Clouso Meppel is gewoon een kroegje hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, tof. Jullie pakken het goed aan. Lokale kroegjes overslaan en meteen het clubcircuit in.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef Spelvout het volgende:
Weee
Mijn fasttrack heeft de optie om ook phantom power te doen maar die van jou niet dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er alleen net pas achter dat de Shure SM57 geen phantom power nodig heeft. Als ik een XLR > 1/4" connector had gekocht kon ik dus gewoon de guitar input op mijn FTP gebruiken
Oh, bij de brug-pickup krijg ik trouwens veel geruis en bij de "nek" pickup geen, zowel door de versterker als DI. Ik heb het met 3 verschillende kabels geprobeerd. Als ik de toon helemaal naar beneden draai heb ik nergens last vanWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef guitarist het volgende:
Iemand nog een Mexicaanse of Japanse Telecaster in de aanbieding?
Ah, ok. Ik ben niet zo bekend in Meppelquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Clouso Meppel is gewoon een kroegje hoor!
Ook geboden op die LC footswitches?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?
Voor de rest, dikke kans dat ik wat dingen win, dus als ik voor jullie wat mee moet nemen, roep maar!
Als je het hoogste bod hebt dan moet je hem ook echt kopen, of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?
Voor de rest, dikke kans dat ik wat dingen win, dus als ik voor jullie wat mee moet nemen, roep maar!
Ah, top. Mocht je die switches winnen, dan wil ik wel eentje die bij mijn Hornet past.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Ja, twee losse en de partij van 5.
Verder op versterkerbehuizingen, basversterker chassis [versterker zonder behuizing], speakerbehuizingen en laminaat
Wil toch echt laminaat in de slaapkamer en studeerkamer van de vriendin, beter voor haar astma.
Dus mensen, overbied me niet op die dingen, als je interesse in een dingetje hebt, dan komen we er wel uit.
Jepquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als je het hoogste bod hebt dan moet je hem ook echt kopen, of niet?
UIteraard mijn tweede gedachte toen ik ze zagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, top. Mocht je die switches winnen, dan wil ik wel eentje die bij mijn Hornet past.
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.quote:
Zelfde verhaal voor mijn toekomstige pershing!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
UIteraard mijn tweede gedachte toen ik ze zag
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.
Offcourse!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor mijn toekomstige pershing!
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien kan ik een overnemen. Op welke heb je geboden.
Mocht je winnen dan neem ik wel zo'n zwarte over.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mocht je winnen dan neem ik wel zo'n zwarte over.
Als je er van nog een af moet... heb mogelijk best wat interesse.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.
Dubstep! Nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/76G/
Spelen met elektro geluidjes is leuk
Nou kijk eens aan, dat gaat goedkomen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als je er van nog een af moet... heb mogelijk best wat interesse.
Ja, die kans is bijna 100%quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan, dat gaat goedkomen!
Dean, jij gaat er heen dus?
Vet! Alleen geen geldquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef guitarist het volgende:
Iemand nog een mengtafeltje kopen?
http://link.marktplaats.nl/523671539
Heel gaaf, maar ik kan er vrij weinig mee. Mijn eigen mengpaneel is in geen half jaar gebruikt ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef guitarist het volgende:
Iemand nog een mengtafeltje kopen?
http://link.marktplaats.nl/523671539
Waarom verbaast dat me niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
UIteraard mijn tweede gedachte toen ik ze zag
Jawel maar mijn condensator microfoon gebruikt die. De shure heeft die niet nodig dus die had ik op de gitaar input kunnen aansluiten -> dual mic setupquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn fasttrack heeft de optie om ook phantom power te doen maar die van jou niet dan ?
Weet niet of het dezelfde zijn, moet ik morgen/vrijdag even checken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me niet?![]()
Is het trouwens een idee om mijn cab jouw kant op te gooien zodat je een speaker daarvan in de Hornet kunt zetten?
Zijn dezelfde speakers toch?
Helaas geen buizentop meer nodig...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Er staan ook nog twee London City Bulldog tops op, een camo en een zwarte.
Nu heb ik wel interesse in andere dingen van die partij, maar kan het niet doen als ik met die twee tops blijf zitten.
Twee hier meedoen? Tops gaan dan voor 100 euro per stuk.
100 watt buizengeweld voor 100 euro, geen geld!
Gaat om dit:
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
*Jedimindtrickquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Helaas geen buizentop meer nodig...
Cool! Welke, en hoe duur?quote:
Nee, volume is op alle pickups hetzelfde. Ze zitten ook nog gewoon op fabriekshoogte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Is de brugpickup ook sterker van volume?
Als het goed is:quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als het goed is:
Advertentie staat er niet meer, maar dit stond er oa. in:quote:
Dacht een keer in dit topic zoiets gelezen te hebben.quote:X is 20, speelt gitaar en is gek op muziek, zit in de feestjescommissie van de uvh en werkt in een kroegje, komt uit Zutphen. Y is 19, speelt piano en zingt, komt uit Kampen. nouja beide hele leuke mensen in iedergeval. X en Y vinden het leuk om muziek te maken en het huis is lekker gehorig zodat ik zo afentoe lekker mee kan genieten.
Hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Kut, ook gewonnen. Dan de aanhanger maar mee![]()
Nou ja, je zit iig niet over de 10 gitaren heen hèquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog aan de vriendin uit leggen... Waar laat ik die zooi
Ruilen voor iets?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef guitarist het volgende:
Oké, iemand een London City Comet kopen. Zwart of Sunburst, 145 euro!
Dat scheeltquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, je zit iig niet over de 10 gitaren heen hè.
Enige wat ik nog moet is een flightcase voor mijn pedaaltjes en een MXR Micro Amp!quote:
145 is wel prijzig...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef guitarist het volgende:
Oké, iemand een London City Comet kopen. Zwart of Sunburst, 145 euro!
De minimum prijs op Marktplaats is (behalve een lelijk witte 2e handse) 170 euro hoor! ;-)quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
145 is wel prijzig...
even goed over nadenken....
en natuurlijk als je hem binnen hebt eerst een goede impressie van de gitaar
Misschien te combineren met dat ding wat Dean nog had voor 100 zoveel euro
Jawelquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik dacht trouwens dat Tokai die bekende gitaarmodellen (Les Paul, Explorer enz.) niet meer na mocht maken?
Heb alleen maar mooie. Wat zoek je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Als je, om je vriendin tevreden te stellen, nog een mooie gitaar kwijt moet, wil ik hem hier wel stallen.
Het liefst een Les Paul, die wat mooier klinkt dan mijn huidige gitaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb alleen maar mooie. Wat zoek je?
Maar ik zet er een supermooie Ibanez tegenover, dat kan je natuurlijk niet weigeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij is niet te koop. Anders slaat brother me in elkaar.
Dan nog kan het prijzig voor mij zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
De minimum prijs op Marktplaats is (behalve een lelijk witte 2e handse) 170 euro hoor! ;-)
Die is vet! Maar nee. En ze waren zo goed dat Gibson een rechtzaak aan zou spannen als ze niet meteen wat dingetjes veranderden en de kwaliteit verlaagden. Mijne is nog een pre-lawsuitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat waren best wel mooie kopieën toch?
[ afbeelding ]
Ruilen?
Hmm. Eens zien hoe goed die het er vanaf brengen bij reviews. Het gaat mij er gewoon om dat je nauwkeurig je gitaar kan stemmen. Al die extra functies hoef ik allemaal niet die op de Boss TU-3 zitten. Als dat met een (bijv) een Behringer pedaaltje bereikt kan worden is dat prima. Maar er is niet specifiek één model wat voor mij aan te raden is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Jawel. Behringer bijv, iets van 25 euro bij de Feedback.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij is niet te koop. Anders slaat brother me in elkaar.
Die Hornet look 2x12 iets voor je?quote:
Ja, mooi is 'ie wel, ik krijg er alleen maar geen mooi geluid uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die is vet! Maar nee. En ze waren zo goed dat Gibson een rechtzaak aan zou spannen als ze niet meteen wat dingetjes veranderden en de kwaliteit verlaagden. Mijne is nog een pre-lawsuit
Ja, past er beter bij dan die camocab.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Hornet look 2x12 iets voor je?
Wat minder distortion er op, een beetje delay en reverb en dan klinkt het volgens mij best wel goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, mooi is 'ie wel, ik krijg er alleen maar geen mooi geluid uit.
Net nog even met de versterker gespeeld, dit is het beste dat ik kan krijgen:
0083 2-Audio by jeweettoch
Kunnen omruilenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, past er beter bij dan die camocab.
Kost dat?
In principe wel maar dan kom ik nog steeds een speaker te kortquote:
Dit, de sound is vrij normaal voor high output pickups. Wat wil je ermee spelen dan, dat je geluid niet voldoet ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat minder distortion er op, een beetje delay en reverb en dan klinkt het volgens mij best wel goed.
quote:
Ik speel vooral solo's uit (classic) rockmuziek, of pruts soms zelf wat in die stijl. Op dit moment ook veel GNR-muziek. In ieder geval geen metal of iets dat daar in de buurt komt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dit, de sound is vrij normaal voor high output pickups. Wat wil je ermee spelen dan, dat je geluid niet voldoet ?
Waarom heb je dan eigenlijk voor actieve pups gekozen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik speel vooral solo's uit (classic) rockmuziek, of pruts soms zelf wat in die stijl. Op dit moment ook veel GNR-muziek. In ieder geval geen metal of iets dat daar in de buurt komt.
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan eigenlijk voor actieve pups gekozen?
Ja, dat is altijd mogelijk. Andere gitaar hoeft niet direct. Wat is je budget?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.
Zou het mogelijk zijn om er passieve pickups in te zetten? En zo ja, welke zouden er mooi bij passen? Of heb ik er meer aan om maar helemaal een andere gitaar te kopen?
Ah, het is je eerste gitaar. Dat verklaart.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.
Ja, je kunt er altijd andere pickups in zetten. Maar je kunt ook om je heen kijken naar een leuke japanse LP uit de jaren '70 die zijn over het algemeen behoorlijk goed en ook redelijk betaalbaar.quote:Zou het mogelijk zijn om er passieve pickups in te zetten? En zo ja, welke zouden er mooi bij passen? Of heb ik er meer aan om maar helemaal een andere gitaar te kopen?
Fixedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef The_Dean het volgende:
Twee keer dezelfde link brother
Maar die zijn erg fijn ja! Als het een beeeetje kan een van voor 1975, maar die van daarna zijn ook prima
Ja, klopt GFS is inderdaad een erg leuk en betaalbaar alternatief.quote:Maarja, passieve pickups zijn zoveel goeie in. Setje Seymour Duncan SH-4 met SH-2 [of SH-1] is ook erg fijn.
Maar daarentegen heeft GFS ook hele fijne, voor een veel voordeligere prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |