groetjes vanaf Changi Airport,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Lezzer er al?
Ik verveel me eik
Hier middernacht maar daar heel vroeg in de morgen volgens mij? Ik weet nog dat ik daar mn tanden heb staan poetsen op Changi airport in zo'n chique toilet met douchequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
groetjes vanaf Changi Airport,
Nirak, nog bedankt voor de Skytrain-tip!
Een week met z'n 1..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef LizzyAdam het volgende:
Lekker, een week met z'n 2! Ga je dr niet missen dan?
ooh, das dat! He behquote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben 4 dagen weg voor werk. Op eentje hebben we geen opvang, dus dat is voor mevrouw V wat lastig.
He bah. Is het huis echt totaal niks of leek dat even zo omdat het internet het niet deed?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:16 schreef lezzer het volgende:
Het regent al heel lang en het huis is niks. Inet kapot dus dit is heel duur.
conceptueel niet ons ding zeg maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer uitleg na uitvoering van spoiler.
M'n baas is failliet en ik heb al 2 maanden geen loon gehad. Gaat nog 2 en een halve maand duren voordat ik dat wel krijg, volgens het uwv. Huur enzo lopen wel gewoon door, maar ik ben een beetje door mn buffertje heen zeg maar.quote:
wacht maar tot ik je over onze huidige toiletfaciliteiten vertelquote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei lizzy!
Ik moest net lekahkah op n openbaar toilet. Ik voel me onrein!
Ja. Maar wel netjes opgebiecht en van m'n geldeis af gehaald. Het is maar 1% van wat ik nog van ze krijg qua salaris.. En weet je, als je zelfs je eten niet meer kan betalen, mag het ordinaire diefstal zijn maar wel een wanhoopsdaad. Dus.quote:
Dank. Hoe is het met jou nu?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Lizz. Kan je ook nergens mee helpen, maar als ik filthy rich geweest was dan had ik je huur wel even overgenomen
. Helaas ben ik alleen filthy
.
Je moet het helemaal zelf weten. Het maakt je zaak niet echt sterker. Erger nog, als je baas aangifte doet ben je nat. En daartoe heeft hij alle recht. Daarom zei ik dat je je bewijs even weg moest halen. Maar als je het al opgebiecht hebt...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Ja. Maar wel netjes opgebiecht en van m'n geldeis af gehaald. Het is maar 1% van wat ik nog van ze krijg qua salaris.. En weet je, als je zelfs je eten niet meer kan betalen, mag het ordinaire diefstal zijn maar wel een wanhoopsdaad. Dus.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik wil mn ouders niet om hulp vragen, Dan gaan ze zich met alles bemoeien en daar heb ik geen zin in. Alhoewel Ik denk dat het uiteindelijk wel moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |