SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gmorgen lieverds!!
Bijna zoverl Lezzer
En even uit nieuwsgierigheid: herkennen jullie dat? Van die beddeddood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht meer voor jou. Voor mij niet. Ik heb ook geen beddendood
Jij wilde een ander onderwerp.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lieve tally!
100 kusjes voor jou!
(hiihi tally is De enige fokker buiten V. Die ik ooit heb gemiet)
En toen werden wr heelDRONKEN
en gingen we springen op ik geloof de prodigy..?
Van tally wist ik zeker dat ze me niet zou proberen aan te randenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Zeg, met mij wilde je nooit dronken worden
Hoe zit dat?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja Prodigy weet ik nog. Er zullen vast meer bandjes zijn geweest maar dat weet ik niet meer![]()
En jij voerde me dronken
Ook alleen omdat we niet met z'n 2 warenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van tally wist ik zeker dat ze me niet zou proberen aan te randen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A. niet neequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaah Erik! Maar vice versa weet ik dat zo net nog niet! Ghihihhi.
En tally... A. Was er de helft van de tijd niet eens
Lezzer, ik snap hem niet...? Leg es uit..?
En V ook! Die.wil al jaaaaaren dronken worden met mij!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik en Erik en DP en Lizzy komen langs.
Heus wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
A. niet nee
En whiskey en tequila gaan niet samen
Ik zag het nu pas. Al die banners ook, die leiden allemaal afquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer, ik snap hem niet...? Leg es uit..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:19 schreef Nirak het volgende:
Ohh lezzer... Wat ga jij (voor mijn gevoel dan) jaloersmakend vaak op vakantie!
Ik ben blij met onze advocaater waren problemen met de verklaring van stichting donorgegevens en toen wilde de rechtbank de adoptie niet zonder meer uitspreken.. Nu heeft onze advocaat overlegd met de rechter die erover gaat en wordt de adoptie toch nog uitgesproken. Weliswaar met vertraging, maar nog wel met terugwerkende kracht
4 weken per jaar. Maar dan ga ik ook weg. En dat is de vakantie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:19 schreef Nirak het volgende:
Ohh lezzer... Wat ga jij (voor mijn gevoel dan) jaloersmakend vaak op vakantie!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, bijkomend voordeel was toch wel de Mrs![]()
Oef, gelukkig! Alhoewel allergie voor deze dingen ook niet fijn is natuurlijk. Moet je nu de kat weg doen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Het is geen koemelk of gluten
Wel kat, ei, pinda en sesamzaad.
Allebei.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef lezzer het volgende:
Oh, da's een meevaller.![]()
Ei als in ei, of dat spul wat ze tegenwoordig in bakproducten gooien?
Ik ben niet beschonkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Naarling.
Kan me de vorige keer dat ik doordeweeks beschonken was niet herinneren
quote:
Dan moet je wel heel bezopen geweest zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Naarling.
Kan me de vorige keer dat ik doordeweeks beschonken was niet herinneren
quote:Dear Mrs Lezzer, you are booked on flight xxx departing on 28 Jan 10.30 from Amsterdam to Singapore. Please check in online at...
Ik dacht, voor we er gedoe over krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat woord zag ik dus eerst niet.
Ik vond het al niet helemaal bij je passen.
En ik heb je niet gecorrigeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef lezzer het volgende:
Schreef ik nou wordt je met dt?
Kun je nagaan
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef lezzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk in dat Thaise centrum?
Ja, vooral dat laatste, daar was ik benieuwd naarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.
En ik woon op Flata islandquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.
Dykert is trouwens een achternaam in het Zweeds.
The more you know..
oeh, lezzer, ga jij met sing airlines?! Dat vond ik zoooooo'n fijne maatschappij. Van die schattige vrouwtjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:
Ik moet er nog eentje....![]()
Tenminste, waarschijnlijk.
smsje:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vlinders vies.
Leuk van een afstandje, maar van dichtbij zijn het gewoon wormpjes met vleugels.
Je moet je er niet te veel bij voorstellen hoorquote:
Die koffers gaan vanzelf gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:00 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik heb begrepen dat het op de terugweg door pezen is.
Je hoeft toch niks met koffers te doen hè?![]()
![]()
En, 5.55u op SIN op de heenweg, op de terugweg ergens om 23.00u denk ik.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik bied helegaar geen kamers aan in 't Zweeds, dus dat is niet van toepassingquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef lezzer het volgende:
Misschien leest jouw Zweeds ook wel zo
quote:
Toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Sorry, ik heb je weer eens verkeerd begrepenquote:
Wat is AD?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had laatst zo'n bad trip op visolie. 'T leek net alsof ik stikte boven water! Toen heb ik de hele middag in bad gelegen.
Aha.quote:
En dan?quote:
Vanavond richting hotel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef lezzer het volgende:
Eén keer wiet gedaan en die kwam recht uit de tuin
** lezzer is al uren met de laatste dingetjes bezig. Mrs typt nog...
Jij blijft netjes maar bij mij gaat het van binnen kokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg dan altijd iets van oh sorry ik schrok heel erg van dat u ineens zo dichtbij kwam...
Waarschijnlijk ben ik gewoon extra gevoelig voor vreemden die te dicht in mijn buurt komen. Meestal tel ik tot 10 en dan gaat het wel weer over. Maar dit was gewoon TE dichtbij, ik dacht eerst dat hij me wilde gaan zoenenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het mij vaak gebeurt.
Misschien wilde hij laten merken dat je in de weg stond?
Nou ja ik zeg dan het 1, maar maak met lichaamstaal en ogen wel duidelijk dat ik eigenlijk het andere bedoelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:56 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jij blijft netjes maar bij mij gaat het van binnen koken
*huilend knikkende emoticon*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeuk aan je handen is zo vervelend!
Ja, maar bij mij deed ze het met een praatjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
http://www.kschoice.be/little-echoes-info.asp
Nummer 5.
groetjes vanaf Changi Airport,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Lezzer er al?
Ik verveel me eik
Hier middernacht maar daar heel vroeg in de morgen volgens mij? Ik weet nog dat ik daar mn tanden heb staan poetsen op Changi airport in zo'n chique toilet met douchequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
groetjes vanaf Changi Airport,
Nirak, nog bedankt voor de Skytrain-tip!
Een week met z'n 1..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef LizzyAdam het volgende:
Lekker, een week met z'n 2! Ga je dr niet missen dan?
ooh, das dat! He behquote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben 4 dagen weg voor werk. Op eentje hebben we geen opvang, dus dat is voor mevrouw V wat lastig.
He bah. Is het huis echt totaal niks of leek dat even zo omdat het internet het niet deed?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:16 schreef lezzer het volgende:
Het regent al heel lang en het huis is niks. Inet kapot dus dit is heel duur.
conceptueel niet ons ding zeg maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer uitleg na uitvoering van spoiler.
M'n baas is failliet en ik heb al 2 maanden geen loon gehad. Gaat nog 2 en een halve maand duren voordat ik dat wel krijg, volgens het uwv. Huur enzo lopen wel gewoon door, maar ik ben een beetje door mn buffertje heen zeg maar.quote:
wacht maar tot ik je over onze huidige toiletfaciliteiten vertelquote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei lizzy!
Ik moest net lekahkah op n openbaar toilet. Ik voel me onrein!
Ja. Maar wel netjes opgebiecht en van m'n geldeis af gehaald. Het is maar 1% van wat ik nog van ze krijg qua salaris.. En weet je, als je zelfs je eten niet meer kan betalen, mag het ordinaire diefstal zijn maar wel een wanhoopsdaad. Dus.quote:
Dank. Hoe is het met jou nu?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Lizz. Kan je ook nergens mee helpen, maar als ik filthy rich geweest was dan had ik je huur wel even overgenomen
. Helaas ben ik alleen filthy
.
Je moet het helemaal zelf weten. Het maakt je zaak niet echt sterker. Erger nog, als je baas aangifte doet ben je nat. En daartoe heeft hij alle recht. Daarom zei ik dat je je bewijs even weg moest halen. Maar als je het al opgebiecht hebt...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Ja. Maar wel netjes opgebiecht en van m'n geldeis af gehaald. Het is maar 1% van wat ik nog van ze krijg qua salaris.. En weet je, als je zelfs je eten niet meer kan betalen, mag het ordinaire diefstal zijn maar wel een wanhoopsdaad. Dus.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik wil mn ouders niet om hulp vragen, Dan gaan ze zich met alles bemoeien en daar heb ik geen zin in. Alhoewel Ik denk dat het uiteindelijk wel moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |