Vriendin Anneke heb ik ook nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Mirjam30 het volgende:
Huisslaaf, eh huisvriend, Frankie was ook weer van de partij vanavond, iemand hem ooit nog in een latere serie gezien? Ik niet meer.....
Ze waren wel met de verbouwing bezig gister, de keuken was al anders!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Grunsfan het volgende:
Ik kijk trouwens weer graag naar de herhalingen hoor. Wat zagen ze er toch uit vroeger, Kelly en Debbie net mannen met dat korte haar, Lindsey nog best aantrekkelijk eigenlijk. En dat huis, al dat bruin.... En die genante gesprekken over seks van Kelly en Sam steeds...brr.
Heb je zijn vader erachter gezien?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een prodentsmile van Kenji
Die is wel goed opgedroogd, zag ik net
Die van het allerlaatste seizoen, in Lapland, maar wel met 1001 terugblikkenquote:
Het is ook nogal eenrichtingsverkeer hequote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Amai, ff serieus, ik heb mn broertje of zusje nog nooit goedemorgen hoeven zoenen, goddank![]()
Dat is toch niet normaal???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |