Wat voor trucjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een paar truukjes van de fysio mee gekregen, maar word je niet vrolijk van...
What's up, bro?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
I see my main man TukkerWaaassssuuuup
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.quote:
Die trucjes ken ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
Klinkt als Pilatesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik reageer op Babs, en moet meteen plassen.
Jij zit definately in een andere contextquote:
Ja, ja, ja! Couln't agree more.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Liever geen seks dan slechte seks, brrr.
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.quote:
Dat doe ik al! Goed he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Niet het fietsen wat ik heb gedaan...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Ik vind fietsen eigenlijk heel leuk, mits mooi weer. Spinning op een sportschool vind ik weer niets.quote:
Arme jij, klinkt vreselijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag een half uur bultje op fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sucksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar dat is denk ik een langzaam aflopende zaak geworden
Tijd om door te gaan met niet naar de AH te gaan. Ws. weer ladingen zeurende kids bij de uitgangquote:
Tijdens schooltijd boodschappen doen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om door te gaan met niet naar de AH te gaan. Ws. weer ladingen zeurende kids bij de uitgang
Ik heb Animal al bijnaquote:
Ja, zeker ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat wordt weer dranghekken en beveiliging plaatsen
Ik doe tegenwoordig boodschappen nadat ik Kleuter naar school heb gebracht, om 8.30. Geweldig, er loopt geen hond, al helemaal geen kinderen. Aanrader.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je denken he. Ben ze zelfs vorig jaar tijdens mijn lunchpauze tegen gekomen.
Ik ben het wel een klein beetje met je eens jaquote:
ik doe het wanneer alle oudjes en blinden het ook doen volgens mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig boodschappen nadat ik Kleuter naar school heb gebracht, om 8.30. Geweldig, er loopt geen hond, al helemaal geen kinderen. Aanrader.
's avonds? Ik vind het wel altijd lekker rustig maar vers brood oid kan je vergeten rond die tijd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik doe mijn boodsschappen na achten. Dan heb je geen last van kinderen
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben het wel een klein beetje met je eens ja
Maar het oranje monster linksonder vind ik dan weer wel goed gelukt.
'maar' 91e per pop...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
15 euro = 1 punt. 6 punten + 1 euro = een pop.
Zolang je maar geen extra boodschappen gaat doen om die 15 euro te halen.. is er weinig aan de handquote:
Whehe. Idd, klopt niet. Maar is wel het minst lelijk van de poppen... wilde ik eigenlijk zeggenquote:
Zat ook al te rekenen..quote:
Swedish Chef lijkt me nog het beste gelukt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:50 schreef MNR het volgende:
Whehe. Idd, klopt niet. Maar is wel het minst lelijk van de poppen... wilde ik eigenlijk zeggen
Coooolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef L-E het volgende:
En a.s. woensdag kan ik op de foto met de Muppets, want ze komen op bezoek in de AH hier.
quote:
Hij is zijn wilde haren kwijtquote:
quote:
Jij bent de trend begonnen?quote:
Blijf dan wel een beetje uit mijn buurt he..quote:
Hij heeft gewoon een wit shirt en zwarte broek aan. Ik kan er niet mee omgaan.quote:
Ik heb überhaupt nog geen boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma spaart ze voor me. En de hele familie inclusief mijzelf doet boodschappen bij de AH.
Dus de eerste pop heb ik al! Kreeg gister een berichtje: Welke wil je?
Oma kwam er gister zelf meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen boodschappen gedaan
Ik vind ze wel leuk maar ik zou niet weten wat ik met die dingen moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma kwam er gister zelf meeIk houd die acties niet bij. Zij wilde ze sparen voor mini.
Ze zijn leuk. Voor kinderenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar ik zou niet weten wat ik met die dingen moet.
En ik krijg het toch niet bij elkaar denk ik
Jij ruige chick jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga n tattoo'tje krijgen, mn allereerste![]()
www.cordeals.nl
weet je al wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
nee geen flauw ideequote:
Schiffmacher.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
ik hield de deal al paar dagen in de gaten aangezien plekjes vrij zouden komenquote:
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn neven hebben allebei een schiffmacher en die zijn wel echt heel mooi gezet.
Wil je er wel ooit een nemen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn neven hebben allebei een schiffmacher en die zijn wel echt heel mooi gezet.
tis maar n kleintje ong 7 bij 4 cm maar ik ben niet zo van de enorme dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatie
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon op LL ook tattoos laten zetten door hem, maar dat leek me niet de beste locatie
Mijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
www.cordeals.nl
ik kwam er pas achter nadat de deal uitverkocht wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijnheeft ook meegedaan, maar die wist niet wat hij wilde, dus nu heeft hij 'm cadeau gedaan aan een vriendinnetje.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter nadat de deal uitverkocht wasen ik weet ook niet wat ik wil maar heb dik een jaar dus komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |