Ik zat net te denken, misschien dat ze bij die operatie laatst zijn hersenen hebben verwijderd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef Zocalo het volgende:
Mountains, movies, Mats zit aan shit geloof ik
Mats is gewoon de kluts volledig kwijt na die val. In van die films zie je dan dat hij weer een goede tik op zijn hoofd moet krijgen om weer normaal te worden. Wie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef Zocalo het volgende:
Mountains, movies, Mats zit aan shit geloof ik
Wat Nadal verzaakte, op tijd challengenquote:
Edit: laat maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom zou je zo'n bal niet altijd terugslaan?
Voor een bal die gewoon op de lijn is. Lijkt me niet echt handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat Nadal verzaakte, op tijd challengen
Als hij wordt uitgeroepen, prima. Zo niet, dan kun je nog doorspelen. En als je echt zeker bent, kun je direct challengen, maar niks doen is helemaal niet handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt als hij hem in slaat, is het een let als hij challenget en gelijk heeft?
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als hij wordt uitgeroepen, prima. Zo niet, dan kun je nog doorspelen. En als je echt zeker bent, kun je direct challengen, maar niks doen is helemaal niet handig.
Over nieuwe ballen, ze hadden er maar 4 meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat Berdych nu miepen over die bal?
Ja, wat doet het ertoe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over nieuwe ballen, ze hadden er maar 4 meer.
Li kreeg er tegen Clijsters gewoon een waarschuwing voor omdat haar coach wat riep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Toni die je ondertussen ook constant ziet coachen.... Het wordt er allemaal niet mooier op.
Ja ongelofelijk, mieter die gast eens het stadion uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Toni die je ondertussen ook constant ziet coachen.... Het wordt er allemaal niet mooier op.
Tenzij de spelers vinden van wel? Zij moeten het ermee doen dus Mats moet niet zo huilen. Sowieso, voetbal scheidsrechters vergelijken met tennis umpiresquote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef TheGeneral het volgende:
Wilander houd aub je mond eens zeg.. Ik ga bijna overschakelen naar NL commentaar..
4 ballen in plaats van 6, dan slijten ze veel sneller, wat in het nadeel is van de aanvallende tennisser. Hij mocht de per direct (in de game wisselen, voor 6 nieuwe) maar speelde liever door met 4 ballen. Om pas na de game de ballen te wisselen. En dat had Berdych niet begrepen volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |