Ik snap het ook niet. Zou een goeie zaak zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk, mieter die gast eens het stadion uit.
De regels zijn toch duidelijk zat?
Is ook zo. Ongenuanceerde reactie van mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
4 ballen in plaats van 6, dan slijten ze veel sneller, wat in het nadeel is van de aanvallende tennisser. Hij mocht de per direct (in de game wisselen, voor 6 nieuwe) maar speelde liever door met 4 ballen. Om pas na de game de ballen te wisselen. En dat had Berdych niet begrepen volgens mij.
Kristie Boogert geeft commentaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef Szura het volgende:
Jullie zijn toch binnen 5 minuten terug door dat saaie gemiep van Pakkert
Ja, al las ik wel dat ze van iemand had geleerd hoe ze enthousiast kon overkomen. Dat klinkt niet erg natuurlijk vind ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kristie Boogert geeft commentaar
En die dat meestal prima, vind ik dan.
Kunnen ze hem niet even uit de commentaarruimte verwijderne ofzo.quote:
Kristie heeft een lief stemmetjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kristie Boogert geeft commentaar
En die dat meestal prima, vind ik dan.
Daar kijkt Nadal nu dus ook naar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
Allemaal kijken naar Spirit: Stallion of the Cimarron!
Deel 2 en 3 staan er ook op!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
Allemaal kijken naar Spirit: Stallion of the Cimarron!
Deel 2 en 3 staan er ook op!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef Autobandje het volgende:
"How that win against Federer at Wimbledon helps him", iets van 2 jaar terug zal hem nu enorm helpen ?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Zocalo het volgende:
BerdychWilander raaktis het echt helemaal de weg kwijtdenk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |