Zeker doen. Beide albums staan in mijn favoriete album top10.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
En thanks voor de tip, ik zal em eens opzoeken![]()
ik ook wel...tot groot ongenoegen van mijn collega's. ik loop ook wel neuriënd over de belvloer en krijg dan commentaar dat ik ze vrolijk ben...ja, mag ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bler alles mee, zelfs Video Games van Lana en Bouncer en en en en alles waarvan ik alles te kennen heb gegeven dat ik er geen bal aan vind
zo liefffquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
oooooooooooooooooow, dus daar blijven die pootjes!
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hmm. Ik ga me toch steeds meer afvragen of de vergadering omtrent de megahit wel eerlijk gaat. En of ze uiteindelijk niet de situatie krijgen: jullie draaien em toch al in de C&S show, dan kan dit net zo goed megahit worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Jaoftewel de Supercrazyturbotophit! Een mooi initiatief in deze tijden van muzikale degradatie van de megahit.
ik denk het wel...quote:
Wellicht! Hopelijk is het te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui!!![]()
Ga jij ook noorderlicht-staren??
Africa Cupquote:
Ik vertrek zo naar Meppel, ben benieuwd!!quote:
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.quote:
Weer interessant dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is een afleiding van het zoveelste lulpraatje over al dan niet jezelf verdedigen bij inbraak oid bij DWDD.
Neuh, heb het wel gehad met dat onderwerp. Have fun!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer interessant dus?![]()
Ik vertrek, tot later
Doe de groeten aan Titt'nquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar Meppel, ben benieuwd!!![]()
Ik overweeg over Ruinerwold te gaan, weinig lichtvervuiling in het veld
subtiel....quote:
Het is juist een heerlijk cult toernooiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Africa CupBen doel op een pot voetbal op tv of de stream maar Afrikaans voetbal trek ik echt niet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:55:31@hole1988 ow god....dan wordt @michielveenstra zeker @Wiwatron ? watskebeurt???? reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 17:00:02@hole1988 @sanderlantinga vind ik meer een @Faberyayo en dan @coen3fm als @GewoonVjeze reageer retweet
Helaas, het was te mistig om eventueel poollicht te zien, ben gewoon over de A28 gereden... Ik heb de groeten aan mijn eigen titt'n gedaan, ook goed??quote:
yup. omdat veenstra zei dat hij iemand gaat doen waar hij totaaaaaaaal niet op lijkt. Hij zei zelfs iets als dat hij nog nooit zo weinig op iemand had geleken. Vorig jaar deed ie iemand van NERD dus toen ik las dat het JvT werd moest ik meteen aan wartaal denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef hole1988 het volgende:
3rdrock lijkt op de goede wegtwitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 16:55:31@hole1988 ow god....dan wordt @michielveenstra zeker @Wiwatron ? watskebeurt???? reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 17:00:02@hole1988 @sanderlantinga vind ik meer een @Faberyayo en dan @coen3fm als @GewoonVjeze reageer retweet
mmm....daar heb je wel een punt eigenlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou in jouw verhaal alleen wel Coen en Sander omdraaien. Vind ik logischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |