Ford Fiesta celebrationquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je vast binnen paar keer door en ben je het helemaal gewendwatvoor auto rij je nu dan in?

quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Het ging redelijk, ik vond het al stukken beter gaan dan de laatste keer. Maar er waren telkens van die kleine dingen die net even anders gingen dan met de lessen. Ik moest een omkeer opdracht doen op een industrieterrein & toen wist ik niet of ik wel of niet op een bedrijventerrein mocht rijden etc.
Ook was ik een keer in de war met het wisselen van rijstrook, maar dat had ik opzich wel goed opgelost.
De examinator zei dat hij al die foutjes wel had vergeven, maar dat hij me door die inhaalactie niet kon laten slagen.
[..]Zou handig zijn, ik heb het wel gehad met m'n fietsje!
Rijdt het niet fijn dan tov die VW, hij is iig vrij handzaamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:43 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ford Fiesta celebration[ afbeelding ]
Maar het is idd gewoon een kwestie van wennen, alleen reed die VW toch wel heel fijn naar mijn gevoel
Heb je ook bij ANWB rijles ofniet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef princess-a het volgende:
Ook maar even meeposten hierInmiddels 3 rijlessen gehad, probeer zo vaak het lukt 2 keer per week te gaan rijden. Vandaag een theorieboek bij de ANWB gekocht en de cd met oefenexamens valt deze week in mn brievenbus. Heb zin om te knallen en het snel te gaan halen
Hoe ver is iedereen hier?
Succes alvastquote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef Snuf. het volgende:
Hee, ik meld me ook maar eens
Zit zelf nu al op 19 lessen van 90 minuten en komende vrijdag theorie examenWil het echt halen want dan kan ik binnen afzienbare tijd examen gaan doen!
Het is geen auto waar ik niet mee om kan gaan, maar die VW was gewoon wat fijner. En dan heb ik het dus over dat omgaan met die pedalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Rijdt het niet fijn dan tov die VW, hij is iig vrij handzaam? Sowieso is benzine gewoon anders
Hoezo?:P als je maar voor je examen bentquote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben een beetje laat met theorie
Meen je niet! Dat is kut man.. Omdat het glad is ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef blaffende_visjes het volgende:
Verdomme, eindelijk niet zenuwachtig, vroeg op. Wordt het toch nog afgelast!
Mja, de examens die plaatsvonden in de week voor ik examen had, waren ook afgelast. Ik was een van de eersten die examen mocht doen in 2011quote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Barbapapamama het volgende:
Zo lullig als ze het aflassen.
Had ik ook vorige week maandag, nu moet ik weer een maand wachten.
Pauperorganisatie
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef omelette het volgende:
Vandaag in één keer m'n theorie gehaald
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.
Ik had wel 2 vragen die ik niet helemaal zeker wist waarna ik stiekem een conclusie heb getrokken vanuit met welke arm mensen het knopje aandrukte. (links ja / recht nee of andersom) En dan kijken welke het meeste werd gedrukt.
Was ik veel te schuw voorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, gisterenavond begonnen met leren. Ik moest wel even gniffelen om die lui die het vervolgens al voor de 3e keer oid moesten doen. Maar dat kan gebeuren.
Ik had wel 2 vragen die ik niet helemaal zeker wist waarna ik stiekem een conclusie heb getrokken vanuit met welke arm mensen het knopje aandrukte. (links ja / recht nee of andersom) En dan kijken welke het meeste werd gedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |