Zeker doen. Beide albums staan in mijn favoriete album top10.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
En thanks voor de tip, ik zal em eens opzoeken![]()
ik ook wel...tot groot ongenoegen van mijn collega's. ik loop ook wel neuriënd over de belvloer en krijg dan commentaar dat ik ze vrolijk ben...ja, mag ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bler alles mee, zelfs Video Games van Lana en Bouncer en en en en alles waarvan ik alles te kennen heb gegeven dat ik er geen bal aan vind
zo liefffquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
oooooooooooooooooow, dus daar blijven die pootjes!
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hmm. Ik ga me toch steeds meer afvragen of de vergadering omtrent de megahit wel eerlijk gaat. En of ze uiteindelijk niet de situatie krijgen: jullie draaien em toch al in de C&S show, dan kan dit net zo goed megahit worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Jaoftewel de Supercrazyturbotophit! Een mooi initiatief in deze tijden van muzikale degradatie van de megahit.
ik denk het wel...quote:
Wellicht! Hopelijk is het te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui!!![]()
Ga jij ook noorderlicht-staren??
Africa Cupquote:
Ik vertrek zo naar Meppel, ben benieuwd!!quote:
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.quote:
Weer interessant dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |