Hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Kut, ook gewonnen. Dan de aanhanger maar mee![]()
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Nou ja, je zit iig niet over de 10 gitaren heen hèquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog aan de vriendin uit leggen... Waar laat ik die zooi
Ruilen voor iets?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef guitarist het volgende:
Oké, iemand een London City Comet kopen. Zwart of Sunburst, 145 euro!
Dat scheeltquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, je zit iig niet over de 10 gitaren heen hè.
Enige wat ik nog moet is een flightcase voor mijn pedaaltjes en een MXR Micro Amp!quote:
145 is wel prijzig...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef guitarist het volgende:
Oké, iemand een London City Comet kopen. Zwart of Sunburst, 145 euro!
De minimum prijs op Marktplaats is (behalve een lelijk witte 2e handse) 170 euro hoor! ;-)quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
145 is wel prijzig...
even goed over nadenken....
en natuurlijk als je hem binnen hebt eerst een goede impressie van de gitaar
Misschien te combineren met dat ding wat Dean nog had voor 100 zoveel euro
Jawelquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik dacht trouwens dat Tokai die bekende gitaarmodellen (Les Paul, Explorer enz.) niet meer na mocht maken?
Heb alleen maar mooie. Wat zoek je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Als je, om je vriendin tevreden te stellen, nog een mooie gitaar kwijt moet, wil ik hem hier wel stallen.
Het liefst een Les Paul, die wat mooier klinkt dan mijn huidige gitaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb alleen maar mooie. Wat zoek je?
Maar ik zet er een supermooie Ibanez tegenover, dat kan je natuurlijk niet weigeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij is niet te koop. Anders slaat brother me in elkaar.
Dan nog kan het prijzig voor mij zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
De minimum prijs op Marktplaats is (behalve een lelijk witte 2e handse) 170 euro hoor! ;-)
Die is vet! Maar nee. En ze waren zo goed dat Gibson een rechtzaak aan zou spannen als ze niet meteen wat dingetjes veranderden en de kwaliteit verlaagden. Mijne is nog een pre-lawsuitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat waren best wel mooie kopieën toch?
[ afbeelding ]
Ruilen?
Hmm. Eens zien hoe goed die het er vanaf brengen bij reviews. Het gaat mij er gewoon om dat je nauwkeurig je gitaar kan stemmen. Al die extra functies hoef ik allemaal niet die op de Boss TU-3 zitten. Als dat met een (bijv) een Behringer pedaaltje bereikt kan worden is dat prima. Maar er is niet specifiek één model wat voor mij aan te raden is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Jawel. Behringer bijv, iets van 25 euro bij de Feedback.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij is niet te koop. Anders slaat brother me in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |