A. niet neequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaaaah Erik! Maar vice versa weet ik dat zo net nog niet! Ghihihhi.
En tally... A. Was er de helft van de tijd niet eens
Lezzer, ik snap hem niet...? Leg es uit..?
En V ook! Die.wil al jaaaaaren dronken worden met mij!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik en Erik en DP en Lizzy komen langs.
Heus wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
A. niet nee
En whiskey en tequila gaan niet samen
Ik zag het nu pas. Al die banners ook, die leiden allemaal afquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer, ik snap hem niet...? Leg es uit..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:19 schreef Nirak het volgende:
Ohh lezzer... Wat ga jij (voor mijn gevoel dan) jaloersmakend vaak op vakantie!
Ik ben blij met onze advocaater waren problemen met de verklaring van stichting donorgegevens en toen wilde de rechtbank de adoptie niet zonder meer uitspreken.. Nu heeft onze advocaat overlegd met de rechter die erover gaat en wordt de adoptie toch nog uitgesproken. Weliswaar met vertraging, maar nog wel met terugwerkende kracht
4 weken per jaar. Maar dan ga ik ook weg. En dat is de vakantie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:19 schreef Nirak het volgende:
Ohh lezzer... Wat ga jij (voor mijn gevoel dan) jaloersmakend vaak op vakantie!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, bijkomend voordeel was toch wel de Mrs![]()
Oef, gelukkig! Alhoewel allergie voor deze dingen ook niet fijn is natuurlijk. Moet je nu de kat weg doen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Het is geen koemelk of gluten
Wel kat, ei, pinda en sesamzaad.
Allebei.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef lezzer het volgende:
Oh, da's een meevaller.![]()
Ei als in ei, of dat spul wat ze tegenwoordig in bakproducten gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |