen had, waren ook afgelast. Ik was een van de eersten die examen mocht doen in 2011quote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Barbapapamama het volgende:
Zo lullig als ze het aflassen.
Had ik ook vorige week maandag, nu moet ik weer een maand wachten.
Pauperorganisatie
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef omelette het volgende:
Vandaag in één keer m'n theorie gehaald
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.
Ik had wel 2 vragen die ik niet helemaal zeker wist waarna ik stiekem een conclusie heb getrokken vanuit met welke arm mensen het knopje aandrukte. (links ja / recht nee of andersom) En dan kijken welke het meeste werd gedrukt.
Was ik veel te schuw voorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.
Ik had wel 2 vragen die ik niet helemaal zeker wist waarna ik stiekem een conclusie heb getrokken vanuit met welke arm mensen het knopje aandrukte. (links ja / recht nee of andersom) En dan kijken welke het meeste werd gedrukt.
Theorieboekje heb ik op me standbedje in Gran Canaria doorgelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoelang hebben jullie dan geleerd voor de theorie?
Wees alsjeblieft eerlijk
Good Luckquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Over 9u en 45 mins zit ik met de examinator naast me in de auto, nu snel slaapje doen, ga wel vragen of Skyradio aan mag morgen
Thanks, halfuurtje totdat ik wordt opgehaald, zenuwen zijn minder omdat ik weet wat mij te wachten staat, alleen zie ik op tegen parkeren, maarja.quote:
Je hebt een 'strafwachttijd' van twee weken, dus meteen aanvragen dan maar weer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kut CBR, dit is echt geld in een bodemloze put. ALS ik nog een nieuw examen ga doen, dan ga ik echt geen lessen meer nemen, en meteen een nieuw examen.
Slecht gedrag bij kruispunten, liet iemand voorgaan die geen voorrang had, blokkeerde een andere auto die veel te laat aangaf dat hij naar links ging (vond ik dus eigenlijk niet echt mijn schuld maarja). En dingen die ik zei vond hij niet zo goed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt een 'strafwachttijd' van twee weken, dus meteen aanvragen dan maar weer.
Waar ben je op gezakt?
Nope,quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Prequel het volgende:
Ouch.. balen![]()
Zijn jullie instructeurs trouwens meegegaan met t examen?
Ik moet nog afrijden (hopelijk binnenkort..)quote:
Of gewoon relaxed zelf meepraten....quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef Prequel het volgende:
[..]
Ik moet nog afrijden (hopelijk binnenkort..)![]()
Lijkt me wel fijn als ie mee gaat, laat die twee dan maar lekker babbelen en dat ik ze dan relaxed rond rijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |