.
. 

En?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:30 schreef Warsaw het volgende:
Nog een uurtje, godverdomme zenuwachtig

Ik breng je welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef Tante-Leen het volgende:
Weer gezakt.. Ik wilde inhalen terwijl ik zelf bijna werd ingehaald. Ik voel me zo'n faalhaas.
Nu heb ik én geen geld én geen rijbewijs. Balen!

Het ging redelijk, ik vond het al stukken beter gaan dan de laatste keer. Maar er waren telkens van die kleine dingen die net even anders gingen dan met de lessen. Ik moest een omkeer opdracht doen op een industrieterrein & toen wist ik niet of ik wel of niet op een bedrijventerrein mocht rijden etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef Marrije het volgende:
Tante leen, ach wat jammer. Kan me jouw gevoel goed voorstellen. Maar was dat het enige of ging het over all niet zo lekker? Waar heb je afgereden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik breng je wel
Ik weet het, kut grap
 Zou handig zijn, ik heb het wel gehad met m'n fietsje!
 Zou handig zijn, ik heb het wel gehad met m'n fietsje!

jammer zeg, was je vergeten te kijken of had je wel gekeken maar niet gezien dat je bijna werd ingehaald. Of wel gezien maar dacht je dat het wel kon?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Het ging redelijk, ik vond het al stukken beter gaan dan de laatste keer. Maar er waren telkens van die kleine dingen die net even anders gingen dan met de lessen. Ik moest een omkeer opdracht doen op een industrieterrein & toen wist ik niet of ik wel of niet op een bedrijventerrein mocht rijden etc.
Ook was ik een keer in de war met het wisselen van rijstrook, maar dat had ik opzich wel goed opgelost.
De examinator zei dat hij al die foutjes wel had vergeven, maar dat hij me door die inhaalactie niet kon laten slagen.
[..]Zou handig zijn, ik heb het wel gehad met m'n fietsje!

Dat is extra zuur. Bij twijfel moet je het sowieso nooit doen. Vooral niet op examen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat het niet kon, maar ik dacht met mijn stomme kop dat ik toch moest inhalen. Dus denk dat nooit! Haha.

). Moest vooral wennen aan de grote en het vermogen van de auto. 306 PK wilt nogal. En zo'n 5 serie is breed. Ook heb ik gelijk ondervonden dat je dus écht niet meer rijdt zoals het CBR dit van je verwacht. Het kijkproces bij richting aangeven is toch wel het meest onnozele wat er is, en waar ik dus ook gelijk mee ben gestopt. Met de rest van het kijken heb ik niet zo veel moeite...
). Moest vooral wennen aan de grote en het vermogen van de auto. 306 PK wilt nogal. En zo'n 5 serie is breed. Ook heb ik gelijk ondervonden dat je dus écht niet meer rijdt zoals het CBR dit van je verwacht. Het kijkproces bij richting aangeven is toch wel het meest onnozele wat er is, en waar ik dus ook gelijk mee ben gestopt. Met de rest van het kijken heb ik niet zo veel moeite...  

En de grootte van de auto went in 3 minuten.
 En de grootte van de auto went in 3 minuten. 

Aaaah wat jammer. Lees hierboven dat het alleen daarom hing...zondezonde maar je kunt het dus wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef Tante-Leen het volgende:
Weer gezakt.. Ik wilde inhalen terwijl ik zelf bijna werd ingehaald. Ik voel me zo'n faalhaas.
Nu heb ik én geen geld én geen rijbewijs. Balen!

Omg zo'n Fünfer is zo vet. Welk type is het? MY?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:14 schreef Repeating het volgende:
Ik heb momenteel al enkele keren mijn vader en moeder mogen vervoeren. (ja 17 jaar). Moest vooral wennen aan de grote en het vermogen van de auto. 306 PK wilt nogal. En zo'n 5 serie is breed. Ook heb ik gelijk ondervonden dat je dus écht niet meer rijdt zoals het CBR dit van je verwacht. Het kijkproces bij richting aangeven is toch wel het meest onnozele wat er is, en waar ik dus ook gelijk mee ben gestopt. Met de rest van het kijken heb ik niet zo veel moeite...
Volgende week zaterdag naar Ahoy rijden vanaf Midden-Limburg. Kijken of dit zonder al te veel slag of stoot gaat.

Weet niet wat MY betekend. Deze:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Omg zo'n Fünfer is zo vet. Welk type is het? MY?

Oh srry..ModelYearquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:08 schreef Repeating het volgende:
[..]
Weet niet wat MY betekend. Deze:
[ afbeelding ]
 Maar je pic was ook goed
  Maar je pic was ook goed 

Alleen vreselijk lastig met bijzondere manoeuvres.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh srry..ModelYearMaar je pic was ook goed
Errug mooie auto

Went wel toch? En je hebt park assist en allesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef Repeating het volgende:
[..]
Alleen vreselijk lastig met bijzondere manoeuvres.
 dus wat wil je nog meer
  dus wat wil je nog meer  

Heb je vast binnen paar keer door en ben je het helemaal gewendquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:28 schreef Swomp het volgende:
Ik heb 2 weken geleden mijn rijbewijs dus gehaald, en ik heb dus lessen gehad in een diesel.
Vandaag dus mijn eerste rondje gemaakt met de auto (benzine) van mijn ouders.
Wat een verschil zeg
Ik wou weg rijden, BAM! afgeslagen
Achteruit rijden ging ook niet echt soepel, klonk als een oude oma zat te rijden...
De pedalen reageren ook veel anders heb ik het idee, ze bieden als het ware minder weerstand.
Dit wordt volgens mij nog flink wat oefenen met die oudere bak.
 watvoor auto rij je nu dan in?
 watvoor auto rij je nu dan in?

Zal wel wennen idd. Na gelest te hebben in zo'n kleine Punto lijkt het of die BMW een draaicirkel van een vrachtwagen heeft...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Went wel toch? En je hebt park assist en allesdus wat wil je nog meer

Haha volgens mij heeft iedereen dat in het begin wel. De auto maar flink vaak meenemen, haha dan leer je het vanzelf!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:28 schreef Swomp het volgende:
Ik heb 2 weken geleden mijn rijbewijs dus gehaald, en ik heb dus lessen gehad in een diesel.
Vandaag dus mijn eerste rondje gemaakt met de auto (benzine) van mijn ouders.
Wat een verschil zeg
Ik wou weg rijden, BAM! afgeslagen
Achteruit rijden ging ook niet echt soepel, klonk als een oude oma zat te rijden...
De pedalen reageren ook veel anders heb ik het idee, ze bieden als het ware minder weerstand.
Dit wordt volgens mij nog flink wat oefenen met die oudere bak.

Haha dat kan ik me voorstellen iddquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Repeating het volgende:
[..]
Zal wel wennen idd. Na gelest te hebben in zo'n kleine Punto lijkt het of die BMW een draaicirkel van een vrachtwagen heeft...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |