Bij mij is ie wel meegegaan.
Wat mij echt nog het meest boos maakt is het feit dat ik eigenlijk na 10 mins al was gezakt en dan alsnog 30 minuten ben doorgereden, help mij dan meteen uit m'n droom.
En wat mij nog bozer maakte is dat ik invoegde op de autoweg, en een andere auto op de rechter strook aardig naar links ging voor mij, dus ik zei in mezelf 'goh wat vriendelijk', waarop de examinator bij het eindgesprek opeens begon over dat wat ik zei dat het aardig was niet goed was, omdat hij mij voor liet gaan, ik de regie uit handen gaf en 'wat had je gedaan als die niet opzij ging', 'nou dan ging ik gas terugdoen en meteen na hem erachter

'.
Zegt ie 'ja je moet van te voren al weten hoe je ertussen gaat, waarop ik zei 'hoe moet ik dat in hemelsnaam weten, of iemand links gaat rijden of rechts gaat rijden, dat kun je niet zien, je moet gewoon goed kijken en netjes zonder mensen te hinderen invoegen'.
Sloeg echt helemaal nergens op.
Die invoeging ging ook gewoon prima, was niets aan de hand, alleen maar omdat ik zei 'goh wat aardig' begon hij zo te zeiken. Ook stond er in het emailtje dat invoegen onvoldoende was, allemaal dus omdat ik zei dat het sympathiek was dat ik mocht invoegen van de andere bestuurder.
Heb de examinator ook echt laten merken wat ik van zijn mening vond, en nergens op vond slaan, en ongegrond was omdat zoals het voorbeeld hierboven, nergens op sloeg aangezien er niets aan de hand was, dus waarom dan klagen?