Dat bedenk ik altijd on the flyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En verder? Ketchup of saus, uitje?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
Na het werk nog een kop koffie gedaan met een vriendin, prioriteiten he![]()
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Jij gaat niet werken omdat je "er niet uit ziet"?
Al iets van pijnstillers gehad? Bij jou is het nu ochtend toch? Nergens voor nodig om een hele dag je kut te voelen (afhankelijk van de oorzaak uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk zie er niet uit omdat ik me belabberd voel.
En mijn haar zit wel goed en mijn outfit is tip top in orde.
geen katerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Al iets van pijnstillers gehad? Bij jou is het nu ochtend toch? Nergens voor nodig om een hele dag je kut te voelen (afhankelijk van de oorzaak uiteraard)
Ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een heel leuk geboortekaartje gekregen vandaag![]()
Prima! Geef maar een brul als je het zeker weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie en Wiebel, die magnetron zou ik best willen hebben eigenlijk![]()
volgende week zaterdag mag ik toch al afreizen naar het mooie brabant, even kijken of het een beetje op de route ligt, mag ik hem reserveren?
Bevalt het tot nu toe?quote:
is defensie aan besparen op oefenmunitie en oefenterreinen en oefenen jullie nu op de golfbaanquote:
Dat zou geen probleem zijn met de infanterie. Artillerie en Luchtmacht zou wel wat klachten gaan opleveren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is defensie aan besparen op oefenmunitie en oefenterreinen en oefenen jullie nu op de golfbaan![]()
Arme golfers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Artillerie kan best met een katapult en jeu-de-boul ballen oefenen
quote:
Het is nog wat onwennig, want mijn opdracht moet ik zelf vormgeven, maar het bevalt goed. Het bedrijf is in ieder geval erg leuk.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Het is nog wat onwennig, want mijn opdracht moet ik zelf vormgeven, maar het bevalt goed. Het bedrijf is in ieder geval erg leuk.
uhh, als je een houwitser granaat op je dak krijgt ben je toch ook niet blijquote:
Alleen met uitjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Wiebelkont het volgende:
@ TT - bedoelen we hier het gewraakte Anti-Virus programma?.
Ik ken geen enkele golfer die dat is overkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhh, als je een houwitser granaat op je dak krijgt ben je toch ook niet blij
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Wiebelkont het volgende:
@ TT - bedoelen we hier het gewraakte Anti-Virus programma?.
Dat dus, ja. Is het niet meer wat het was?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het er een tijd geleden ook afgeknikkerd, "vroeger"was het wel een goed programma
Met Sake?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Een middag met een crematie afgesloten met een avondje sushi.
Je moet dingen toch compenseren...
De vader van een goede vriendin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goede afsluiter dan![]()
Was het iemand die je goed kende?
Leuk voor de kleine. En lekker voor het hele gezin aan het eind van het jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
En ons kleine nichtje is inmiddels ook al weer een jaar.
Cadeautip: Een konijn...
[ afbeelding ]
Yes, hij is nu pas 2 maanden en past al nauwelijks in het aangeschafte hokje...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk voor de kleine. En lekker voor het hele gezin aan het eind van het jaar.
Grote konijnen zijn cool!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jee......quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vader van een goede vriendin.
We kenden hem al een jaartje of 35...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, hij is nu pas 2 maanden en past al nauwelijks in het aangeschafte hokje...
Gecondoleerd, MM.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vader van een goede vriendin.
We kenden hem al een jaartje of 35...
En dat ook natuurlijk.quote:
Heb niet zoveel te melden eigenlijk.quote:
Gooi er eens een leuk nummer in danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb niet zoveel te melden eigenlijk.
Ben moe, rare dagen dit altijd.
Zit een beetje oude muziek te draaien en dat bevalt me nu wel zo...
Doe dan gelijk twee konijnen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuk nummer in dan
Ga ik zo ook maar doen, stort langzaam in...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar eens een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
Morgen graag een verslag, minimaal 2 a-4tjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar eens een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
Dan sluit ik toepasselijk af met deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Morgen graag een verslag, minimaal 2 a-4tjes
(ik ga zo ook, morgenvroeg gezellig een bekertje zaad afleveren in het ziekenhuis)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan sluit ik toepasselijk af met deze:
Succes!
Voorlopig nog niet denk ik hoor, eerst nog wat resultaten verzamelenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wanneer hoor jij weer meer LB??
ok dan laat ik je nu weer met rust maar succesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet denk ik hoor, eerst nog wat resultaten verzamelen
Dit weekend gewoon weer mn maandelijkse d-day, dus we wachten in spanning afquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ok dan laat ik je nu weer met rust maar succes
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon weer mn maandelijkse d-day, dus we wachten in spanning af![]()
Met een beetje pech moet ik zaterdag ongesteld een heel concert zingen (en dus staan met een zere rug)
Wel gaaf dat hij op zulke plekken komt voor zijn werk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf MaJo
Mijn vriend gaat misschien in juni ofzo naar China voor een congres, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met wat jij daar voor reis gaat maken!
Naja, wel een beetje, maar over het algemeen zitten ze wel vrij vast aan de stad waar het congres is, en zijn er hooguit 1 of 2 dagen voor / na het congres.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gaaf dat hij op zulke plekken komt voor zijn werk!Kan hij dan ook nog iets van het land zien of heeft hij daar geen tijd voor?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
En de reis is geboekt naar.... ChinaDe Vietnamreis zat helaas al vol dus hebben we toch voor China gekozen. Vond het wel jammer maar China is wel 5 dagen langer dus zijn we 3 weken weg
En Hong Kong zit bij deze reis inbegrepen dus dat is ook tof
Iemand hier wel eens in China geweest?
Even bijlezen
Ja je bent er wel vrij kort natuurlijk. Maar wel gaaf hoor dat hij op zulke plekken komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naja, wel een beetje, maar over het algemeen zitten ze wel vrij vast aan de stad waar het congres is, en zijn er hooguit 1 of 2 dagen voor / na het congres.
Maar er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om er een vakantie aan vast te plakkendat hebben we 2 jaar geleden in San Francisco gedaan, en is in november 2012 het plan voor Ottawa
Dat is altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Top! Ik ben nooit in China geweest maar een ex-collega heeft er zes weken rondgetrokken en was laaiend enthousiast. Wordt vast geweldig!
Iets leuks hebben om naar uit te kijken is ook leuk, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk om te horenIk heb er ook ontzettend veel zin in! Nu alleen 6,5 maand wachten
Absoluutquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Iets leuks hebben om naar uit te kijken is ook leuk, toch?
Hij deed een PhDquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je bent er wel vrij kort natuurlijk. Maar wel gaaf hoor dat hij op zulke plekken komtWat voor werk doet hij eigenlijk?
Ja dat van San Francisco kan ik me wel herinneren, dat is wel tofEn Canada lijkt me ook fantastisch!
Een paar weken geleden ben ik bij een concert van ze geweest en daar heb ik me prima vermaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet helemaal mijn ding![]()
Ik luister Heideroosjes![]()
De kuur is bijna klaar (denk alleen vandaag en morgen nog) en het gaat de goede kant op.quote:
Ik twijfel nog of ik wel zin heb om in het babytopic te posten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ah joh, gewoon knippen en plakken...hoef je het niet nog een keer te typen
Daar ging het gisteravond misquote:Op woensdag 25 januari 2012 06:31 schreef Soempie het volgende:
En dan oppassen dat dat uur niet langer wordt.
Powernaps werken bij mij als een trein, maar dan wel op de bank, niet op bed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:33 schreef Soempie het volgende:
Dat dacht ik al.
Ik kan dat dus niet, een powernap. Dan voel ik me daarna vrij waardeloos juist.
Ja, die goeie ouwe tijd.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:34 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik ga even WIDM inhalen.![]()
Gister de laatste van House gekeken met Sven. Net of we geen baby hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:24 schreef Cobra4 het volgende:
What a beautiful morning, what a beautiful day.
Toch goed dat jullie de aanbeveling van Cobra en mij overgenomen hebben. Ik neem aan dankzij onze sterke argumenten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
En de reis is geboekt naar.... ChinaDe Vietnamreis zat helaas al vol dus hebben we toch voor China gekozen. Vond het wel jammer maar China is wel 5 dagen langer dus zijn we 3 weken weg
Even bijlezen
Die straf had veel hoger mogen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm kwalijke zaak. Opdracht geven te schieten, snel en veel...24 dode burgers....3 maanden celstraf: http://www.nu.nl/buitenla(...)raf-vs-militair.html
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die straf had veel hoger mogen zijn.
Fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die straf had veel hoger mogen moeten zijn.
Laten we beginnen met een bod van 50 jaar.quote:
Ben er nooit geweest, maar staat nog op de wishlist.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fixed
Wat ik me onderweg afvroeg: LB, jij werkte toch bij de BelTel? Doe je dat nog steeds?
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Etcie, heb ik iets gemist of is je contract nog niet definitief?
Nou?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Etcetera het volgende:
Of ik even naar Mechelen kan komen, morgen of vrijdag
Soempie was blij dat het na 9 maanden ophieldquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Wie bedenkt dat nou? 9 maanden? Wat is er met een jaarabonnement gebeurd?
Ja, maar die zit aan een wurgcontract voor de rest van haar levenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Soempie was blij dat het na 9 maanden ophield
Nou, dat valt bijzonder meequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kijk, het wordt steeds professioneler. Goed bezig Nem
WTF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
Lachwekkend dat debat over openbaring van partij inkomsten.
De SP wil dat giften van bv grote bedrijven openbaar gemaakt worden. Maar dan alleen voor andere partijen. Voor hen zelf vinden ze dat te lastig omdat ze dan extra personeel moeten aannemen voor het registreren van de giften e.d.![]()
Waarop de PvdA vraagt waarom de boekhouder van hun partij niet gewoon een uitdraai kan maken van alle inkomsten omdat die, als het goed is, alle giften inboekt.
SP:.... euhm ....... euhm ....... Maar onze partij laat zich niet omkopen dus dit is onnodig!
De overigen:![]()
![]()
Ik zit het nu te volgen via tweedekamer.nl SP is net klaar met spreken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Serieus, dat verzint toch geen hond?
Iedereen is gelijk maar de één is nét iets gelijker dan de ander.
Was dit op TV?
Indeed, toast to the Haggis tonight, ook in huize MadMaster!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
@MM en Jojo, het is weer die dag:
Fair fa' your honest, sonsie face,
Great chieftain o' the puddin'-race!
Aboon them a' ye tak yer place,
Painch, tripe, or thairm:
Weel are ye wordy o' a grace
As lang's my airm.
The groaning trencher there ye fill,
Your hurdies like a distant hill,
Your pin wad help to mend a mill
In time o need,
While thro your pores the dews distil
Like amber bead.
His knife see rustic Labour dicht,
An cut you up wi ready slicht,
Trenching your gushing entrails bricht,
Like onie ditch;
And then, Oh what a glorious sicht,
Warm-reekin, rich!
Then, horn for horn, they stretch an strive:
Deil tak the hindmaist, on they drive,
Till a' their weel-swall'd kytes belyve
Are bent like drums;
Then auld Guidman, maist like to rive,
'Bethankit' hums.
Is there that ower his French ragout,
Or olio that wad staw a sow,
Or fricassee wad mak her spew
Wi perfect scunner,
Looks down wi' sneering, scornfu view
On sic a dinner?
Poor devil! see him ower his trash,
As feckless as a wither'd rash,
His spindle shank a guid whip-lash,
His nieve a nit:
Thro bloody flood or field to dash,
Oh how unfit!
But mark the Rustic, haggis-fed,
The trembling earth resounds his tread,
Clap in his wallie nieve a blade,
He'll make it whissle;
An legs an arms, an heads will sned,
Like taps o thrissle.
Ye Pow'rs, wha mak mankind your care,
And dish them out their bill o fare,
Auld Scotland wants nae skinking ware
That jaups in luggies:
But, if Ye wish her gratefu prayer,
Gie her a Haggis!
Slainte. Here's tae wee Robbie Burns.
Wat een dropveterpartij is het toch ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
Lachwekkend dat debat over openbaring van partij inkomsten.
De SP wil dat giften van bv grote bedrijven openbaar gemaakt worden. Maar dan alleen voor andere partijen. Voor hen zelf vinden ze dat te lastig omdat ze dan extra personeel moeten aannemen voor het registreren van de giften e.d.![]()
Waarop de PvdA vraagt waarom de boekhouder van hun partij niet gewoon een uitdraai kan maken van alle inkomsten omdat die, als het goed is, alle giften inboekt.
SP:.... euhm ....... euhm ....... Maar onze partij laat zich niet omkopen dus dit is onnodig!
De overigen:![]()
![]()
Maar op het moment (volgens een kale blaffert dan) wel de grootste van Nederlandquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een dropveterpartij is het toch ook.
Die peilingen zijn ook altijd weer dubieus. Eerst maar eens verkiezingen afwachtenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar op het moment (volgens een kale blaffert dan) wel de grootste van Nederland
johquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Die peilingen zijn ook altijd weer dubieus. Eerst maar eens verkiezingen afwachten.
Brinkman stond net al te schuimbekken dat de namen van Henk en Ingrid dan op straat zouden komen te liggen als die 5000 willen doneren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het standpunt van de PVV is veel interessanter, die willen de weet niet omdat ze dan voor het eerst openheid moeten geven over hoe ze aan hun geld komen...
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het meest, omdat ze geen partij zijn zijn ze volledig afhankelijk van derden, of zoiets. En aangezien sommige mensen ze misschien wel heimelijk willen steunen maar niet openbaar kan dit Geertje wel eens veel geld gaan schelen...
De PVV blijft toch een partij met een luchtje
Dat kun je zo opzoeken dus met die lijst van vorige week.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Hoeveel Henk's en Ingrid's zouden er zijn geboren vorig jaar?
22x alleen maar bleren, de boel onderpoepen en niet voor rede vatbaar. Dat klinkt inderdaad als het electoraat van de PVVquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:40 schreef PhysicsRules het volgende:
18x Henk, 4x Ingrid
Dat zijn dus 22 extra stemmen voor Blonde Geert.
Ik kan me een gevalletje TON herinneren...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brinkman stond net al te schuimbekken dat de namen van Henk en Ingrid dan op straat zouden komen te liggen als die 5000 willen doneren.
En is de PVV wel de enige die daar bang voor is?
Ja maar dat bestaat niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me een gevalletje TON herinneren...
Wel op gemeentelijk niveau, helaas.quote:
Twee wethouders zelfs, in Alkmaar en Den Helderquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indeed, toast to the Haggis tonight, ook in huize MadMaster!!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Situation has changed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:40 schreef PhysicsRules het volgende:
18x Henk, 4x Ingrid
Dat zijn dus 22 extra stemmen voor Blonde Geert.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef Mark het volgende:
[..]
22x alleen maar bleren, de boel onderpoepen en niet voor rede vatbaar. Dat klinkt inderdaad als het electoraat van de PVV
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
Heb LB een PM gestuurd.
Kijk dan, wat ze voor Mattís heeft gemaakt![]()
:
[ afbeelding ]
En ook bijpassende slofjes. Die staan naast de spaarpot die hij namens de SC heeft gekregen (zou ik nog op de foto zetten):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En wil Etcie nog bedanken voor het kaartje en B. en jullie ook nog een keer![]()
[ afbeelding ]
En die schurk wordt al veel te groot! Past nog maar net in maat 56.Dit pakje verzoop hij vorige week nog in.
En nu ga ik de was die ook op de foto staat doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, we kunnen weer lachen. Het debat gaat weer beginnen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Jullie bedankt voor het geboortekaartje
Rocky is er niets bijquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
Heb LB een PM gestuurd.
:
[ afbeelding ]
quote:
Burns Night? Hoe vieren jullie dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
@MM en Jojo, het is weer die dag:
[knipje...]
Slainte. Here's tae wee Robbie Burns.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Burns Night? Hoe vieren jullie dat?
datquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit keer helaas niet op deze wijze:
Maar ik drink er wel een goed glas Whisky op.
En dat ook inderdaadquote:
Ik ga niet verder kijken. Gaat nu over dwangbehandeling. Daar kan ik niet om lachen.quote:
Dat was zeker de doorslaggevende factorquote:Op woensdag 25 januari 2012 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Toch goed dat jullie de aanbeveling van Cobra en mij overgenomen hebben. Ik neem aan dankzij onze sterke argumenten?
telt 1,5 dag voor een vergadering? Ja, dan ben ik in China geweest. Shanghai.
Ik ga zeker uitgebreid verslag doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, maar staat nog op de wishlist.
Kom maar op met je reisverslag en foto's tzt...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:02 schreef Soempie het volgende:
Heb LB een PM gestuurd.
:
[ afbeelding ]
En ook bijpassende slofjes. Die staan naast de spaarpot die hij namens de SC heeft gekregen (zou ik nog op de foto zetten):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En wil Etcie nog bedanken voor het kaartje en B. en jullie ook nog een keer![]()
[ afbeelding ]
En die schurk wordt al veel te groot! Past nog maar net in maat 56.Dit pakje verzoop hij vorige week nog in.
En nu ga ik de was die ook op de foto staat doen.
Om eerlijk te zijn, normaal niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Burns Night? Hoe vieren jullie dat?
haggis is heerlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
En haggis is wel lekker?
In Schotland heb ik dat toen niet gegeten...laf he.
Absoluut, het is gewoon een goed gekruid gehakt gerechtquote:
Gewoon een keer doen.quote:In Schotland heb ik dat toen niet gegeten...laf he.
Je kan beter weten wat er in zit en er achter komen dat dat prima smaakt en dat je er echt niet ziek van wordt, dan dat je bijv. denkt een kalfsgehaktbal te eten, terwijl er maar 30% vlees van een koe/kalf in zit...quote:
Kijk, dat is het ook he. Ik ga nooit Haggis bestellen want ik hou niet van lever en nieren enzo. Dus ga ik niet het risico nemen ergens een hoofdgerecht te bestellen dat ik na één hap uitkots. Maar als iemand anders het neemt zou ik wel weer een hapje proeven (denk ik). Waarschijnlijk vind ik het dan nog niet lekker, maar dan weet ik het tenminstequote:Op woensdag 25 januari 2012 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, het is gewoon een goed gekruid gehakt gerecht
Onlangs was er in Edinburgh een jong Nederlands meisje die ook geen haggis durfde te eten in het restaurant.
Haar vader bestelde het wel voor zichzelf en het eindresultaat was dat dochter het, na een hapje te hebben geprobeerd, op zat te eten...
[..]
Gewoon een keer doen.
In Schotland hebben ze uiteraard de echte haggis, hier bij sommige restaurants iets wat er slechts op lijkt vanwege de warenwet hier die sommige ingrediënten niet toestaat...
sowieso blijft het een tof cadeau!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:01 schreef MaJo het volgende:
Damn China gaat misschien ook niet doorMijn moeder had de trombosedienst gebeld om te vragen of mijn vader in China gewoon bloed kan prikken en dergelijke. Dat is geen enkel probleem maar ze vertelde dat zijn cardioloog wel toestemming moet geven of hij wel naar China mag
Dat moeten we nu dus afwachten en anders wordt het toch Amerika
Misschien dat de VS wel wat veiliger is met betere gezondheidszorgquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het boeken alleen al is een avontuurZou China of VS veel uitmaken voor een cardioloog?
Dat sowieso! Als China toch niet doorgaat dan ben ik ook erg blij met Amerika! En de gezondheid van mijn vader gaat sowieso voor natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sowieso blijft het een tof cadeau!
en die sites komen eraan, ik ben een beetje laks![]()
Hoeveel uur slaap jij nou gemiddeld per dag?quote:
We hebben hetzelfde gekeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zag gister trouwens beef wellington op tv en dacht: dat moet lekker zijn, dat ga ik ook proberen en dan mislukt het volledig
Normaal een uur of 7 à 8 maar dan moet ik op mijn vrije dag (vandaag) bijtukken anders red ik de rest van de week nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap jij nou gemiddeld per dag?
Oh, die magnetron gaat hem niet worden trouwens, want ik moet dan wel naar Brabant volgend weekend, maar ik zag dat het een uur omrijden is om dat ding bij jullie op te halen. Met mijn auto kost dat meer dan een nieuwe keukenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gekeken.![]()
Leek me ook erg lekker.
Masterchef Australia.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben hetzelfde gekeken.![]()
Leek me ook erg lekker.
Was jij niet degene die abo's liep te promoten, omdat die zo goed waren tegen reclame-uitingen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:29 schreef Bart het volgende:
Hier ook even nog een schaamteloze spampost waarmee toffe prijzen te winnen zijn:
Win de blu-ray en een T-shirt van Melancholia!
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Misschien kan Wiebelsoemp nog van wat labels voorzien worden?.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij niet degene die abo's liep te promoten, omdat die zo goed waren tegen reclame-uitingen?
De Senior of Junior versie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Masterchef Australia.![]()
Zoveel leuker dan dat suffe Masterchef UK...
Klopt! Met een abo kun je ook foes instellen, zie je zijn/haar posts niet meer!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij niet degene die abo's liep te promoten, omdat die zo goed waren tegen reclame-uitingen?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:36 schreef iamredleader het volgende:
Zo, een MaJo gedaan, maar om te zeggen dat ik me beter voel...
Op werk is het ook een ziekenboeg, het heerst verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Heeft Jaïr een virusje mee naar huis gebracht?
LB, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Jeeeek, Soemp ik ben blij dat je de slofjes & wantjes leuk vindtBen op mn werk dus kan de foto's nog niet zien, maar ik kan niet wachten!
Werkt alleen niet bij crew toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt! Met een abo kun je ook foes instellen, zie je zijn/haar posts niet meer!
Wraakquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op werk is het ook een ziekenboeg, het heerst verschrikkelijkdus voor hetzelfde geld is het straks omgekeerd, en steek ik via Jair de creche aan
Met custom CSS kun je wel wat voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Werkt alleen niet bij crew toch?
[..]
Wraak![]()
Ah, daar ben ik te lui voor, en bovendien heb ik de enige user die ik echt niet kon luchten of zien al in geen tijden meer gespot.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Met custom CSS kun je wel wat voor elkaar krijgen.
Wie is dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, daar ben ik te lui voor, en bovendien heb ik de enige user die ik echt niet kon luchten of zien al in geen tijden meer gespot.
Ik zou het serieus niet meer weten. Er waren een paar jaar geleden meerdere users met zo'n UI van een kotsende pompoen, één daarvan.quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gaan 4Squaren, zijn hier nog mensen die dat ook doen? Ik vind het, tot nu toe, wel grappig
Doe jij aan squaredance.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gaan 4Squaren, zijn hier nog mensen die dat ook doen? Ik vind het, tot nu toe, wel grappig
Ik niet, vind het een van de meest nutteloze social media-dingen die er isquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Is wel zo gezellig bij een restaurantbezoek hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh dat, vind ik volslagen nutteloos. Ik vind het compleet onnodig dat anderen eten waar ik ben.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, vind het een van de meest nutteloze social media-dingen die er is
Oh dat, die heb ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Etcetera het volgende:
Social media website, je kunt inchecken als je op locaties bent (en zelf locaties toevoegen). En je kunt tips e.d. achterlaten met leuke dingen om te doen. Bij x-aantal inchecks kun je Mayor worden van een locatie![]()
Je kunt awards/punten winnen dus het heeft een soort wedstrijdelement.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat, die heb ik ookIk dacht dat je een spel bedoelde ofzo
Ik doe er helemaal niks mee eigenlijk, zie inderdaad de toegevoegde waarde niet zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
Ik had G. beloofd om de vaat en de was te doen maar ik heb nog helemaal niks gedaan en over een uur komt hij thuis
Laat ik maar eens aan de slag gaan
Wat een bekend verhaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
Ik had G. beloofd om de vaat en de was te doen maar ik heb nog helemaal niks gedaan en over een uur komt hij thuis
Ik heb er wel van gehoord, maar ik schrik ervan mezelf tot burgemeester van mijn eigen huis te benoemen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Etcetera het volgende:
Social media website, je kunt inchecken als je op locaties bent (en zelf locaties toevoegen). En je kunt tips e.d. achterlaten met leuke dingen om te doen. Bij x-aantal inchecks kun je Mayor worden van een locatie![]()
Liever koning van je kasteel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, maar ik schrik ervan mezelf tot burgemeester van mijn eigen huis te benoemen...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Psssst, Wiebel!
[ afbeelding ]
Ik zeg doen![]()
Als ik Schoolbank.nl mag geloven, dan heb jij bij mij op school gezetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
Psssst, Wiebel!
[ afbeelding ]
Ik zeg doen![]()
Psssst, Wiebel!
[ afbeelding ]
Ik zeg doen![]()
Ik niet, zeker niet als mensen alleen maar laten weten waar ze zijn of waar ze ingecheckt hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Ervaring mee?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Internettechnisch is een veel voorkomende naam erg makkelijk![]()
Zolang je geen naamgenoot hebt die van vreemde pr0n houdt ten minste
Het eerste wel, ik ben onGooglebaar dankzij mijn vele naamgenoten, het tweede niet gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ervaring mee?![]()
Ik kwam wel langs een oud klasgenoot/vriendje van vroeger. Die was altijd al vreemd, en op de middelbare school bij ons raakte die kerel helemaal van zijn pad.
Zit ik op Schoolbank te kijken, geeft 'ie allemaal debiele commentaren over de scholen waar 'ie op heeft gezeten. Veel dingen met seks, roken, fietsen stelen
Dat zet je toch niet op zo'n site?
Echt een druif
Gauw inloggen met zijn allenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Voor de afwisseling: Mijn ING is beschikbaar...
Niets op P2000?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Er cirkelt hier al een half uur een helicopter boven onze wijk.
Ik ben benieuwd naar het nieuws vanavond...
http://www.p2000zhz-rr.nl/p2000-regio-amsterdam-amstelland.htmlquote:
Best mogelijk. Maar volgens mij doen ze dat meestal overdag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn ze niet gewoon op zoek naar plantages?
's Avonds?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier veel vliegtuigen richting Schiphol, maar geen heli's voor inmiddels meer dan een half uur...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, hier vliegen om de haverklap helikopters en chinooks over...
Ligt er al sneeuw op de daken dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er al sneeuw op de daken dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, hier vliegen om de haverklap helikopters en Chinooks over...
twitter:wendydeliefde twitterde op woensdag 25-01-2012 om 20:57:35Helikopter cirkelt rond omgeving Lidl Amsterdam-Geuzenveld Aalbersestraat. Wie weet meer? #dtv #Amsterdam #helikopter reageer retweet
twitter:PJCocu twitterde op woensdag 25-01-2012 om 20:43:52Wat zoekt de Politie heli boeven Amsterdam Geuzenveld #dtv reageer retweet
Hier vloog vanmiddag nog een Chinook langs. Denk dat Bea boodschappen ging doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, hier vliegen om de haverklap helikopters en Chinooks over...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Chapeau LB, chapeau.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind de foto's zo leukEn wat is Mattis al gegroeid joh! Een heel eigen gezichtje zo! En die haartjes
![]()
Heb vanochtend ook mijn vriendin hier een paar cadeau gedaan en die ging vanmiddag ook met dr zoontje naar buiten en dan mocht ie ook zn nieuwe wantjes aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Weet ik, dat is meer Glize Rijenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier vloog vanmiddag nog een Chinook langs. Denk dat Bea boodschappen ging doen.
Trouwens, Chinooks gebruiken ze niet voor plantages zoeken
In ieder geval niet in NL
Ik durf daar geen antwoord op te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af óf we nog wel Chinooks gaan zien/horen tijdens Campzone dit jaar![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Chapeau LB, chapeau.Nee nog niet, maar ik denk dat ik die zometeen even opzet als mn vriend ook thuis is, die wil dat vast ook wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net weer even het laatste deel gekeken. Stiekem toch weer een traan in mijn ooghoek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik denk dat ik die zometeen even opzet als mn vriend ook thuis is, die wil dat vast ook wel zien
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net weer even het laatste deel gekeken. Stiekem toch weer een traan in mijn ooghoek.
Een wekelijks terugkerend probleemquote:
Mission failed dus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een wekelijks terugkerend probleem![]()
Maar de vaat is gedaan en een groot deel van de was ook
Deal! 3 uur beeld. Veel plezier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik het filmpje bekeken heb laat ik je weten hoe het hier met de waterlanders ging
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal! 3 uur beeld. Veel plezier..
Ik ben juist wel tevredenquote:
3 afleveringen van een uur.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Zo lang?? Dat had ik nog niet gezien
Dat gaan we vanavond lang niet redden, maar een stukje kunnen we natuurlijk wel kijken.
KT rules!!!!!!quote:
Geen idee of jij dit ook leuk gaat vinden. Maar hier deel 1:quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Zo ja, dan berust ik in mijn lot...
Ik ben wel benieuwd. Zag al mensen die Werchter alweer best okay vindenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Morgen worden de eerste namen voor Exit (in Servie) bekend gemaaktDaar gaan wij (G. ik nem + nog veel meer
) waarschijnlijk heen
Kende jij KT nog niet dan?quote:
Zag het ook ja. Vind het zelf nog niet heel spannend eerlijk gezegd, veel herhaling zoals altijd. Maar er zat ook wel wat goeds tussenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Zag al mensen die Werchter alweer best okay vinden
Ja, ik denk er hetzelfde over. Paar vette dingen, paar herhalingen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zag het ook ja. Vind het zelf nog niet heel spannend eerlijk gezegd, veel herhaling zoals altijd. Maar er zat ook wel wat goeds tussenBen ook heel benieuwd!
Het nummer niet... "Suddenly I See" was hèt Kappa nummerquote:
Als ik kijk naar de andere festivals in die periode dan hoop ik wel op flink wat namenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik denk er hetzelfde over. Paar vette dingen, paar herhalingen.
Vraag me af hoeveel namen er morgen bekend gemaakt worden.
Deze is ook erg leuk (en ook bekend)quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het nummer niet... "Suddenly I See" was hèt Kappa nummer
En een nummer op mijn MP3-speler.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het nummer niet... "Suddenly I See" was hèt Kappa nummer
Dan ben ik bij Splendid. Maar lees het wel als ik terugbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de andere festivals in die periode dan hoop ik wel op flink wat namenMorgenavond wordt het bekend
Die ken ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is ook erg leuk (en ook bekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |