Ja, mooi is 'ie wel, ik krijg er alleen maar geen mooi geluid uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die is vet! Maar nee. En ze waren zo goed dat Gibson een rechtzaak aan zou spannen als ze niet meteen wat dingetjes veranderden en de kwaliteit verlaagden. Mijne is nog een pre-lawsuit
Ja, past er beter bij dan die camocab.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Hornet look 2x12 iets voor je?
Wat minder distortion er op, een beetje delay en reverb en dan klinkt het volgens mij best wel goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, mooi is 'ie wel, ik krijg er alleen maar geen mooi geluid uit.
Net nog even met de versterker gespeeld, dit is het beste dat ik kan krijgen:
0083 2-Audio by jeweettoch
Kunnen omruilenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, past er beter bij dan die camocab.
Kost dat?
In principe wel maar dan kom ik nog steeds een speaker te kortquote:
Dit, de sound is vrij normaal voor high output pickups. Wat wil je ermee spelen dan, dat je geluid niet voldoet ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat minder distortion er op, een beetje delay en reverb en dan klinkt het volgens mij best wel goed.
quote:
Ik speel vooral solo's uit (classic) rockmuziek, of pruts soms zelf wat in die stijl. Op dit moment ook veel GNR-muziek. In ieder geval geen metal of iets dat daar in de buurt komt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dit, de sound is vrij normaal voor high output pickups. Wat wil je ermee spelen dan, dat je geluid niet voldoet ?
Waarom heb je dan eigenlijk voor actieve pups gekozen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik speel vooral solo's uit (classic) rockmuziek, of pruts soms zelf wat in die stijl. Op dit moment ook veel GNR-muziek. In ieder geval geen metal of iets dat daar in de buurt komt.
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan eigenlijk voor actieve pups gekozen?
Ja, dat is altijd mogelijk. Andere gitaar hoeft niet direct. Wat is je budget?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.
Zou het mogelijk zijn om er passieve pickups in te zetten? En zo ja, welke zouden er mooi bij passen? Of heb ik er meer aan om maar helemaal een andere gitaar te kopen?
Ah, het is je eerste gitaar. Dat verklaart.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat ik, toen ik dat ding kocht, überhaupt niet wist dat er actieve pickups bestonden. Wilde toen ineens heel graag een elektrische gitaar hebben en heb deze toen maar wat te snel gekocht.
Ja, je kunt er altijd andere pickups in zetten. Maar je kunt ook om je heen kijken naar een leuke japanse LP uit de jaren '70 die zijn over het algemeen behoorlijk goed en ook redelijk betaalbaar.quote:Zou het mogelijk zijn om er passieve pickups in te zetten? En zo ja, welke zouden er mooi bij passen? Of heb ik er meer aan om maar helemaal een andere gitaar te kopen?
Fixedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef The_Dean het volgende:
Twee keer dezelfde link brother
Maar die zijn erg fijn ja! Als het een beeeetje kan een van voor 1975, maar die van daarna zijn ook prima
Ja, klopt GFS is inderdaad een erg leuk en betaalbaar alternatief.quote:Maarja, passieve pickups zijn zoveel goeie in. Setje Seymour Duncan SH-4 met SH-2 [of SH-1] is ook erg fijn.
Maar daarentegen heeft GFS ook hele fijne, voor een veel voordeligere prijs.
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 06:50 schreef The_Dean het volgende:
Eddie van Halen is jarig!
Bert 'Vandenburg' Heerink ook
Ja leuk verjaardagskadoquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:19 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind dat daarom alle posters hier recht hebben op een Frankenstein Signature.
Lokwinskequote:Op donderdag 26 januari 2012 09:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ja leuk verjaardagskado![]()
quote:
Ik zou die dag ook kunnen! Kom je over Zwolle?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:27 schreef The_Dean het volgende:
2 feb vrij om de kavels te halen![]()
Moet ik voor jullie ook wat meenemen?
Terugreis kan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik zou die dag ook kunnen! Kom je over Zwolle?
Wie wat waar ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:27 schreef The_Dean het volgende:
2 feb vrij om de kavels te halen![]()
Moet ik voor jullie ook wat meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |