Fuck, vergeet ik te zeggen watquote:
Minder gewicht dan maar, het gaat er inderdaad om dat je schouders het meeste werk doen. Raises zijn nu eenmaal geen oefeningen waarbij je de grote dumbbells kan pakken, of je ze nu voor/naast/achter/whatever doet. Je zit altijd met een (gestrekte) arm die het gewicht moet dragen terwijl je schouders het gewicht tillen/laten zakken.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Fuck, vergeet ik te zeggen wat
Maar m'n triceps. Tijdens de oefening lijkt het soms of het voor m'n triceps zwaarder is dan voor m'n schouders.
Ik zie veel mensen afhaken. Heel vroeger ook een tweetal keren afgehaakt. Reden: gewoon maar wat aanklooien. Er zit geen idee achter, geen programma, etc... Dan bereik je weinig en ben je zo klaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gister lekker anderhalf uur intensieve cardio gedaan. Geen kracht, want ik had nog behoorlijke spierpijn van de training daarvoor. Morgenochtend weer wat kracht en cardio samen
Hoelang fitnessen jullie al? Ik heb het een aantal keer gedaan door de jaren heen, maar meestal haak ik af na enkele maanden. Bekend verschijnsel bij jullie?
Ik heb geen haast brah! Je hebt wel gelijk, ik blijf natuurlijk door gaan maar ik mot gewoon effe weten of ik de goeie kant op ga! Vrijdag maar weer wegen, aangezien t wel net weekend is geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef Weissman het volgende:
Waarom verwacht je zo snel resultaat ?
Nog minder en dan cardio is niet goed voor je spieren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:07 schreef RickoKun het volgende:
Damnz braddah, dat mot tog echt meevallen! Maar ik zal wel kijken.
Vandaag 12 uur wakker, kon uitslapen
2 volkoren plakken tonijn
Krachttraining
Sinaasappel
Yoghurt (magere perzik)
2 eieren zachtgekookt
2 stuks kipfilet
2 koppen tomatensoep (was nog over)
(alleen water gedronken vandaag)
En dat was t. Zo eet ik gemiddeld nu.
Ik kan me niet voorstellen dat ik nog minder moet eten, panzerbaas, dan zou ik denk ik wel te weinig binnen krijgen
Of ik moet kappen met krachttraining en dan nog minder eten en elke dag cardio
Ik kan misschien nog als laatste defense excuus (quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:14 schreef Tinos85 het volgende:
Minder eten? Gast je eet echt fakking weinig.
Ik zie je alleen wel vaak bier-zuip-posts maken , drink je ook niet te veel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog als laatste defense excuus () eruit slingeren dat ik anders wel meer brood eet.
Maar panzer heeft gelijk. Ik zal maar eens moeten checken hoeveel mijn benodigde vreten is en rap iets samenstellen voor mijzelf!
(volgens mij was dat 2300 ofzo)
Ik drink een liter vodka per weekend, ik denk dat dat redelijk veel isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie je alleen wel vaak bier-zuip-posts maken , drink je ook niet te veel?
Damn man, en dan ook nog die zes pilsjes, zit ik vast wel op 3500 ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
Vodka, gemiddeld 40% alcohol. 40% van 1000 ml is 400 ml alcohol.
Alcohol levert ~ 7 kcal per gr/ml. Alleen al uit de alcohol uit die wekelijkse liter vodka krijg je 400*7 = 2800 kcal per week.![]()
Jongen toch.
Als je dat schrapt eet je 2800 kcal per week minder.
Heeft natuurlijk met zijn totale eetschema te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:24 schreef rumiii het volgende:
Ik hoorde van een bekende dat iemand negen eieren op een dag at en sterk gewicht verloor? Zal toch niet aan alleen de eieren liggen?
Wauw elk weekend een liter?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik drink een liter vodka per weekend, ik denk dat dat redelijk veel is
Exclusief t bier wat ik nog bestel in de kroeg op vrijdag (6 amsterdammers)
Echt? Ik hoorde dat als je 7 citroenen per dag eet je in een week heel wat pondjes kwijt kan raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:24 schreef rumiii het volgende:
Ik hoorde van een bekende dat iemand negen eieren op een dag at en sterk gewicht verloor? Zal toch niet aan alleen de eieren liggen?
Wat ben jij voor vreemde vogel man, ik zie je niets anders dan mensen sarcastisch benaderen of denigrerend doen over een stukje gebrek aan kennis.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt? Ik hoorde dat als je 7 citroenen per dag eet je in een week heel wat pondjes kwijt kan raken.
Dat zei mijn Tante Gerda, en die kan het weten!
Zegt de man die deze topic als zijn privé blog gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vreemde vogel man, ik zie je niets anders dan mensen sarcastisch benaderen of denigrerend doen over een stukje gebrek aan kennis.
Kan ook anders denk ik?
OT: ben goed op weg, de eerste uiterlijke kenmerken dat ik ben afgevallen zijn volgens meeredere mensen zichtbaar (zonder dat ik ernaar vroeg). Alleen snapt de weegschaal het nog nietmaar misschien komt dat door de spieropbouw.
Anyway, tis een goede motivatie om door te gaan met hoe ik nu leef, en dat bevalt prima!
Sowieso Tante Gerdaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt? Ik hoorde dat als je 7 citroenen per dag eet je in een week heel wat pondjes kwijt kan raken.
Dat zei mijn Tante Gerda, en die kan het weten!
De weegschaal is sowieso een slechte indicatie voor wat dan ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb geen haast brah! Je hebt wel gelijk, ik blijf natuurlijk door gaan maar ik mot gewoon effe weten of ik de goeie kant op ga! Vrijdag maar weer wegen, aangezien t wel net weekend is geweest
Is gewoon wat apart om te zien dat ik na 3 dagen er 3 kilo bij heb
nuff said.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik drink een liter vodka per weekend, ik denk dat dat redelijk veel is
Exclusief t bier wat ik nog bestel in de kroeg op vrijdag (6 amsterdammers)
Doe normaal mafkeesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zegt de man die deze topic als zijn privé blog gebruikt.
Gezeik over je spierpijntjes, hou toch op man.
Panzermaus had gelijk :p niet die andere bezems met hun ongefundeerde gezeur als wij ontwetende dingen zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:08 schreef Weissman het volgende:
Ze hebben trouwens wel gelijk, als je echt wat wilt bereiken zal je stukken minder moeten gaan drinken.
Is dit het echte leven? Ik heb jou hier nog uitgebreid lopen helpen. Verder zijn m'n posts in dit topic veelal contribuerend, lees bijv de eerste pagina's van het vorige deel maar eens terug. Stank voor dank blijkt maar weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Beetje triest dat zulke mensen (Zetatumeros, ethakankerhomo, luchtcocksucker) altijd maar weer in dit topic komen om niets nuttigs te zeggen. Ondanks Weissman, Panzermaus en een paar anderen waar ik en andere 'beginners' wél veel aan hebben.
Ja je hebt gelijk, excuses daarvoor. Ik was geergerd en keek alleen naar de laatste 100 posts. Sorry brahquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dit het echte leven? Ik heb jou hier nog uitgebreid lopen helpen. Verder zijn m'n posts in dit topic veelal contribuerend, lees bijv de eerste pagina's van het vorige deel maar eens terug. Stank voor dank blijkt maar weer![]()
Succes met je ecto goals van 2012.
Je bent de eerste endo die zegt daarmee blij te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, excuses daarvoor. Ik was geergerd en keek alleen naar de laatste 100 posts. Sorry brah
"ecto goals"
Ik ben endo van mezelf(*gelukkig)
Ik lees het nu terug en bedoel Mesoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent de eerste endo die zegt daarmee blij te zijn.
Inderdaad, en dan scheld hij ook nog eens met kanker en zo...wat een figuur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dit het echte leven? Ik heb jou hier nog uitgebreid lopen helpen. Verder zijn m'n posts in dit topic veelal contribuerend, lees bijv de eerste pagina's van het vorige deel maar eens terug. Stank voor dank blijkt maar weer![]()
Succes met je ecto goals van 2012.
Wat deze boi zegt idd!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef 16meter het volgende:
Beetje extra kcal kunnen dan geen kwaad. Als je serieus wat massa wil pakken, dan kun je beter naar het BB topic. Hier gaat het meer over cardio en wat klooien met apparaten.
Valt mee toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat deze boi zegt idd!
Hoewel, die toon! Die verdomde toon![]()
![]()
Ik heb de mijnes gehaald bij de scapino. Geen flauw idee of ze die nog hebben, maar het zijn wel ok dingen op zich. 15 kilo kan erop, en je kan gewicht erbij kopen (ik dacht bij de perrysport, maar vast ook wel bij andere winkels).quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Darksiders440 het volgende:
Sorry dat ik hier zomaar binnenval, maar weet iemand waar ik nieuwe dumbells voor een redelijke prijs kan kopen. Het liefst rond de 50kg, of goedkope sets van 15kg.
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |