Zeker doen. Beide albums staan in mijn favoriete album top10.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
En thanks voor de tip, ik zal em eens opzoeken![]()
ik ook wel...tot groot ongenoegen van mijn collega's. ik loop ook wel neuriënd over de belvloer en krijg dan commentaar dat ik ze vrolijk ben...ja, mag ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bler alles mee, zelfs Video Games van Lana en Bouncer en en en en alles waarvan ik alles te kennen heb gegeven dat ik er geen bal aan vind
zo liefffquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
oooooooooooooooooow, dus daar blijven die pootjes!
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hmm. Ik ga me toch steeds meer afvragen of de vergadering omtrent de megahit wel eerlijk gaat. En of ze uiteindelijk niet de situatie krijgen: jullie draaien em toch al in de C&S show, dan kan dit net zo goed megahit worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Jaoftewel de Supercrazyturbotophit! Een mooi initiatief in deze tijden van muzikale degradatie van de megahit.
ik denk het wel...quote:
Wellicht! Hopelijk is het te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui!!![]()
Ga jij ook noorderlicht-staren??
Africa Cupquote:
Ik vertrek zo naar Meppel, ben benieuwd!!quote:
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.quote:
Weer interessant dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.
Neuh, heb het wel gehad met dat onderwerp. Have fun!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer interessant dus?![]()
Ik vertrek, tot later
Doe de groeten aan Titt'nquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar Meppel, ben benieuwd!!![]()
Ik overweeg over Ruinerwold te gaan, weinig lichtvervuiling in het veld
subtiel....quote:
Het is juist een heerlijk cult toernooiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Africa CupBen doel op een pot voetbal op tv of de stream maar Afrikaans voetbal trek ik echt niet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:55:31@hole1988 ow god....dan wordt @michielveenstra zeker @Wiwatron ? watskebeurt???? reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 17:00:02@hole1988 @sanderlantinga vind ik meer een @Faberyayo en dan @coen3fm als @GewoonVjeze reageer retweet
Helaas, het was te mistig om eventueel poollicht te zien, ben gewoon over de A28 gereden... Ik heb de groeten aan mijn eigen titt'n gedaan, ook goed??quote:
yup. omdat veenstra zei dat hij iemand gaat doen waar hij totaaaaaaaal niet op lijkt. Hij zei zelfs iets als dat hij nog nooit zo weinig op iemand had geleken. Vorig jaar deed ie iemand van NERD dus toen ik las dat het JvT werd moest ik meteen aan wartaal denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef hole1988 het volgende:
3rdrock lijkt op de goede wegtwitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:55:31@hole1988 ow god....dan wordt @michielveenstra zeker @Wiwatron ? watskebeurt???? reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 17:00:02@hole1988 @sanderlantinga vind ik meer een @Faberyayo en dan @coen3fm als @GewoonVjeze reageer retweet
mmm....daar heb je wel een punt eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou in jouw verhaal alleen wel Coen en Sander omdraaien. Vind ik logischer.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm....daar heb je wel een punt eigenlijk...
ik vind het btw wel jammer dat ik zulke dingen vantevoren al weet. had liever de clip eerst gezien en dan pas making-offs enzo. al die making-offs die eraan komen halen voor mijn gevoel de spanning van "oe, er is een nieuwe video" weg...Je weet al wie wat doen.
Coen zou zich al verluld hebben en ik geloof dat Roos ook noemde wie Sander was. Heb niet echt intensief geluisterd, dus daar kan ik je niet verder mee helpenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou in jouw verhaal alleen wel Coen en Sander omdraaien. Vind ik logischer.
het lijkt mij wel humor eigenlijk om Roos als Katy Perry te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Coen zou zich al verluld hebben en ik geloof dat Roos ook noemde wie Sander was. Heb niet echt intensief geluisterd, dus daar kan ik je niet verder mee helpen
ga es ff gauw een lijstje maken!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
Ohja, die Zeroesweek komt er natuurlijk weer aan... Ik vroeg me al af waarover jullie het hadden...
Nee, ik moet nog hard aan de slag voor een schoolopdracht, iets met filosofiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga es ff gauw een lijstje maken!
heeft iemand nog interesse in die van mij? heb em ooit al gepost maar toen kreeg ik geen reactie
Roos heeft ook al genoemd wie ze isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lijkt mij wel humor eigenlijk om Roos als Katy Perry te zienof Lily Allen ofzo
domien zullen ze wel weer een jurk aantrekken...ik zie in hem wel een Katy Perry....of Adele!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roos heeft ook al genoemd wie ze isIk geloof dat vrouwtje van de Scissor Sisters. En Domien noemde ze ook, kan me alleen niet meer herinneren wie precies. Was zo rond 10 uur.
Ik geloof dat 't inderdaad een vrouw wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
domien zullen ze wel weer een jurk aantrekken...ik zie in hem wel een Katy Perry....of Adele!
Adele, Kelly Clarkson, Lene Marlin, Joss Stone, Nickelback?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
3rdRock, het overgrote deel van je lijstje vind ik prima! Je kan wel raden welk deel ik niet zo happig op ben
Wolfmother!
Ik moet bekennen dat ik zo even niet eens weet wie Lene Marlin is, voor de rest zit je goed inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Adele, Kelly Clarkson, Lene Marlin, Joss Stone, Nickelback?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik zo even niet eens weet wie Lene Marlin is, voor de rest zit je goed inderdaad
Och nee. En nee, niet voor mijn tijd, toen was ik al ruim op mijn manier met muziek bezigquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stamt uit begin 2000, misschien net iets voor je tijd
nja, ik begon met echt muziek te luisteren in groep 8quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och nee. En nee, niet voor mijn tijd, toen was ik al ruim op mijn manier met muziek bezigIk was toen al zeker 12.
Ik kan me niet anders herinneren dan muziek luisterend en dansend op muziek. In m'n jeugdjaren uiteraard wel beďnvloed door mijn ouders, onder andere flink staan dansen op eurodancequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik begon met echt muziek te luisteren in groep 8Keukenradio mee naar mn kamer voor mn huiswerk (20sommen en 20taaldingen) en dan de Top40 aan. volgens mij was Killing in the Name van RATM de 1e plaat waarbij ik dacht: zo, was is dit voor kabaal? #vindikleuk! 4 Non Blondes stond toen op 1 btw
mijn ouders luisterden Omroep Gelderland, waarvan ik nog steeds het prachtige nummer "dern, dern, luuster noar moet" ken, en naar BZNquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me niet anders herinneren dan muziek luisterend en dansend op muziek. In m'n jeugdjaren uiteraard wel beďnvloed door mijn ouders, onder andere flink staan dansen op eurodanceIk kan alleen niet echt een bepaald moment noemen waarop ik zelf op zoek ging naar muziek.
Wij hadden veelal van die zenders met pop/rockclassics en al vanaf vrij jong volgden m'n zusje en ik samen met mams op de bank de Top 40 op TMF, een muziekprogramma op zondagmiddag op de publieke omroep en nog een muziekprogramma op de Belg. M'n zusje en ik zijn nog altijd beiden vrij breed van smaak, alhoewel we onze persoonlijke verschillen hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ouders luisterden Omroep Gelderland, waarvan ik nog steeds het prachtige nummer "dern, dern, luuster noar moet" ken, en naar BZN
Het is een wonder dat mijn broertje de punk/nederhop/grungehoek in is gedoken en ik meer een metalmannetje ben geworden, maar wel met een zwak voor slechte popnummers
nee, muziek speelde geen rol in mijn jeugd. de muziek was achtergrond en meer niet. en nu nog eigenlijk. ik ga nooit echt zitten om muziek te luisteren. ben tegelijkertijd aan t internetten, loop naar mn werk of lees wat in de trein....maar een brede smaak heb ik wel. ik wil vanalles horen. Nu bezig wat spul van Elvis nadat ik de hele Adelediscografie heb geluisterd. en wat hierna komt weet ik niet....vast weer iets heel andersquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij hadden veelal van die zenders met pop/rockclassics en al vanaf vrij jong volgden m'n zusje en ik samen met mams op de bank de Top 40 op TMF, een muziekprogramma op zondagmiddag op de publieke omroep en nog een muziekprogramma op de Belg. M'n zusje en ik zijn nog altijd beiden vrij breed van smaak, alhoewel we onze persoonlijke verschillen hebben.
Ach, muziekMusic was my first love and it'll be my last.
Nee, ik heb mezelf laatst de tijd eens gegund Happy Feet te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
en na joy division ga ik naar bed.
mensen Control al gezien? film van Anton Corbijn over de zanger van Joy Division. superfilm. kende de band daarvoor eigenlijk niet....
bye bye man bye byequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
slaap zacht schoone dames die de nachtelijke uurtjes in deze reeks vollullen.
en slaap zacht ook heren!
Is dat vanaf 1 uur?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef FZN05 het volgende:
Wie gaan er vannacht allemaal Rámon luisteren?
Dat ligt dan aan de gezelligheid in het topicquote:
Ik wil een opdracht voor school af hebben, dus ik zit hier nog wel even...quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef FZN05 het volgende:
Wie gaan er vannacht allemaal Rámon luisteren?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil een opdracht voor school af hebben, dus ik zit hier nog wel even...
Gaslight Anthem - The '59 Soundquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
Draait Roos niet gewoon vanuit Dalet? Ik zie geen nowplaying-info in de OP. Dit klinkt me bekend in de oren, maar ik kan niet op de bandnaam komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |