Sommigen beschouwen homofilie als een ziekte en een verkeerd iets waar anderen het juist zien als normaal en word het tegenwoordig grotendeels maatschappelijk geaccepteerd in Nederland Al was dit nog niet zo heel lang geleden wel anders 30 jaar terug bijvoorbeeld hoefde je er nog niet voor uit te komen dat je homo was en nog steeds rust er vaker een soort van taboe op.quote:Leviticus 20:13: Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
TS = troll. Oppassen dus als je post.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn hoop op een interessante discussie is een beetje vervlogen.
Ayumu misschien moet je het eens proberen met een andere OP want de discussie is natuurlijk altijd interessant.
Nee erger....beginnen met de vraag of homofilie een ziekte is..vervolgens een bijbelquote plaatsen die NIETS met een ziekte vandoen heeft, en daarna vragen wat men ervan vindtquote:
Hier staat niets over een ziekte...quote:Leviticus 20:13: Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
Zelf katholiek opgevoed door mijn pleegouders de quote die ik geplaatst heb heel vaak moeten aanhoren als kind zijndequote:
Stel nou dat een vrouw met een man het bed deelt als met een vrouw? Of hadden die "gelovigen" er nooit aan gedacht om het eens vanuit het standpunt van de vrouw te bekijken?quote:Wie met een man het bed deelt als met een vrouw
Ja, maar dat is op zich alles wat niet de norm is.quote:
In welk opzicht?quote:
Ha, gmta.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op zich alles wat niet de norm is.
je vergeet:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
De bijbel is geen medische encyclopedieDeze hele discussie is niet relevant wat mij betreft. Homobashers heb ik ook zelden een steekhoudend argument aan zien dragen, ze komen niet verder dan 'als iedereen homo wordt sterft de mens uit' en 'ik vind homo's vies'.
Ja, dat is omdat ze graag doen alsof de norm en de natuur hetzelfde zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Ah...waarom komt het dan zo vaak voor?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Nog zo'n pareltje ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Dus.... TS moet terug naar Griekenland....?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus? Dat is blond haar en blauwe ogen in India ook...
En rechtvaardigt dat een andere behandeling?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Daar kom ik niet vandaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dus.... TS moet terug naar Griekenland....?
Waarom vraag je me dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En rechtvaardigt dat een andere behandeling?
Omdat mij niet duidelijk wordt waarom je het noemt.quote:
Und? De bijbel is geen wetenschappelijk boek, laat staan een boek waar iets zinnigs kan vinden over medische aandoeningen. De bijbel is bij lange na niet zo relevant of belangrijk voor de dagelijkse realiteit dan wordt gedacht. Sterker nog, uit een medisch, wetenschappelijk en moraal oogpunt is de bijbel totaal overtollig en achterhaalt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Tenslotte staat nog steeds in de bijbel...
[..]
lees dan ook de quote die ik plaatsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat mij niet duidelijk wordt waarom je het noemt.
Net zoals het geloof een ziekte van de hersenen is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef AhmedJaret het volgende:
homofilie is niet zo zeer een fysieke ziekte, eerder in de hersens; sick minded. die mensen sporen toch niet? homofilie is onnatuurlijk en tegendraads. Seks is voor heteroseksuelen, zo is het bedoeld. geslachtsdelen en tongen in anusgaten steken? Waar de shit zich het lichaam verlaat? c'mon
En de eerste meldt zichquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef AhmedJaret het volgende:
homofilie is niet zo zeer een fysieke ziekte, eerder in de hersens; sick minded. die mensen sporen toch niet? homofilie is onnatuurlijk en tegendraads. Seks is voor heteroseksuelen, zo is het bedoeld. geslachtsdelen en tongen in anusgaten steken? Waar de shit zich het lichaam verlaat? c'mon
Oh, je vergat de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lees dan ook de quote die ik plaats
Het bestaat als seksuele voorkeur en is dus per definitie niet tegen de natuur. (Dat zou overigens ook gelden als het een keuze is)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je vergeet:
het is tegen de natuur
Obvious troll is being way too obvious.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef AhmedJaret het volgende:
nee dat is een oprechte overtuigingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zoals het geloof een ziekte van de hersenen is?
Kan, maar dat wilt nog niet zeggen dat je overtuiging enige inhoud heeft, juist is of relevant is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
nee dat is een oprechte overtuiging
Ik denk dat homo's ook behoorlijk oprecht zijn in hun seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
nee dat is een oprechte overtuiging
flikker op me je troll, dat is mijn mening en daar vroeg TS om jij ontspoort dit topic weer met je ongegronde beschuldigingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Obvious troll is being way too obvious.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |