Sommigen beschouwen homofilie als een ziekte en een verkeerd iets waar anderen het juist zien als normaal en word het tegenwoordig grotendeels maatschappelijk geaccepteerd in Nederland Al was dit nog niet zo heel lang geleden wel anders 30 jaar terug bijvoorbeeld hoefde je er nog niet voor uit te komen dat je homo was en nog steeds rust er vaker een soort van taboe op.quote:Leviticus 20:13: Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
TS = troll. Oppassen dus als je post.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn hoop op een interessante discussie is een beetje vervlogen.
Ayumu misschien moet je het eens proberen met een andere OP want de discussie is natuurlijk altijd interessant.
Nee erger....beginnen met de vraag of homofilie een ziekte is..vervolgens een bijbelquote plaatsen die NIETS met een ziekte vandoen heeft, en daarna vragen wat men ervan vindtquote:
Hier staat niets over een ziekte...quote:Leviticus 20:13: Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
Zelf katholiek opgevoed door mijn pleegouders de quote die ik geplaatst heb heel vaak moeten aanhoren als kind zijndequote:
Stel nou dat een vrouw met een man het bed deelt als met een vrouw? Of hadden die "gelovigen" er nooit aan gedacht om het eens vanuit het standpunt van de vrouw te bekijken?quote:Wie met een man het bed deelt als met een vrouw
Ja, maar dat is op zich alles wat niet de norm is.quote:
In welk opzicht?quote:
Ha, gmta.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op zich alles wat niet de norm is.
je vergeet:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
De bijbel is geen medische encyclopedieDeze hele discussie is niet relevant wat mij betreft. Homobashers heb ik ook zelden een steekhoudend argument aan zien dragen, ze komen niet verder dan 'als iedereen homo wordt sterft de mens uit' en 'ik vind homo's vies'.
Ja, dat is omdat ze graag doen alsof de norm en de natuur hetzelfde zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Ah...waarom komt het dan zo vaak voor?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |