Wat voor trucjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een paar truukjes van de fysio mee gekregen, maar word je niet vrolijk van...
What's up, bro?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
I see my main man TukkerWaaassssuuuup
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.quote:
Die trucjes ken ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
Klinkt als Pilatesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik reageer op Babs, en moet meteen plassen.
Jij zit definately in een andere contextquote:
Ja, ja, ja! Couln't agree more.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Liever geen seks dan slechte seks, brrr.
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.quote:
Dat doe ik al! Goed he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Niet het fietsen wat ik heb gedaan...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Ik vind fietsen eigenlijk heel leuk, mits mooi weer. Spinning op een sportschool vind ik weer niets.quote:
Arme jij, klinkt vreselijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag een half uur bultje op fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sucksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar dat is denk ik een langzaam aflopende zaak geworden
Tijd om door te gaan met niet naar de AH te gaan. Ws. weer ladingen zeurende kids bij de uitgangquote:
Tijdens schooltijd boodschappen doen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om door te gaan met niet naar de AH te gaan. Ws. weer ladingen zeurende kids bij de uitgang
Ik heb Animal al bijnaquote:
Ja, zeker ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat wordt weer dranghekken en beveiliging plaatsen
Ik doe tegenwoordig boodschappen nadat ik Kleuter naar school heb gebracht, om 8.30. Geweldig, er loopt geen hond, al helemaal geen kinderen. Aanrader.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je denken he. Ben ze zelfs vorig jaar tijdens mijn lunchpauze tegen gekomen.
Ik ben het wel een klein beetje met je eens jaquote:
ik doe het wanneer alle oudjes en blinden het ook doen volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig boodschappen nadat ik Kleuter naar school heb gebracht, om 8.30. Geweldig, er loopt geen hond, al helemaal geen kinderen. Aanrader.
's avonds? Ik vind het wel altijd lekker rustig maar vers brood oid kan je vergeten rond die tijd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik doe mijn boodsschappen na achten. Dan heb je geen last van kinderen
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben het wel een klein beetje met je eens ja
Maar het oranje monster linksonder vind ik dan weer wel goed gelukt.
'maar' 91e per pop...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
15 euro = 1 punt. 6 punten + 1 euro = een pop.
Zolang je maar geen extra boodschappen gaat doen om die 15 euro te halen.. is er weinig aan de handquote:
Whehe. Idd, klopt niet. Maar is wel het minst lelijk van de poppen... wilde ik eigenlijk zeggenquote:
Zat ook al te rekenen..quote:
Swedish Chef lijkt me nog het beste gelukt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef MNR het volgende:
Whehe. Idd, klopt niet. Maar is wel het minst lelijk van de poppen... wilde ik eigenlijk zeggen
Coooolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
En a.s. woensdag kan ik op de foto met de Muppets, want ze komen op bezoek in de AH hier.
quote:
Hij is zijn wilde haren kwijtquote:
quote:
Jij bent de trend begonnen?quote:
Blijf dan wel een beetje uit mijn buurt he..quote:
Hij heeft gewoon een wit shirt en zwarte broek aan. Ik kan er niet mee omgaan.quote:
Ik heb überhaupt nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma spaart ze voor me. En de hele familie inclusief mijzelf doet boodschappen bij de AH.
Dus de eerste pop heb ik al! Kreeg gister een berichtje: Welke wil je?
Oma kwam er gister zelf meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen boodschappen gedaan
Ik vind ze wel leuk maar ik zou niet weten wat ik met die dingen moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma kwam er gister zelf meeIk houd die acties niet bij. Zij wilde ze sparen voor mini.
Ze zijn leuk. Voor kinderenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar ik zou niet weten wat ik met die dingen moet.
En ik krijg het toch niet bij elkaar denk ik
Jij ruige chick jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga n tattoo'tje krijgen, mn allereerste![]()
www.cordeals.nl
weet je al wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
nee geen flauw ideequote:
Schiffmacher.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
ik hield de deal al paar dagen in de gaten aangezien plekjes vrij zouden komenquote:
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn neven hebben allebei een schiffmacher en die zijn wel echt heel mooi gezet.
Wil je er wel ooit een nemen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn neven hebben allebei een schiffmacher en die zijn wel echt heel mooi gezet.
tis maar n kleintje ong 7 bij 4 cm maar ik ben niet zo van de enorme dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatie
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatie
Mijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
ik kwam er pas achter nadat de deal uitverkocht wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijnheeft ook meegedaan, maar die wist niet wat hij wilde, dus nu heeft hij 'm cadeau gedaan aan een vriendinnetje.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter nadat de deal uitverkocht wasen ik weet ook niet wat ik wil maar heb dik een jaar dus komt goed
Ik vond het al flauw dat hij niet eens Do op zijn kont wilde laten zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter nadat de deal uitverkocht wasen ik weet ook niet wat ik wil maar heb dik een jaar dus komt goed
Sorry? 12 jaar en dan zo je onderbroek met zijn allen?quote:
Dat is eerder normaal dan niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? 12 jaar en dan zo je onderbroek met zijn allen?.
ik snap het vooral niet omdat het een teken is dat je als gevangene anaal gepenetreerd wil worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is eerder normaal dan niet tegenwoordig.Ik ben een 'ouderwetse moeder' die het 'niet snap', omdat ik het verbied, volgens zoonlief .
doe je dat echt? deden jouw ouders dat ook toen je een wijde pijpenbroek wilde hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is eerder normaal dan niet tegenwoordig.Ik ben een 'ouderwetse moeder' die het 'niet snap', omdat ik het verbied, volgens zoonlief .
Om dat nu aan een 11-jarige uit te gaan leggen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik snap het vooral niet omdat het een teken is dat je als gevangene anaal gepenetreerd wil worden.
Dat joch is 11. Die hoeft heul niet met zijn broek onder aan zijn reet rond te lopen. Dus ja. Tot ik uit het zicht ben, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe je dat echt? deden jouw ouders dat ook toen je een wijde pijpenbroek wilde hebben?
Die weet allang wat anaal penetreren is.. zo niet, dan zou ik hem maar een lesje geven met wat infoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om dat nu aan een 11-jarige uit te gaan leggen..
hahaha tis maar n kleintje en zwart maar ik houd ook niet zo van groot en kleur (iig niet voor bij mezelf dan) en ik wil gewoon de ervaring van het getatoeëerd worden eens meegemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het al flauw dat hij niet eens Do op zijn kont wilde laten zetten
Die zal waarschijnlijk tegen je zeggen, wat wil je weten mam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om dat nu aan een 11-jarige uit te gaan leggen..
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk tegen je zeggen, wat wil je weten mam?.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk tegen je zeggen, wat wil je weten mam?.
Ah right, dat was één van mijn optiesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? 12 jaar en dan zo je onderbroek met zijn allen?.
ik denk alleen, volgens mij zit dat ook gewoon voor geen meterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik zeggen dat het maar een hele korte strijd was hoor, ik zie 'm echt nooit met zijn broek zo laag. Ms scheelt het dat het bij hem op school niet zo leeft.
Ik zou het niet eens verbieden, ga lekker voor lul lopen als het hip is. Ik snap het alleen nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig heb ik geen kinderen die ik iets moet verbieden.
Ik merk dat altijd als ik opeens ads ziequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Het is maar goed dat ik heel af en toe op de FP kom, zie net dat mijn abo volgende week voorbij is.
Ja daar heb je ook weer gelijk in hoor. Maar ik kon me echt niet inhouden toen zoonlief zijn broek halverwege zijn reet had hangenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef Ripley het volgende:
Ach, iedere generatie heeft zijn rare kledinggewoonte. Is gewoon lekker afzetten tegen de vorige generatie. Die getuige de reacties hier daar ook lekker aan meedoet
Ik moeste n zou indertijd een spijkerbroek met gaten op de knieen en enorme hard rock shirts aan. Dat trok mijn moeder ook slecht. Maar toen was ik ietsje ouder, 13 of zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer gelijk in hoor. Maar ik kon me echt niet inhouden toen zoonlief zijn broek halverwege zijn reet had hangen
Maar dat werd niet in gevangenissen gedaan om aan te geven dat je anaal genomen wilde worden...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moeste n zou indertijd een spijkerbroek met gaten op de knieen en enorme hard rock shirts aan. Dat trok mijn moeder ook slecht. Maar toen was ik ietsje ouder, 13 of zo.
Ja zijn leeftijd speelt wel mee denk ik. Als hij straks ouder is, zal ik het niet verbieden, denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moeste n zou indertijd een spijkerbroek met gaten op de knieen en enorme hard rock shirts aan. Dat trok mijn moeder ook slecht. Maar toen was ik ietsje ouder, 13 of zo.
21 met de ervaring van nu... geen maagd zou meer veilig zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou alleen al om 1 reden weer jong willen zijn: geen vrienden met babyfoto's op FB.
Trainster van de sportschool.. neefje erbij. Werd gelijk gespamtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou alleen al om 1 reden weer jong willen zijn: geen vrienden met babyfoto's op FB.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat werd niet in gevangenissen gedaan om aan te geven dat je anaal genomen wilde worden...
Barely.quote:
In water. Ja. Regenseizoen. Overstromingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barely.Jij bent op het nippertje niet verzopen?
omgquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In water. Ja. Regenseizoen. Overstromingen.
In tranen. Ja. Hetero maakte t uit toen ik net 3 dagen op reis was.
Dus het is letterlijk en figuurlijk Survivallen hier.
That sucksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, lekker op afstandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een lafbek die hetero zeg, uitmaken terwijl jij weg bent, godsamme zeg, walgelijk en zo dus je reis verpesten![]()
sterkte Ang3l en hopelijk ook wel genietze
Ik hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van je vakantiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee doe m maar niks.
Ik hou nog steeds van m ondanks alles...
Had even moeten beginnen met [jerry springer zeikwijf dom schaap modus] ik weet t. Maar ik kan m'n gevoel niet zo 123 omschakelen.
Dat is niet zo gek. Eindelijk was Ang3l een keer verliefd. En dat was wederzijds! Natuurlijk kan je dat niet zo maar uitschakelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee doe m maar niks.
Had even moeten beginnen met [jerry springer zeikwijf dom schaap modus] ik weet t. Maar ik kan m'n gevoel niet zo 123 omschakelen.
Jezus mina, wat verdomde kut zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee doe m maar niks.
zo her en der.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van je vakantie![]()
Dit was m. Dit is m. Er komt geen ander meer. Ik ben er zo goed als van overtuigd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Eindelijk was Ang3l een keer verliefd. En dat was wederzijds! Natuurlijk kan je dat niet zo maar uitschakelen.
Zo voel je dat altijd na een echte relatie. Je hebt recht op dat gevoel maar probeer ook met je hoofd te bedenken dat het meestal echt wel weer goed komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was m. Dit is m. Er komt geen ander meer. Ik ben er zo goed als van overtuigd.
Fraser Island is zo tof! zelfs in de regenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. Moet gaan slapen. Morgen naar fraser island. Had ik al vermeld dat t regenseizoen is begonnen en dat er overstromingen dreigen?
Toch te hard gehuild denk ik
Eens een dramaqueen ....
Als dit hem was koos hij onvoorwaardelijk voor jou. Dus nee. Dit was hem nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was m. Dit is m. Er komt geen ander meer. Ik ben er zo goed als van overtuigd.
Mja. Die Posts zijn af en toe wat doorspekt van depressies. Maar goed. Dan weet je nu waaromquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef Ripley het volgende:
Ah, dat is er aan de hand ang3l! Ik was eerlijk gezegd heimelijk een beetje boos ad hand van je facebook posts omdat je in Australie zit en eigenlijk steeds negatief lijkt!
Maar van reizen met vette liefdesverdriet word je ook niet heel blij, kan het me goed voorstellen. Sterkte en trek een leuke jackaroo uit d ebush!
Precies. Die Ene is nooit de persoon die níet voor je kiest. Al maakt dat voor het gevoel nu geheel niets uit, helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dit hem was koos hij onvoorwaardelijk voor jou. Dus nee. Dit was hem niet
Al zal je daar voorlopig anders over denken.
Ik denk dat hij met zijn vriend op vakantie ging en het daar zijn ex is geworden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Ho, wacht, je gaat op vakantie, met je ex, en je huidige vriend maakt het uit. Noem me een lul, maar is dat niet de reden?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, heterohomo is toch niet mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn vriend op vakantie ging en het daar zijn ex is geworden.
Dat deel heb ik dan ook ff verkeerd gelezen denk ik....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heterohomo is toch niet mee?
Owhquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heterohomo is toch niet mee?
Nee, volgens mij ging hetero niet mee, maar echt zijn ex-ex.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat hij met zijn vriend op vakantie ging en het daar zijn ex is geworden.
Hij zit in Australië met zijn eerdere ex. En stomme hetero maakte het uit na 3 dagenquote:
Dat dóe je toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zit in Australië met zijn eerdere ex. En stomme hetero maakte het uit na 3 dagen
Nee ik vind het echt een kutstreek.quote:
Ik ken wel meer kerels die dat hebben gefliktquote:
Volgens mij was die vakantie al lang en breed gepland toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, met je ex op vakantie gaan doe je ook niet als je het aan mij vraagt, tenminste niet als je een nieuwe relatie hebt.
Ver voor homohetero ja, dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij was die vakantie al lang en breed gepland toch?
Je hebt hem een scoliose geschopt, neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel meer kerels die dat hebben gefliktVriendin van me voor studie naar een ander werelddeel, vriend maakt het uit na drie jaar ofzo. De lamme zak.
Ja echt he? Het is idd gewoon enorm lam èn laf!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel meer kerels die dat hebben gefliktVriendin van me voor studie naar een ander werelddeel, vriend maakt het uit na drie jaar ofzo. De lamme zak.
Zo sterk ben ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt hem een scoliose geschopt, neem ik aan?
Ja, maar moet je dan wachten tot die ander terug is als je voelt dat je niet meer wil zeg maar? Ik vind het sowieso een moeilijke situatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Het is lullig en keihard, maar je hebt het zelf gedaan "been there done that" hypocriet much?.
Ja maar na 3 dagen? Dan wist ie het al wel langer...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar moet je dan wachten tot die ander terug is als je voelt dat je niet meer wil zeg maar? Ik vind het sowieso een moeilijke situatie.
Wat zit je nou weer te bazelen? Echt duidelijk communiceer je niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Het is lullig en keihard, maar je hebt het zelf gedaan "been there done that" hypocriet much?.
Hij zei het een week voor ze terugkwam, via MSNquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar moet je dan wachten tot die ander terug is als je voelt dat je niet meer wil zeg maar? Ik vind het sowieso een moeilijke situatie.
Shoo, klote heteroquote:
Kutopmerking.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Soms is het gewoon even nodigquote:
En jij snapt het niet, maar denkt wel te kunnen oordelen, ook altijd slimquote:
En als ie het vlak voor vertrek had gedaan was ie ook een klootzak geweestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar na 3 dagen? Dan wist ie het al wel langer...
Ik beoordeel jouw opmerking op de inhoud, zonder enige achtergrondinformatie inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij snapt het niet, maar denkt wel te kunnen oordelen, ook altijd slim.
Ja, je weet het ook niet he. Maar ik denk toch dat ik zou hebben gewacht. Je verpest zo wel enorm iemands verre reis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als ie het vlak voor vertrek had gedaan was ie ook een klootzak geweestje doet het nooit goed.Bovendien kan het zijn dat je juist omdat iemand weg is voelt dat je diegene toch niet echt mist of dat je je vrijer voelt zonder die persoon.
Maar naar blijft het als je aan de andere kant zit
Das dan heel erg dom.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik beoordeel jouw opmerking op de inhoud, zonder enige achtergrondinformatie inderdaad.
Mwah, ik zal het vast ook wel eens gedaan hebben, maar 95% van de tijd weet ik wat ik post en waarom, zal ik wel bijzonder in zijn dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Is een beetje wat we allemaal voortdurend doen hier, op fok.
Jawel, maard an moet je hypocriet doen aan de telefoon en zo. Dat kan ook niet iedereen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je weet het ook niet he. Maar ik denk toch dat ik zou hebben gewacht. Je verpest zo wel enorm iemands verre reis.
True.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, maard an moet je hypocriet doen aan de telefoon en zo. Dat kan ook niet iedereen.
Ja dat vind ik ook, superlaf om het niet persoonlijk te doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
als het voor vertrek was geweest had ie tenminste de ballen gehad om t in zn face te doen en niet lekker laf op afstand, net zoiets als dumpen per sms, dat doe je niet
ach, een ex wilde het ooit persoonlijk doen, maar dan voel je dus al aan de telefoon dat er niks van klopt. Dan maar liever gelijk de knoop doorhakken door de telefoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, superlaf om het niet persoonlijk te doen.
ja maar zo abrupt als bij angel. doe t dan irl echt hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
ach, een ex wilde het ooit persoonlijk doen, maar dan voel je dus al aan de telefoon dat er niks van klopt. Dan maar liever gelijk de knoop doorhakken door de telefoon.
Maar dat gaat dus niet als iemand aan de andere kant van de wereld zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar zo abrupt als bij angel. doe t dan irl echt hoor.
abrupt voor Ang3l ja! hetero wist dat echt 3 dagen voor de reis ook wel al hoor, kom nouquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus niet als iemand aan de andere kant van de wereld zitEn een maand je bek houden over het feit dat voor jou de relatie over is is ook weer een ding. Nogmaals, situatie is naar maar kan me de andere kant ook wel voorstellen.
Ja en toen kon hij blijkbaar ook zijn bek houden, had hij dan ook wel wat langer vol kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
abrupt voor Ang3l ja! hetero wist dat echt 3 dagen voor de reis ook wel al hoor, kom nou
Soms kan juist die afstand je ogen openen, weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
abrupt voor Ang3l ja! hetero wist dat echt 3 dagen voor de reis ook wel al hoor, kom nou
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Je bent altijd veel te genuanceerd, Rip...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]wat een lul! sterven moet ie! Met zijn bek!
nja dat weet ik niet maar via sms/foon/mail of wat dan ook is niet done, neverquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en toen kon hij blijkbaar ook zijn bek houden, had hij dan ook wel wat langer vol kunnen houden.
Dan heb je niet goed opgelet, stond ook al een tijdje terug op facebookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef Ripley het volgende:
Ah, dat is er aan de hand ang3l! Ik was eerlijk gezegd heimelijk een beetje boos ad hand van je facebook posts omdat je in Australie zit en eigenlijk steeds negatief lijkt!
Maar van reizen met vette liefdesverdriet word je ook niet heel blij, kan het me goed voorstellen. Sterkte en trek een leuke jackaroo uit d ebush!
Ik hoor het liever per direct over de telefoon dan dat ik eerst een we moeten praten telefoontje krijg en dan moet agan afspreken of zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja dat weet ik niet maar via sms/foon/mail of wat dan ook is niet done, never
Exact. En hier vind ik telefoon niet zo erg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
ALS het dan toch uit gaat, dan heb ik het liever direct, ook al zit ik een maand in het buitenland. Dan kan ik mooi daar mijn rebounds doen/praktisch
Ik zagd at er een relatie kapot was maar niet dat het de zijne wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, stond ook al een tijdje terug op facebook![]()
ja zo moet je t ook niet brengen nee want dan weet je ook wel hoe laat t isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor het liever per direct over de telefoon dan dat ik eerst een we moeten praten telefoontje krijg en dan moet agan afspreken of zo.
Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt beter. Dat ie aan de telefoon mooi weer speelt en je dan face to face dumpt en dat je dan nog jankend met de bus terug naar huis moet of zo. Dan liever zakelijk en snel over de telefoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zo moet je t ook niet brengen neegewoon normaal doen en als je elkaar dan ziet dan gewoon t gesprek voeren
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt beter. Dat ie aan de telefoon mooi weer speelt en je dan face to face dumpt en dat je dan nog jankend met de bus terug naar huis moet of zo. Dan liever zakelijk en snel over de telefoon.
Kan ik prima snappenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zagd at er een relatie kapot was maar niet dat het de zijne wasIk vond het al een beetje hysterisch
Echt??? Zijn er nog videotheken dan????quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog tips voor films.. ga film huren met date.
Setup! met bruce willis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog tips voor films.. ga film huren met date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Video on demand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt??? Zijn er nog videotheken dan????
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Setup! met bruce willis!
of wat dacht je van Drive (heeft een 8.2 op imdb)Drive heb ik niet gezien, maar set up was echt afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Zowaar wel jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Echt??? Zijn er nog videotheken dan????
Kan inderdaad ook, maar het aanbod dat mijn provider geeft is wat matig vaak.quote:
The Book of Eliquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dat is vaak het probleemZal wel iets uit de top15 worden ofzo.
ja die was echt echt slecht!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Drive heb ik niet gezien, maar set up was echt afschuwelijk.
A Very Harold & Kumar 3D Christmasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dat is vaak het probleemZal wel iets uit de top15 worden ofzo.
Die was, ondanks het zoetsappige kotergehalte, best cool jaquote:
OMF2097quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was, ondanks het zoetsappige kotergehalte, best cool ja.
Dat was een leuke verwijzing iddquote:
Ja ik ga ook de laatste tijd weer vaker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dit jaar wel in de buurt van 2x per maand naar de bios kom. Veel kicke films
Geen smoes nodig ik sport gewoon nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik had vandaag weer een hele goede smoes om niet te gaan sporten: geen zin.
Daar heb ik ook supervaak last van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik had vandaag weer een hele goede smoes om niet te gaan sporten: geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Dan ben ik doorgaans al 10 minuten thuis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:30 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag lekker om 16.15 naar huis.. niet veel geslapen
Singles is dood!quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Het was hier gewoon savonds uitgestorven
Maar jij hoeft niet met de busquote:
Is het al wekenquote:
Met de bus ben ik 4x zo lang onderweg. Zelfs lopen is nog 2x zo snel als met de bus.quote:
je gaat nu fietsend.. die 2 minuten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:53 schreef Q. het volgende:
Met de bus ben ik 4x zo lang onderweg. Zelfs lopen is nog 2x zo snel als met de bus.
Doe ik ook met het stukje naar de bus. Maar dat is meer omdat het nét te lang lopen is (meer kans op bus te missen) en ik met een irritante laptop tas zit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook fietsend gaan. Lopen is kut.
Correct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je gaat nu fietsend.. die 2 minuten?
So true. En je bent dan veel minder flexibel, je kan veel minder snel even de stad in na je werk of even langs de supermarkt na je werk, dat kost je meteen een heleboel tijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:57 schreef CherryLips het volgende:
eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
So true. En je bent dan veel minder flexibel, je kan veel minder snel even de stad in na je werk of even langs de supermarkt na je werk, dat kost je meteen een heleboel tijd.
Nee man, juist fietsen is kut. Parkeren, op slot doen, van het slot halen, kouder, natter (mits regen), wind tegen, stoplichten. Lopen rules!quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Ligt maar net aan de afstand / bagage / etc etcquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, juist fietsen is kut. Parkeren, op slot doen, van het slot halen, kouder, natter (mits regen), wind tegen, stoplichten. Lopen rules!
Lopen ftw.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, juist fietsen is kut. Parkeren, op slot doen, van het slot halen, kouder, natter (mits regen), wind tegen, stoplichten. Lopen rules!
Zeker niet. Ook met bagage doe ik liever met de fiets. Gesjouw hou ik niet van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lopen ftw.
Ik ga liever 20 min lopen dan 10 min fietsen.
Bij grotere afstanden is een fiets toch wel handiger.
Ik ben in die 3 jaar dat ik hier nu werk misschien 5x wezen lopen en dan alleen maar omdat ik een lekke band had.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lopen ftw.
Ik ga liever 20 min lopen dan 10 min fietsen.
Bij grotere afstanden is een fiets toch wel handiger.
Maar jij bent dan ook een extreem luie donderquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben in die 3 jaar dat ik hier nu werk misschien 5x wezen lopen en dan alleen maar omdat ik een lekke band had.
Vroeger liepen mijn vrienden alles. En ik dus ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker niet. Ook met bagage doe ik liever met de fiets. Gesjouw hou ik niet van.
Grens lopen ligt toch wel bij de 10 minuten. En dan zonder bagage en dan genoeg tijd hebben
De stad was maar op 1 uur lopen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger liepen mijn vrienden alles. En ik dus ook.
Even 2 uur richting de stad lopen.
Maar dat ging wel te ver.
Hoe flauwquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De stad was maar op 1 uur lopen?
Volgens mij kun je dat gewoon terugvragen bij de NS.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:11 schreef L-E het volgende:
Nu we het toch over vervoer hebben: heeft iemand behoefte aan een NS-dagkaart?
Had ik gekocht om naar Limburg te reizen, maar nu ik geinvalideerd ben ga ik m niet gebruiken, en hij is maar t/m a.s. zondag geldig.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De stad was maar op 1 uur lopen?
Niet als je het met 1 of andere actie hebt gekocht hequote:Op woensdag 25 januari 2012 09:32 schreef MNR het volgende:
Ik doe tegenwoordig alles met de auto.
Volgens mij kun je dat gewoon terugvragen bij de NS.
Dan als de sodemieter op Marktplaats gooien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als je het met 1 of andere actie hebt gekocht he
succesquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:38 schreef _joepie_ het volgende:
Goedenmorgen allemaal..moet nog ff bijkomen
Joepie? Geinige naamquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:38 schreef _joepie_ het volgende:
Goedenmorgen allemaal..moet nog ff bijkomen
Dank je... pff was een beetje korte nachtquote:
Tnx, MNR is ook wel speciaal qua naam..quote:
Ik!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een extreem luie donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |