Ik ben niet beschonkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Naarling.
Kan me de vorige keer dat ik doordeweeks beschonken was niet herinneren
quote:
Dan moet je wel heel bezopen geweest zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Naarling.
Kan me de vorige keer dat ik doordeweeks beschonken was niet herinneren
quote:Dear Mrs Lezzer, you are booked on flight xxx departing on 28 Jan 10.30 from Amsterdam to Singapore. Please check in online at...
Ik dacht, voor we er gedoe over krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat woord zag ik dus eerst niet.
Ik vond het al niet helemaal bij je passen.
En ik heb je niet gecorrigeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef lezzer het volgende:
Schreef ik nou wordt je met dt?
Kun je nagaan
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef lezzer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk in dat Thaise centrum?
Ja, vooral dat laatste, daar was ik benieuwd naarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.
En ik woon op Flata islandquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er staat 'Inrichting, cadeauartikelen, Thaise levensmiddelen en happy endings'.
Dykert is trouwens een achternaam in het Zweeds.
The more you know..
oeh, lezzer, ga jij met sing airlines?! Dat vond ik zoooooo'n fijne maatschappij. Van die schattige vrouwtjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef lezzer het volgende:
Ik moet er nog eentje....![]()
Tenminste, waarschijnlijk.
smsje:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vlinders vies.
Leuk van een afstandje, maar van dichtbij zijn het gewoon wormpjes met vleugels.
Je moet je er niet te veel bij voorstellen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |