Dat bedenk ik altijd on the flyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En verder? Ketchup of saus, uitje?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
Na het werk nog een kop koffie gedaan met een vriendin, prioriteiten he![]()
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Jij gaat niet werken omdat je "er niet uit ziet"?
Al iets van pijnstillers gehad? Bij jou is het nu ochtend toch? Nergens voor nodig om een hele dag je kut te voelen (afhankelijk van de oorzaak uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk zie er niet uit omdat ik me belabberd voel.
En mijn haar zit wel goed en mijn outfit is tip top in orde.
geen katerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Al iets van pijnstillers gehad? Bij jou is het nu ochtend toch? Nergens voor nodig om een hele dag je kut te voelen (afhankelijk van de oorzaak uiteraard)
Ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een heel leuk geboortekaartje gekregen vandaag![]()
Prima! Geef maar een brul als je het zeker weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Soempie en Wiebel, die magnetron zou ik best willen hebben eigenlijk![]()
volgende week zaterdag mag ik toch al afreizen naar het mooie brabant, even kijken of het een beetje op de route ligt, mag ik hem reserveren?
Bevalt het tot nu toe?quote:
is defensie aan besparen op oefenmunitie en oefenterreinen en oefenen jullie nu op de golfbaanquote:
Dat zou geen probleem zijn met de infanterie. Artillerie en Luchtmacht zou wel wat klachten gaan opleveren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is defensie aan besparen op oefenmunitie en oefenterreinen en oefenen jullie nu op de golfbaan![]()
Arme golfers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Artillerie kan best met een katapult en jeu-de-boul ballen oefenen
quote:
Het is nog wat onwennig, want mijn opdracht moet ik zelf vormgeven, maar het bevalt goed. Het bedrijf is in ieder geval erg leuk.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Het is nog wat onwennig, want mijn opdracht moet ik zelf vormgeven, maar het bevalt goed. Het bedrijf is in ieder geval erg leuk.
uhh, als je een houwitser granaat op je dak krijgt ben je toch ook niet blijquote:
Alleen met uitjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Wiebelkont het volgende:
@ TT - bedoelen we hier het gewraakte Anti-Virus programma?.
Ik ken geen enkele golfer die dat is overkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhh, als je een houwitser granaat op je dak krijgt ben je toch ook niet blij
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Wiebelkont het volgende:
@ TT - bedoelen we hier het gewraakte Anti-Virus programma?.
Dat dus, ja. Is het niet meer wat het was?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het er een tijd geleden ook afgeknikkerd, "vroeger"was het wel een goed programma
Met Sake?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Een middag met een crematie afgesloten met een avondje sushi.
Je moet dingen toch compenseren...
De vader van een goede vriendin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goede afsluiter dan![]()
Was het iemand die je goed kende?
Leuk voor de kleine. En lekker voor het hele gezin aan het eind van het jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
En ons kleine nichtje is inmiddels ook al weer een jaar.
Cadeautip: Een konijn...
[ afbeelding ]
Yes, hij is nu pas 2 maanden en past al nauwelijks in het aangeschafte hokje...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk voor de kleine. En lekker voor het hele gezin aan het eind van het jaar.
Grote konijnen zijn cool!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jee......quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vader van een goede vriendin.
We kenden hem al een jaartje of 35...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, hij is nu pas 2 maanden en past al nauwelijks in het aangeschafte hokje...
Gecondoleerd, MM.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vader van een goede vriendin.
We kenden hem al een jaartje of 35...
En dat ook natuurlijk.quote:
Heb niet zoveel te melden eigenlijk.quote:
Gooi er eens een leuk nummer in danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb niet zoveel te melden eigenlijk.
Ben moe, rare dagen dit altijd.
Zit een beetje oude muziek te draaien en dat bevalt me nu wel zo...
Doe dan gelijk twee konijnen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuk nummer in dan
Ga ik zo ook maar doen, stort langzaam in...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar eens een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
Morgen graag een verslag, minimaal 2 a-4tjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga maar eens een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
Dan sluit ik toepasselijk af met deze:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Morgen graag een verslag, minimaal 2 a-4tjes
(ik ga zo ook, morgenvroeg gezellig een bekertje zaad afleveren in het ziekenhuis)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan sluit ik toepasselijk af met deze:
Succes!
Voorlopig nog niet denk ik hoor, eerst nog wat resultaten verzamelenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wanneer hoor jij weer meer LB??
ok dan laat ik je nu weer met rust maar succesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet denk ik hoor, eerst nog wat resultaten verzamelen
Dit weekend gewoon weer mn maandelijkse d-day, dus we wachten in spanning afquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ok dan laat ik je nu weer met rust maar succes
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon weer mn maandelijkse d-day, dus we wachten in spanning af![]()
Met een beetje pech moet ik zaterdag ongesteld een heel concert zingen (en dus staan met een zere rug)
Wel gaaf dat hij op zulke plekken komt voor zijn werk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf MaJo
Mijn vriend gaat misschien in juni ofzo naar China voor een congres, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met wat jij daar voor reis gaat maken!
Naja, wel een beetje, maar over het algemeen zitten ze wel vrij vast aan de stad waar het congres is, en zijn er hooguit 1 of 2 dagen voor / na het congres.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gaaf dat hij op zulke plekken komt voor zijn werk!Kan hij dan ook nog iets van het land zien of heeft hij daar geen tijd voor?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
En de reis is geboekt naar.... ChinaDe Vietnamreis zat helaas al vol dus hebben we toch voor China gekozen. Vond het wel jammer maar China is wel 5 dagen langer dus zijn we 3 weken weg
En Hong Kong zit bij deze reis inbegrepen dus dat is ook tof
Iemand hier wel eens in China geweest?
Even bijlezen
Ja je bent er wel vrij kort natuurlijk. Maar wel gaaf hoor dat hij op zulke plekken komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naja, wel een beetje, maar over het algemeen zitten ze wel vrij vast aan de stad waar het congres is, en zijn er hooguit 1 of 2 dagen voor / na het congres.
Maar er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om er een vakantie aan vast te plakkendat hebben we 2 jaar geleden in San Francisco gedaan, en is in november 2012 het plan voor Ottawa
Dat is altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Top! Ik ben nooit in China geweest maar een ex-collega heeft er zes weken rondgetrokken en was laaiend enthousiast. Wordt vast geweldig!
Iets leuks hebben om naar uit te kijken is ook leuk, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk om te horenIk heb er ook ontzettend veel zin in! Nu alleen 6,5 maand wachten
Absoluutquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Iets leuks hebben om naar uit te kijken is ook leuk, toch?
Hij deed een PhDquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je bent er wel vrij kort natuurlijk. Maar wel gaaf hoor dat hij op zulke plekken komtWat voor werk doet hij eigenlijk?
Ja dat van San Francisco kan ik me wel herinneren, dat is wel tofEn Canada lijkt me ook fantastisch!
Een paar weken geleden ben ik bij een concert van ze geweest en daar heb ik me prima vermaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet helemaal mijn ding![]()
Ik luister Heideroosjes![]()
De kuur is bijna klaar (denk alleen vandaag en morgen nog) en het gaat de goede kant op.quote:
Ik twijfel nog of ik wel zin heb om in het babytopic te posten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ah joh, gewoon knippen en plakken...hoef je het niet nog een keer te typen
Daar ging het gisteravond misquote:Op woensdag 25 januari 2012 06:31 schreef Soempie het volgende:
En dan oppassen dat dat uur niet langer wordt.
Powernaps werken bij mij als een trein, maar dan wel op de bank, niet op bed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:33 schreef Soempie het volgende:
Dat dacht ik al.
Ik kan dat dus niet, een powernap. Dan voel ik me daarna vrij waardeloos juist.
Ja, die goeie ouwe tijd.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:34 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik ga even WIDM inhalen.![]()
Gister de laatste van House gekeken met Sven. Net of we geen baby hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:24 schreef Cobra4 het volgende:
What a beautiful morning, what a beautiful day.
Toch goed dat jullie de aanbeveling van Cobra en mij overgenomen hebben. Ik neem aan dankzij onze sterke argumenten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
En de reis is geboekt naar.... ChinaDe Vietnamreis zat helaas al vol dus hebben we toch voor China gekozen. Vond het wel jammer maar China is wel 5 dagen langer dus zijn we 3 weken weg
En Hong Kong zit bij deze reis inbegrepen dus dat is ook tof
Iemand hier wel eens in China geweest?
Even bijlezen
Die straf had veel hoger mogen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm kwalijke zaak. Opdracht geven te schieten, snel en veel...24 dode burgers....3 maanden celstraf: http://www.nu.nl/buitenla(...)raf-vs-militair.html
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die straf had veel hoger mogen zijn.
Fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die straf had veel hoger mogen moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |