En vergeet de BTW niet over de teelt en verkoop. Dat is allemaal winst, naast de accijns.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef du_ke het volgende:
Als je er een goede accijns op heft is het inderdaad wel aantrekkelijk voor de belastingopbrengsten. Zeker bij bv wiet.
Dus? Omdat mensen het doen mag je er niet negatief over zijn? Vreemde conclusie. En volgens mij is Robin bijna 4 jaar jonger dan ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef GSbrder het volgende:
Niet zo apocalyptisch, Tamashii.
Een hoop mensen van jullie leeftijd kijken Pownews.
Je mag er best negatief over zijn, maar het is geen doodzonde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus? Omdat mensen het doen mag je er niet negatief over zijn? Vreemde conclusie. En volgens mij is Robin bijna 4 jaar jonger dan ik.
Absoluut, ik ben openlijk fan van PowNieuws geworden. Mijn moeder snapt niet dat ik er iets aan vind.quote:
haha, ik ben wel ongeveer jouw leeftijd. En ik kijk graaf pownieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus? Omdat mensen het doen mag je er niet negatief over zijn? Vreemde conclusie. En volgens mij is Robin bijna 4 jaar jonger dan ik.
Mijn ouders kijken altijd gezellig meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben openlijk fan van PowNieuws geworden. Mijn moeder snapt niet dat ik er iets aan vind.
Fijn dat ik er van jou best negatief over mag zijn. Zal ik de volgende keer ook even vragen of ik naar de badkamer mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag er best negatief over zijn, maar het is geen doodzonde.
Ze zoeken nog parkeerwachters met een master wijsbegeerte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:24 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik inmiddels ook een bloedhekel gekregen aan doorzichtige marketing- en PR-praatjes die naïeve mensen graag wijsmaken dat er realistische kansen bestaan op een arbeidsmarkt na een studie filosofie.
Misschien denken ze dan eerst eens na voordat ze een bon uitschrijven!11!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze zoeken nog parkeerwachters met een master wijsbegeerte.
Klopt, teelt legaliseren. Er staan zat kassen leeg en bij elke grensovergang de ruimte bieden om wietboulevards openen. Handelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En vergeet de BTW niet over de teelt en verkoop. Dat is allemaal winst, naast de accijns.
We moeten wel Duitsland te vriend houden. Die zullen het vast waarderen dat we (voor hen illegale) drugs langs de grens aanbieden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, teelt legaliseren. Er staan zat kassen leeg en bij elke grensovergang de ruimte bieden om wietboulevards openen. Handel
Van mij mogen ze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, teelt legaliseren. Er staan zat kassen leeg en bij elke grensovergang de ruimte bieden om wietboulevards openen. Handel
Hoezo? Je zorgt dat hun onderdanen genotsmiddelen van gecontroleerde teelt aan kunnen schaffen in plaats van rommel van een dubieuze dealer in eigen land of iets in Nederland in de dichtstbijzijnde donkere coffeeshopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:29 schreef waht het volgende:
[..]
We moeten wel Duitsland te vriend houden. Die zullen het vast waarderen dat we (voor hen illegale) drugs langs de grens aanbieden.
Ja, maar zo denkt de gemiddelde voorstander van een drugsverbod niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Je zorgt dat hun onderdanen genotsmiddelen van gecontroleerde teelt aan kunnen schaffen in plaats van rommel van een dubieuze dealer in eigen land of iets in Nederland in de dichtstbijzijnde donkere coffeeshop
Dan moeten de flitsboetes maar verdubbelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, maar zo denkt de gemiddelde voorstander van een drugsverbod niet.
Zou ik geen voorstander van zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten de flitsboetes maar verdubbelen.
We moeten de begroting toch linksom of rechtsom op orde krijgen?quote:
Maar niet ten koste van mijn lage kans om te boeten moeten voor capriolen op de rijbaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten de begroting toch linksom of rechtsom op orde krijgen?
Zitten eraan te denken om daar een paar dagen te gaan vertoeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Rock Werchter heeft een aardig progje in elkaar gesleuteld.
Denk hetzelfde......ben nog mijn posting aan het complementeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Zitten eraan te denken om daar een paar dagen te gaan vertoeven.![]()
Haha, ah poekiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn dat ik er van jou best negatief over mag zijn. Zal ik de volgende keer ook even vragen of ik naar de badkamer mag?
Liever hippies laten betalen voor hun wiet dan mensen die zich toch al scheel betalen aan accijns, BTW, BPM en wegenbelasting.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten de flitsboetes maar verdubbelen.
Ja. Verbaal, welteverstaan.quote:
Ik doe niet anders.quote:
Vreemde redenatie : Als je de vervuiler betaald als maatstaf neemt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever hippies laten betalen voor hun wiet dan mensen die zich toch al scheel betalen aan accijns, BTW, BPM en wegenbelasting.
Waarom betaal je meer belasting voor je pakje Marlboro dan je grammetjes nederwiet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vreemde redenatie : Als je de vervuiler betaald als maatstaf neemt.
Vergoedingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Stom kabinet. Zie voorstel km-vergoeding.
Onbelaste vergoeding...quote:
Wat is chill?quote:
Ik krijg een bonusquote:
Wat heeft dat met de km-vergoeding te maken, gij stomme stommerd.quote:
Quote ik jou in die post?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de km-vergoeding te maken, gij stomme stommerd.
Ah, oke.quote:
Thanksquote:
Aan wat voor bedrag moeten we denken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thanks.
Work hard, play hard, zullen we dan maar zeggen.
Gedurfd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben zonder toestemming net even geweest.
Bescheiden. 1/8 - 1/4e van het salaris waar jij onlangs over repte. Netto.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan wat voor bedrag moeten we denken?
Dan heb je alsnog een aardig sommetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bescheiden. 1/8 - 1/4e van het salaris waar jij onlangs over repte. Netto.
Je hoort mij niet klagenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een aardig sommetje.
Een krantenwijk. Dat is echt veel te vroeg opstaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Tem het volgende:
Je mag alleen voor 1 januari de bonus van je krantenwijk ophalen GS!
Hai ho.... weer wakker slaapkop.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen. Uitslapen is meer iets voor mij.
Ja een uur geleden al. Heb over een uur een mondeling.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hai ho.... weer wakker slaapkop.
Veel knoflook eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Tamashii het volgende:
Ja een uur geleden al. Heb over een uur een mondeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |