Clouso Meppel is gewoon een kroegje hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, tof. Jullie pakken het goed aan. Lokale kroegjes overslaan en meteen het clubcircuit in.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:13 schreef Spelvout het volgende:
Weee
Mijn fasttrack heeft de optie om ook phantom power te doen maar die van jou niet dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er alleen net pas achter dat de Shure SM57 geen phantom power nodig heeft. Als ik een XLR > 1/4" connector had gekocht kon ik dus gewoon de guitar input op mijn FTP gebruiken
Oh, bij de brug-pickup krijg ik trouwens veel geruis en bij de "nek" pickup geen, zowel door de versterker als DI. Ik heb het met 3 verschillende kabels geprobeerd. Als ik de toon helemaal naar beneden draai heb ik nergens last vanWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef guitarist het volgende:
Iemand nog een Mexicaanse of Japanse Telecaster in de aanbieding?
Ah, ok. Ik ben niet zo bekend in Meppelquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Clouso Meppel is gewoon een kroegje hoor!
Ook geboden op die LC footswitches?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?
Voor de rest, dikke kans dat ik wat dingen win, dus als ik voor jullie wat mee moet nemen, roep maar!
Als je het hoogste bod hebt dan moet je hem ook echt kopen, of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er loopt nog twee uur een London City veiling op Daan, misschien is dat iets?
Voor de rest, dikke kans dat ik wat dingen win, dus als ik voor jullie wat mee moet nemen, roep maar!
Ah, top. Mocht je die switches winnen, dan wil ik wel eentje die bij mijn Hornet past.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef The_Dean het volgende:
Ja, twee losse en de partij van 5.
Verder op versterkerbehuizingen, basversterker chassis [versterker zonder behuizing], speakerbehuizingen en laminaat
Wil toch echt laminaat in de slaapkamer en studeerkamer van de vriendin, beter voor haar astma.
Dus mensen, overbied me niet op die dingen, als je interesse in een dingetje hebt, dan komen we er wel uit.
Jepquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als je het hoogste bod hebt dan moet je hem ook echt kopen, of niet?
UIteraard mijn tweede gedachte toen ik ze zagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, top. Mocht je die switches winnen, dan wil ik wel eentje die bij mijn Hornet past.
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.quote:
Zelfde verhaal voor mijn toekomstige pershing!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
UIteraard mijn tweede gedachte toen ik ze zag
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.
Offcourse!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zelfde verhaal voor mijn toekomstige pershing!
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien kan ik een overnemen. Op welke heb je geboden.
Mocht je winnen dan neem ik wel zo'n zwarte over.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mocht je winnen dan neem ik wel zo'n zwarte over.
Als je er van nog een af moet... heb mogelijk best wat interesse.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kut, dan hoop ik dat ik overboden wordt, anders heb ik straks 3 telecasters er bij.
Dubstep! Nice.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/76G/
Spelen met elektro geluidjes is leuk
Nou kijk eens aan, dat gaat goedkomen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als je er van nog een af moet... heb mogelijk best wat interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |